Fitness Seller

Het leven van een student aan de UNI.

Bezoekers in dit topic

ioffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
208
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Ik had een vraagje voor de uni studenten.

Ga binnenkort studeren op de universiteit.
Wat moet ik verwachten van het uni leven. Zit je hele dag in de boeken?

Heb je wel tijd om te trainen 3x per week???? Dit is de belangrijkste vraag.
in combinatie met werk etc/

Is er iemand die de tijd heeft om even te schrijven, hoe zij o hij et ervoer om 1ste jaars student te zijn.?

Hoe anders et wordt etc.

leef je uit.
 
Met jouw werk kan dat niet helaas, jij werkt zoveel dat je geen minuut over hebt.
Trouwens je gaat zeker een technische studie doen met je chaotische taalgebruik?
 
Je hebt zo veel tijd over dat je wel 3 keer per dag kunt gaan.. Luie k*tstudenten! (en ja ik heb zelf ook gestudeerd dus dont be mad! Heb gewoon het licht gezien)
 
Dude.. uni is gewoon 2 dagen in de week een paar uur les, rest leer je zelfstandig op je kamer.. vrije tijd zat bro
 
Hmm hoe ik het voor me zie is je zit de hele dag in je boeken.

Why the fok zijn al die studenten dan zo skinny en zien ze er zo beroerd uit. Alsof ze een tekort aan zonlicht hebben ofzo.
 
Hmm hoe ik het voor me zie is je zit de hele dag in je boeken.

Why the fok zijn al die studenten dan zo skinny en zien ze er zo beroerd uit. Alsof ze een tekort aan zonlicht hebben ofzo.

Omdat ze elke donderdag t/m zondag alcohol aan het zuipen zijn en er van voeding al helemaal niks meer terecht komt.
 
Hmm hoe ik het voor me zie is je zit de hele dag in je boeken.

Why the fok zijn al die studenten dan zo skinny en zien ze er zo beroerd uit. Alsof ze een tekort aan zonlicht hebben ofzo.

Zuipen en drugs. Jij dacht toch niet serieus dat ze de hele nacht door studeerden?
 
Ligt aan de opleiding.

Had zelf alleen in de weekenden tijd om te werken. Maar even tussendoor of na college gym induiken gaat natuurlijk prima.
 
Laatst bewerkt:
O,o,o,o, abfab,


Ik zal geen grapjes maken voor je opkeiding dan maar, te makkelijk :)
 
Als je niet alles uitstelt tot het laatste moment is het prima te doen.
 
Waarom is je studententijd één van de mooiste periodes in je leven? Omdat je elke dag in de boeken zit? ;)

Doe rustig, pak het de eerste maand goed op (zorg dat je weet wat je moet doen, wat van je wordt verwacht etc). Verschil met middelbare school qua begeleiding is enorm, qua HBO valt mee. Zelfstandigheid is een must, eerste maand is cruciaal, daarna gewoon beetje bijhouden.

Tijd om te trainen, werken en uitgaan heb je zat! Kan je jezelf daartoe motiveren is de vraag? Ga je elke ochtend 8u je bed uit? Of blijf je liggen tot 12 als je vrij hebt.. Het is wat je er zelf van maakt!
 
Op DBB vragen hoeveel tijd je moet besteden ???
Je zult er zelf wel achter komen na de eerste examenperiode of je meer of minder moet studeren.
Wij weten niet wie jij bent, hoe snel je kunt studeren, hoeveel je onthoud van in de colleges, ...
 
Dag ligt idd gewoon aan je studie, als je psychologie en rechten neemt hoef je geen zak te doen. Kies je werktuigbouwkunde,bouwkunde,biologie,geneeskunde etc dan moet je er veel meer tijd in steken. Als je trouwens een wat slimmere gast ben, hoef je er buiten die uren niet heel veel voor te doen, maar enkel bij de tentamens.
 
4 maanden sport marketing en management aan de hro, 3 maanden onderofficiers opleiding en in aug. Begint mijn fysio opleiding :D.

K*t economie van nu :p

@ free weights:
Momenteel volg ik de cursus: gewrichten slopen met jeffrey suijkerbuijk :)
 
Laatst bewerkt:
4 maanden sport marketing en management aan de hro, 3 maanden onderofficiers opleiding en in aug. Begint mijn fysio opleiding :D.

K*t economie van nu :p

@ free weights:
Momenteel volg ik de cursus: gewrichten slopen met jeffrey suijkerbuijk :)

Zo zo, dat is veel. En dat al op je 18e?
 
Killy heeft nog nooit een Uni van binnen gezien:o
 
ga als ik word aangenomen word ook weer studeren maar voor trainen moet je gewoon tijd maken ;)
 
Killy heeft nog nooit een Uni van binnen gezien:o

Wel waar, hro op kralingse zoom staat lepeltje lepeltje met erasmus.

@balon.
Heb groep 3 overgeslagen (denk ik wel dat mijn top daar ergens was), toen hbo begonnen, gestopt voor mijn defensie opleiding.
Defensie was leuk alleen hele lichting werd er uit gekicked door bezuinigingen.

Hopen dat fysio gaat bevallen :)
 
Back
Naar boven