Fitness Seller

Het leven van een student aan de UNI.

Bezoekers in dit topic

ioffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
208
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Ik had een vraagje voor de uni studenten.

Ga binnenkort studeren op de universiteit.
Wat moet ik verwachten van het uni leven. Zit je hele dag in de boeken?

Heb je wel tijd om te trainen 3x per week???? Dit is de belangrijkste vraag.
in combinatie met werk etc/

Is er iemand die de tijd heeft om even te schrijven, hoe zij o hij et ervoer om 1ste jaars student te zijn.?

Hoe anders et wordt etc.

leef je uit.
 
Met jouw werk kan dat niet helaas, jij werkt zoveel dat je geen minuut over hebt.
Trouwens je gaat zeker een technische studie doen met je chaotische taalgebruik?
 
Je hebt zo veel tijd over dat je wel 3 keer per dag kunt gaan.. Luie k*tstudenten! (en ja ik heb zelf ook gestudeerd dus dont be mad! Heb gewoon het licht gezien)
 
Dude.. uni is gewoon 2 dagen in de week een paar uur les, rest leer je zelfstandig op je kamer.. vrije tijd zat bro
 
Hmm hoe ik het voor me zie is je zit de hele dag in je boeken.

Why the fok zijn al die studenten dan zo skinny en zien ze er zo beroerd uit. Alsof ze een tekort aan zonlicht hebben ofzo.
 
Hmm hoe ik het voor me zie is je zit de hele dag in je boeken.

Why the fok zijn al die studenten dan zo skinny en zien ze er zo beroerd uit. Alsof ze een tekort aan zonlicht hebben ofzo.

Omdat ze elke donderdag t/m zondag alcohol aan het zuipen zijn en er van voeding al helemaal niks meer terecht komt.
 
Hmm hoe ik het voor me zie is je zit de hele dag in je boeken.

Why the fok zijn al die studenten dan zo skinny en zien ze er zo beroerd uit. Alsof ze een tekort aan zonlicht hebben ofzo.

Zuipen en drugs. Jij dacht toch niet serieus dat ze de hele nacht door studeerden?
 
Ligt aan de opleiding.

Had zelf alleen in de weekenden tijd om te werken. Maar even tussendoor of na college gym induiken gaat natuurlijk prima.