MuscleMeat

0% vet het bestaat.

Bezoekers in dit topic

Denk dat mevrouw niet meer te redden is. Ook al die nu weer normaal gaat eten zal ze echt niet meer gezond worden...

Kan idd niet anders dat ze er een aantal dingen aan overhoud maar dood gaan geloof ik niet...

Het is een verschrikkelijke ziekte..
 
w00t, dat dere clen. Dit is echt zielig
 
Kan idd niet anders dat ze er een aantal dingen aan overhoud maar dood gaan geloof ik niet...

Het is een verschrikkelijke ziekte..

nja, denk je dat zij nog lang leeft...?
Anorexia patienten gaan uiteindelijk de pijp uit.. en zij is magerder dan veel ana's komen..
 
nja, denk je dat zij nog lang leeft...?
Anorexia patienten gaan uiteindelijk de pijp uit.. en zij is magerder dan veel ana's komen..

Als ze zo blijft niet nee. als ze hulp krijgt geef ik het wel een kans... Iedereen gaat de pijp uit uiteindelijk ;)
Betekend niet dat meteen elke man of vrouw met een eetstoornis dood gaat door stoornis zelf.
 
Als ze zo blijft niet nee. als ze hulp krijgt geef ik het wel een kans... Iedereen gaat de pijp uit uiteindelijk ;)
Betekend niet dat meteen elke man of vrouw met een eetstoornis dood gaat door stoornis zelf.

nee true, maar dit is wel heel ernstig..
Hoe dan ook, ik vrees dat zij t niet heeft gered/gaat redden.

Begin jij dr maar nie aan brah!
 
die bovenbenen zijn nog wel t engste, wist niet dat zo weinig been mogelijk was, hoewel ik voor studie af en toe anorexia-mensen heb gezien
 
Hou gebruiken in plaats van houd is niets anders dan verkankering van je taal accepteren.
Ik kan nu allemaal uitzonderingen gaan opnoemen waar je je dan ook niet aan zou moeten houden, maarja
 
nee true, maar dit is wel heel ernstig..
Hoe dan ook, ik vrees dat zij t niet heeft gered/gaat redden.

Begin jij dr maar nie aan brah!

Dat denk ik ook niet... Ze is wel heel ver heen. Zoals ik al in ander topic vertelde... Der botten gaan straks gewoon breken. Organen stoppen der mee... Nare dood..
 
Monsterquads.Als zij weer er bovenop komt kan ze alleen nog voorverteerd voedsel eten, blokjes diepvriesvoer, permanente schade dus.
 
ze zal ook geen kinderen meer kunnen krijgen, en haar tanden zullen binnenkort uitvallen, als dat nog niet gebeurd is
 
Back
Naar boven