AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • bij mij wordt er ook wel eens wat dikker :rolleyes:


    en je wist zeker ook niet dat dat kon he ?????

    ---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

    dat vind ik nu fijn om te horen, goed nieuws dat het (weliswaar langzaam) bijtrekt.

    (en handig, zo'n onbevlekte ontvangenis ;))

    ze heet toch geen .. Maria ..
     
    Gisteren bij b&f shop besteld vandaag netjes binnen vanavond mijn,, agmatine ,, proberen
     
    Gisteren zoutinname verlaagd,
    Drink weer volop water hele dag door,
    En van die vochtafdrijvende pillen aan het pakken.
    Vocht trekt lekker weg
     
    dat ik troe natural powerlifter ben

    doping controle uitslag is binnen. Ik ben tenminste echt true natural!!!

    of ik heb mn roid gebruik goed verborgen!!
     
    Buiten op het terras zitten en chillen, en betaald krijgen

    Mirin eigen leef
     
    Hele dag knallen bij Freshtival :cool:

    Byebye gains :treuren:
     
    Meisjes (12) steken... 7 June 2014 07:24 mat wil je me anus ofzo? :p

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    vanmiddag in lopik geweest,, sterkste team van nederland ,, gezien wat een prestaties met die hitte respect hoor

    op de foto met ,,, jarno harms en ,, niels gordijn ,, ongelooflijk wat heeft die een massa die niels gordijn zeg niet normaal ook zijn vriendin ,, daphne ,, van dbb ontmoet irl wat een mooie dame is dat zeg wat een top lichaam
    en heel erg aardig dus mijn dag kan niet meer stuk

    opa
     
    Hey waar is die foto dan? would you mind sharing it with us ??
     
    Een man van rond de 40 die iedereen op de snelweg aan de kant aan het drukken was en die ik zwaar heb lopen vernederen. :roflol:

    He made my day.
     
    Een man van rond de 40 die iedereen op de snelweg aan de kant aan het drukken was en die ik zwaar heb lopen vernederen. :roflol:

    He made my day.

    Tell me more, tell me more
    But you don`t gotta brag
    Tell me more, tell me more
    Cause he sounds like a drag
     
    vanmiddag in lopik geweest,, sterkste team van nederland ,, gezien wat een prestaties met die hitte respect hoor

    op de foto met ,,, jarno harms en ,, niels gordijn ,, ongelooflijk wat heeft die een massa die niels gordijn zeg niet normaal ook zijn vriendin ,, daphne ,, van dbb ontmoet irl wat een mooie dame is dat zeg wat een top lichaam
    en heel erg aardig dus mijn dag kan niet meer stuk

    opa

    Fijn om te horen dat het goed gaat Opa. Doe de groeten aan je dochters! Geniet nog van de vrije dag vandaag en we zien elkaar snel!
     
    Hey waar is die foto dan? would you mind sharing it with us ??

    ray weet je ik krijg echt geen foto.s geplaatst hier ze staan op m.n mobiel en fb snap nog steeds niet hoe dat moet

    ---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

    Fijn om te horen dat het goed gaat Opa. Doe de groeten aan je dochters! Geniet nog van de vrije dag vandaag en we zien elkaar snel!

    dank je doen we
     
    Back
    Naar boven