Fitness Seller

Wie is natty/natuurlijk?

Bezoekers in dit topic

Beste Mister10,

Ik gebruik geen AAS oid, maar wel cafeine. Ben ik nu nog wel een 1?
Volgens GPRO moet ik Mr10 certified cafeine gebruiken, anders ben ik geen 1 meer. :(

Met vriendelijke groet,

Oskar
 
Het is een mathematisch model ontwikkeld door Mister10 die alleen begrepen (en toegepast) kan worden door hemzelf. Desalniettemin kunnen wij gewone stervelingen redelijk benaderen welk getal iemand is op de schaal van 1,2,3. Peanut schat zichzelf een 2 blijkbaar, wat betekent dat hij een dubbele hoeveelheid spiergroei heeft gerealiseerd t.o.v. een 1, per definitie door gebruik van AAS, maar door onthouding van andere middelen zoals GH en insuline.

Ik heb zelf al de 1 2 3 cursus gevolgd van Mister10. 2015 ga ik de nieuwe Lee Priest worden door die cursus.
 
true natural bodybuilding definition

Beste Mister10,

Ik gebruik geen AAS oid, maar wel cafeine. Ben ik nu nog wel een 1?
Volgens GPRO moet ik Mr10 certified cafeine gebruiken, anders ben ik geen 1 meer. :(

Met vriendelijke groet,

Oskar

Beste Oskar,

Een 'bekend' true natural bodybuilder heeft ooit de moeite gedaan om in detail uit te leggen wat het verschil is tussen (chemisch) bodybuilding, natural bodybuilding en true natural bodybuilding.

De detailbeschrijving vind je hier:
Difference between chemical bodybuilding, natural bodybuilding, and true natural bodybuilding
of in het Nederlands hier:
Verschil tussen CBB, NBB en TNBB

Hieruit blijkt dat wanneer je niet-nutrient chemische stoffen (bv. cafeine) gebruikt met de bedoeling je fysiek te verbeteren je zondigt tegen de principes van het TNBB.

Merk echter op dat er geen rechtstreeks verband is tussen de AS 1-2-3 regel en de verschillend tussen CBB, NBB en TNBB zoals je wellicht inziet als je beide eens nauwkeurig leest.
Cafeinegebruik heeft niets met de AS 1-2-3 regel te maken.
 
Laatst bewerkt:
Mister10 :1e::2e::3e: (TNBB = goud, NBB = zilver, CBB = brons).
 
Mister10 :1e::2e::3e: (TNBB = goud, NBB = zilver, CBB = brons).

TN approved ;)

TNBB.gif


TN = True Natural = Training + Nutrition =TN

---------- Toegevoegd om 00:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

dus om het samen te vatten, kan een gewone mens met een 5/6daags schema en een goede voedingsschema zo'n lichaam bereiken?

Sorry voor mijn lange tekst, mr ik zou het wel graag willen weten.

Hier vind je voor een groot deel antwoord op je vraag:
What is the best possible physique true natural bodybuilding can generate?
 
Laatst bewerkt:
Gvd zeg, gaat die clown nou in zowat elk topic deze bullshit verkopen.. Ga lekker medicijnen ontwikkelen ofzo
 
Gvd zeg, gaat die clown nou in zowat elk topic deze bullshit verkopen.. Ga lekker medicijnen ontwikkelen ofzo

Een leuke inhoudelijke bijdrage tot het topic en de discussie lever jij zeg.
 
Een leuke inhoudelijke bijdrage tot het topic en de discussie lever jij zeg.

Dat was ook zeker niet mijn bedoeling. De bedoeling van mijn post was om te benadrukken wat voor knuppel jij bent.



Doei
 
Kwestie van lage dosis. En clen/dnp ofzo.

Ga er maar van uit dat als iemand geld verdient met zo'n look diegene iets gebruikt.

Als je wat kuurders in je omgeving hebt of zelf eens wat probeert herken je het zo.

Oh ik heb ook kuurders in mijn omgeving, maar ook mensen waarvan ik weet dat ze zeker niet kuren en er niet ver vanaf zitten.
 
dus koffie drinken voor het trainen is niet meer true natty?
 
das dan eerder 1,5
 
Cafeine is een stimulerende drug.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stimulant#Caffeine

Als je systematisch stimulerende drugs gaat gebruiken voor je training met de bedoeling je sportprestaties te verbeteren kan je jezelf toch moeilijk TN gaan noemen.

Ik gebruik dus heel af en toe cafeïne voordat ik ga trainen, maar dat is puur om wakker te blijven.

De laatste keer dat ik vermoeid zonder cafeïne ging trainen viel ik bijna in slaap tijdens bench pressen. :(

Ik ben nu dus gewoon een TN, toch?

Ik ga zometeen effe een TNB shirt bestellen!
 
Wat als je vegetarisch/veganist bent, ben je dan -1 TNVB ?
 
De 1-2-3 regel der anabole steroiden (AS) is een vuistregel ontwikkeld door een 'bekend' true natural bodybuilder die op een eenvoudige manier beschrijft in welke mate iemand zijn spiergroei kan versnellen door gebruik te maken van AS zoals AAS, HGH en insuline.

Aangezien de AS 1-2-3 regel de grootste taboe van het chemisch bodybuilding doorprikt schiet hij uiteraard in het verkeerde keelgat van velen die wel eens met de naald vrijen.

de kracht van de AS 1-2-3 regel is echter dat iedere duif die al langer dan 2 dagen uit het ei is met zijn ogen dicht kan zien dat deze vuistregel inderdaad klopt.

De detailbeschrijving vind je hier:
AS 1-2-3 rule

Voorbeelden van 1 (Steve), 2 (Bob) en 3 (Kevin):
1-2-3-rule-of-anabolic-steroids-in-bodybuilding.jpg

Wat naïef van je om te denken dat Steve Reeves nooit aas heeft gebruikt. Was 19 jaar oud ten einde van WOII. Je kunt dus nooit met enige zekerheid stellen dat het nooit aas heeft gebruikt net zo goed als een ander dat niet over jou kan stellen.

Wanneer je dit soort onnozele theorieën formuleert denk dan een stapje verder en zoek bij 'regeltje 1' een fysiek uit voor het aas-tijdperk bijvoorbeeld een Pandour, Sandow of Hackenschmidt. Dacht dat jij slim probeerde over te komen, teleurstellend weer.
 
hallo allemaal,

ben al een tijdje op zoek naar bodybuilders om te zien als motivatie.

Tot enkele dagen geleden waren Jeff Seid, Lazar Angelov en Steve Cook mijn grote voorbeelden.

Deze drie, hebben allemaal een zeer goeie fysiek en ook een gezonde levensstijl die ik ook wil.


Maar op het internet(op forums dan) lees ik dat bovengenoemden wellicht middelen gebruiken die niet toegelaten zijn(steroids etc. )

Verschillende websites maken een vergelijking met bodybuilders uit de golden era, die, toen legaal, steroïden gebruikten. Volgens deze websites zijn de bodybuilders van nu, die ongeveer gelijke stats hebben met die van uit de golden era, gebruik aan het maken van steroïden.

Denken jullie dat dit een juiste benadering is en ze gelijk hebben? Kan het niet zijn dat door bvb de evolutie van de voedingsindustrie, supplementen(legale) en het menselijk lichaam zelf het mogelijk is om de fysieken te behalen die men in de golden era kon behalen met behulp van steroïden?


Ik geraak er eigenlijk niet meer aan uit, ik hoor vele mensen zeggen dat Seid, Angelov en Cook steroïden gebruiken maar dezelfde mensen beweren ook dat Arnold Schwarzenegger natty was, wat ook niet waar is.(hij heeft steroïden gebruikt en toen waren ze legaal). Veel weten die mensen er ook niet van, volgens mij.
Ook is het mij opgevallen dat iedereen overtuigd is dat een lichaam zoals die van Seid, Angelov en Cook onhaalbaar is zonder steroïden. Nu stel ik mij de vraag of deze mensen zo jaloers zijn, dat ze maar wat lullen zonder enig vorm van bewijs te hebben of ze wel degelijk gelijk hebben?



Een laatste puntje dat ik ook wil vermelden. Lazar Angelov bvb begeleid een groot groep mensen naar een beter fysiek. Op Facebook kan je veel foto's zien van zijn klanten. Als je de before-after foto's ziet van de klanten zie je een groot verschil, die mensen groeien enorm. Enkelen daar benaderen een fysiek zoals die van Angelov zelf, het kan toch niet zijn dat Angelov zijn klanten steroïden laat nemen? het zou toch bekend geraken moest zoiets gebeuren?

dus om het samen te vatten, kan een gewone mens met een 5/6daags schema en een goede voedingsschema zo'n lichaam bereiken?

Sorry voor mijn lange tekst, mr ik zou het wel graag willen weten.

Neen de personen die je opnoemt zijn niet 100% Naturel. Dat is de realiteit. Maar jouw vraag was ofdat jij een dergelijke fysiek kan opbouwen. Dit zou eventueel kunnen als je wat goede genen hebt , ijzersterk karakter en 100% ervoor gaat.
Niemand kan hier jou vertellen waar je naturel max ligt.
 
Back
Naar boven