AndroidHealthClinic

Wie is natty/natuurlijk?

dus pure adrenaline is ook true natty, lichaamseigen stof en komt voor in mijn dieet omdat ik de alvleesklier van mijn prooien op eet.

brb lichaamsvreemde protons eten om mossel te kunnen gainen is prima

brb cafeine is een one way ticket to hell want het is lichaamsvreemd

het mister10 gehalte is weer hoog in de argumentatie vandaag

Wat naïef van je om te denken dat Steve Reeves nooit aas heeft gebruikt. Was 19 jaar oud ten einde van WOII. Je kunt dus nooit met enige zekerheid stellen dat het nooit aas heeft gebruikt net zo goed als een ander dat niet over jou kan stellen.

Wanneer je dit soort onnozele theorieën formuleert denk dan een stapje verder en zoek bij 'regeltje 1' een fysiek uit voor het aas-tijdperk bijvoorbeeld een Pandour, Sandow of Hackenschmidt. Dacht dat jij slim probeerde over te komen, teleurstellend weer.

steve heeft er zeker wat ingetrapt

het begint zo langzamerhand allemaal bullshit te worden

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

hoezo is toch lichaamseigen

True Natural BodyBuilding = bodybuilding without EVER using any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet.

Mister10, stel je drinkt koffie, maar niet voor het trainen(en dus niet om je prestaties te verbeteren) ben je dan nog TNBB?

mister10 heeft ook nog nooit in zijn leven een medicijn gebruikt want beter worden betekent sneller weer kunnen trainen en dat is dus eigenlijk performance enhancement

gaat nergens over dit,
als je eet/drinkt dan is het voor het verbeteren van je prestaties.

met deze criteria kan je niks meer doen in het leven

Een warming up is ook niet true natty, kan de prestatie verhogen en komt niet in mn dieet voor

mister10 heeft ook nog nooit in zijn leven een medicijn gebruikt want beter worden betekent sneller weer kunnen trainen en dat is dus eigenlijk performance enhancement

wat is een normaal gezond dieet

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

trainen is ook niet true natty

schijnt de prestatie te verhogen

hotsjee

ik vind jouw inbreng nooit hinderlijk,
maar nu ga je echt boven mijn pet!

wat is het volgende! mensen die een AAtje drinken voor het sporten zijn niet meer natty.

of omdat cafeïne niet in ons lichaam voorkomt is het niet natty!

en mensen die HG test spuiten dan? dat is dan weer een lichaamseigen stof.

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

ik zag laatst hoe ze eiwitpoeders maken. dat vind ik dan niet echt bij een gezonde levensstijl of natty horen.

Lees mijn posts hierboven ook eens, dan ga je begrijpen wat ik bedoel en de logica er van inzien. Het woord voedingsstof of nutrient is de kern van de zaak.

En als je alle woordjes in mijn posts leest dan zal je ook inzien dat het allemaal niet zo extreem is.
Het soort absurde interpretaties als zou bv. iemand die ooit eens een koffietje gedronken heeft geen TNBB-er kunnen zijn komt enkel van flauwe plezanten.

without ever

het staat zelfs in je sig lullo :roflol::roflol:

geen rijst meer eten, dat komt van origine niet in een nederlands dieet voor.

buiten dat! alles wat geraffineerd is kan je niet meer eten

geen rijst meer eten, dat komt van origine niet in een nederlands dieet voor.

buiten dat! alles wat geraffineerd is kan je niet meer eten

deze argumentatie is niet effectief op mister10

dan komt hij met totaal irrelevante definities zoals 'ja maar dit is een voedingsstof en dat niet' zonder verdere toelichting hoe dit ook maar iets met de discussie te maken heeft :roflol:

deze G verzint gewoon zn eigen definities van alles en gaat vervolgens daarmee lekker discussieren

true natty randdebiel:roflol:

Lees mijn posts hierboven ook eens, dan ga je begrijpen wat ik bedoel en de logica er van inzien. Het woord voedingsstof of nutrient is de kern van de zaak.

En als je alle woordjes in mijn posts leest dan zal je ook inzien dat het allemaal niet zo extreem is.
Het soort absurde interpretaties als zou bv. iemand die ooit eens een koffietje gedronken heeft geen TNBB-er kunnen zijn komt enkel van flauwe plezanten.

ik vind het lastig!

maar in mijn ogen ben je gewoon natty als je geen spullen eet/ gebruikt die op de dopinglijst staan.
en anders binnen de normale normen dus geen 10 koppen koffie vlak voor een sprint wedstrijd.

Welke whey koop jij dan mister10?

Laatst bewerkt:
Ben gestopt met eten en drinken, ik wil dat mijn lichaam het zelf doet.

Welke whey koop jij dan Mister10?

Zolang de True Natural supplementen nog niet commercieel verkrijgbaar zijn raad ik iedereen het volgende aan: :cool:

Een goed bulk Naturel Whey Protein Concentraat.

Als je toch een smaakje wil dan voeg je enkele aromadruppels toe.

Wil je een wat dikkere shake dan voeg je een mespuntje xanthaangom toe.

En wil je jezelf op Kerstavond eens trakteren op een echte 'suikerspin shake' a la B&F, dan voeg je nog eens 10-15% fructose toe.

Goed shudden en smakelijk!

• Like
Waarderingen: 515
Terug
Naar boven