AndroidHealthClinic

Wie is natty/natuurlijk?

mcudtx.png

OT seid, cook en lazar zijn no way natural, ook al claimen ze het wel

Wat is het verschil tussen cafeine gebruiken om beter te trainen (en dus groeien) of whey gebruiken om te groeien.
Whey zit volgens u in een normaal dieet, volgens mij zit cafeïne dat ook.

Gr de ekte ree

Niemand kan hier jou vertellen waar je naturel max ligt.
Maar dat filmpje verteld je wel wat het maximaal haalbare is als je 100% dedicated zou zijn voor vele jaren met de beste genen die tot dusver gemeten zijn...
Dus in zekere zin kan het hem wel verteld worden wat ie sowieso niet gaat halen. :rolleyes:

maar het komt uit een natuurlijk product.
hoe zit het dan met de creatine in rood vlees?

Creatine is een natuurlijke voedingsstof aanwezig in vlees en vis aan ongeveer 5g/kg, een macronutrient dus. Het lichaam neemt creatine op transporteert het naar de spiercellen en gebruikt het er in het energiemetabolisme. Creatine is een lichaamseigen stof die voor ongeveer 50% door het lichaam zelf wordt aangemaakt en voor 50% via de voeding opgenomen wordt.

Wat is het verschil tussen cafeine gebruiken om beter te trainen (en dus groeien) of whey gebruiken om te groeien.
Whey zit volgens u in een normaal dieet, volgens mij zit cafeïne dat ook.

Wei is een zuivelproduct dat voor het grootste gedeelte uit eiwitten bestaat en voor een kleiner gedeelte uit melkvetten, lactose, water, calcium etc. Wei is dus een voedingsmiddel dat uit natuurlijke voedingsstoffen bestaat, vooral eiwitten. Eiwitten worden door het lichaam afgebroken tot aminozuren en peptiden, o.a. naar de spiercellen getransporteerd en er gebruikt om er nieuwe eiwitmoleculen van te maken, bouwstenen van de spiervezels.

Cafeine is een lichaamsvreemde stof die in de hersenen werkt als een stimulerende drug; geen voedingsstof dus. Eens opgenomen gaat het lichaam de cafeine zo snel mogelijk afbreken en uitscheiden, zoals het typisch doet met toxische stoffen die in het lichaam terechtkomen.

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Wat naïef van je om te denken dat Steve Reeves nooit aas heeft gebruikt. Was 19 jaar oud ten einde van WOII. Je kunt dus nooit met enige zekerheid stellen dat het nooit aas heeft gebruikt net zo goed als een ander dat niet over jou kan stellen.

Wanneer je dit soort onnozele theorieën formuleert denk dan een stapje verder en zoek bij 'regeltje 1' een fysiek uit voor het aas-tijdperk bijvoorbeeld een Pandour, Sandow of Hackenschmidt. Dacht dat jij slim probeerde over te komen, teleurstellend weer.

Hier kan je zien hoe hij er bv. in 1947 uitzag:
http://www.musclememory.com/show.php?s=steve+reeves&g=M

Vind je de nuance die ik gebruik om mijn website beter dan?
What is the best possible natural physique?

Niemand kan hier jou vertellen waar je naturel max ligt.

Klopt, maar je kan het wel schatten, bv. d.m.v. de calculator in bovenstaande link.

Whey producten bevatten toch ook zoet/smaakstoffen en andere (kunstmatige) toevoegingen, en maakt dat het een zuivel product is het niet historisch minder natuurlijk voor mensen om te consumeren dan koffiebonen?

Whey producten bevatten toch ook zoet/smaakstoffen en andere (kunstmatige) toevoegingen, en maakt dat het een zuivel product is het niet historisch minder natuurlijk voor mensen om te consumeren dan koffiebonen?

Ja, dit dacht ik ook.
True Natural BodyBuilding = bodybuilding without EVER using any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet. Visit http://www.true-natural-bodybuilding.com/ to learn how I have built 50 lbs of lean muscle.
Dan is True natural BodyBuilding toch heel subjectief?
(Stel)Ik vind dat cafeïnepillen in een normaal gezond dieet voorkomen en jij niet moet er dan een soort rechter komen die bepaald of het wel of niet TNBB is?

Ja, dit dacht ik ook.
True Natural BodyBuilding = bodybuilding without EVER using any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet. Visit http://www.true-natural-bodybuilding.com/ to learn how I have built 50 lbs of lean muscle.
(Stel)Ik vind dat cafeïnepillen in een normaal gezond dieet voorkomen en jij niet moet er dan een soort rechter komen die bepaald of het wel of niet TNBB is?

50lbs?
dat kan toch niet man, das bijna 23 kilo.
dacht dat 18kilo max was.

Ik heb het natuurlijk over echte wei zoals die van melk gemaakt wordt, en niet over dat snoepgoed dat supp shops als B&F ervan maken door er suiker, zoetstoffen en aroma's onder te mengen.

En ik denk dat historiek hier minder relevant is dan wetenschap. Opium, alcohol en cannabis hebben ook een rijke consumptiehistoriek maar dat betekent nog niet dat ze natuurlijke voedingsstoffen zijn voor de mens die thuishoren bij de sportman.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Ja, dit dacht ik ook.
True Natural BodyBuilding = bodybuilding without EVER using any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet. Visit http://www.true-natural-bodybuilding.com/ to learn how I have built 50 lbs of muscle.

Voor een meer gedetaillerde definitie met uitleg verwijs ik naar: http://www.true-natural-bodybuilding.com/faq.html#vraag2

Voedingsstof is hier het kernwoord. Er is een groot en duidelijk verschil tussen een voedingsstof en een drug. Daar hoef je geen rechter voor, maar een beetje wetenschappelijke kennis en inzicht zijn voldoende.

Cafeine is een lichaamsvreemde stof die in de hersenen werkt als een stimulerende drug; geen voedingsstof dus. Eens opgenomen gaat het lichaam de cafeine zo snel mogelijk afbreken en uitscheiden, zoals het typisch doet met toxische stoffen die in het lichaam terechtkomen.

Laatst bewerkt:
glycoproteïnen is een lichaamsvreemde stof en zit in whey proteine.

Volgens mij zitten er nogal wat lichaamsvreemde stoffen in whey, tenzij je een koe bent.

glycoproteïnen is een lichaamsvreemde stof en zit in whey proteine.

Lees een beetje over glycoproteïnen, eiwitten, koolhydraten, aminozuren en sacchariden op wikipedia om je basiskennis uit te breiden en je zal zien dat dit allemaal lichaamseigen stoffen, voedingstoffen of bouwstenen ervan zijn.

Daarom bestaat er zoiets als vertering waarbij de voedingsstoffen, die in het geval van niet-kannibale soorten afkomstig zijn van andere soorten, eerst afgebroken worden tot hun bouwstenen zoals amonizuren/monosacchariden/... alvorens er lichaamseigen biomoleculen van gemaakt worden (eiwitten, glycogeen, glycoproteinen etc.).

Als ik zeg dat eiwitten,koolhydraten etc. lichaamseigen stoffen zijn dan heb ik het natuurlijk over de klasse van biomoleculen en niet een bepaalde soortspecifieke biomolecuul.

Laatst bewerkt:
mijn IQ is te laag voor dit topic, ik begrijp het niet meer.
Ik lees wel nog mee.

Cafeine is een stimulerende drug.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stimulant#Caffeine

Als je systematisch stimulerende drugs gaat gebruiken voor je training met de bedoeling je sportprestaties te verbeteren kan je jezelf toch moeilijk TN gaan noemen.

ik vind jouw inbreng nooit hinderlijk,
maar nu ga je echt boven mijn pet!

wat is het volgende! mensen die een AAtje drinken voor het sporten zijn niet meer natty.

of omdat cafeïne niet in ons lichaam voorkomt is het niet natty!

en mensen die HG test spuiten dan? dat is dan weer een lichaamseigen stof.

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Daarom bestaat er zoiets als vertering waarbij de voedingsstoffen, die in het geval van niet-kannibale soorten afkomstig zijn van andere soorten, eerst afgebroken worden tot hun bouwstenen zoals amonizuren/monosacchariden/... alvorens er lichaamseigen biomoleculen van gemaakt worden (eiwitten, glycogeen, glycoproteinen etc.).

Als ik zeg dat eiwitten,koolhydraten etc. lichaamseigen stoffen zijn dan heb ik het natuurlijk over de klasse van biomoleculen en niet een bepaalde soortspecifieke biomolecuul.

ik zag laatst hoe ze eiwitpoeders maken. dat vind ik dan niet echt bij een gezonde levensstijl of natty horen.

ik vind jouw inbreng nooit hinderlijk,
maar nu ga je echt boven mijn pet!

wat is het volgende! mensen die een AAtje drinken voor het sporten zijn niet meer natty.

of omdat cafeïne niet in ons lichaam voorkomt is het niet natty!

en mensen die HG test spuiten dan? dat is dan weer een lichaamseigen stof.

dat is weer zo een performance enhancing drug.

Terug
Naar boven