Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Moest er interesse zijn: even een toelichting mbt Oxandrolone kuur.

4 weken à 30 mg. / dag. 15 mg in de ochtend en 15 mg een 8-tal uurtjes later.
Man - 1.80 m - 48 jaar - 4 jaar geleden terug (na pauze van 6 jaar, wel wielersport blijven uitoefenen) begonnen met krachttraining. 4 / 5 dagen per week met een A - B schema.
Voeding gedurende kuur 200 KCAL boven onderhoud met 160 gr E / 75 gr V rest aangevuld met carbs.
Zondag cheat met o.a pistolets, kipcurry, 6 pilsjes..... wel hoog in E gebleven.

Metingen met Tanita SC 330 P weegschaal. (vet% dus +/-)
Start 79 kg 17 % bf
Deze ochtend 82.5 kg. 16 %

Zeer tevreden al bij al met de tabs uit het vierkante potje à 15 mg/tab. :D
Eerste paar dagen wat ijl in het hoofd en een beetje jeuk op billen en schouders. Voldoende drinken en vanaf dag 3 alles perfect. Krachttoename redelijk snel tot week 3. Laatste week bleef kracht hetzelfde maar in de spiegel gaf de 4de week toch nog voordeel. Langer dan 4 weken zou persoonlijk weinig meer gebracht hebben denk ik. Heb wel op mijn tanden moeten bijten om de 30 mg aan te houden.....

Supps tijdens: Creatine monohydraat QNT, Vit D3 XXL, Omega 3-6-9 XXL, Donacom, Magnesium

Nu begonnen met de DETOX van XXL + de Testbooster van XXL

Louter ter info: is Turinabol te vergelijken met Oxandrolone qua werking / bijwerking ?
 
Mooi verslag Rodondo thnx.
 
Moest er interesse zijn: even een toelichting mbt Oxandrolone kuur.

4 weken à 30 mg. / dag. 15 mg in de ochtend en 15 mg een 8-tal uurtjes later.
Man - 1.80 m - 48 jaar - 4 jaar geleden terug (na pauze van 6 jaar, wel wielersport blijven uitoefenen) begonnen met krachttraining. 4 / 5 dagen per week met een A - B schema.
Voeding gedurende kuur 200 KCAL boven onderhoud met 160 gr E / 75 gr V rest aangevuld met carbs.
Zondag cheat met o.a pistolets, kipcurry, 6 pilsjes..... wel hoog in E gebleven.

Metingen met Tanita SC 330 P weegschaal. (vet% dus +/-)
Start 79 kg 17 % bf
Deze ochtend 82.5 kg. 16 %

Zeer tevreden al bij al met de tabs uit het vierkante potje à 15 mg/tab. :D
Eerste paar dagen wat ijl in het hoofd en een beetje jeuk op billen en schouders. Voldoende drinken en vanaf dag 3 alles perfect. Krachttoename redelijk snel tot week 3. Laatste week bleef kracht hetzelfde maar in de spiegel gaf de 4de week toch nog voordeel. Langer dan 4 weken zou persoonlijk weinig meer gebracht hebben denk ik. Heb wel op mijn tanden moeten bijten om de 30 mg aan te houden.....

Supps tijdens: Creatine monohydraat QNT, Vit D3 XXL, Omega 3-6-9 XXL, Donacom, Magnesium

Nu begonnen met de DETOX van XXL + de Testbooster van XXL

Louter ter info: is Turinabol te vergelijken met Oxandrolone qua werking / bijwerking ?

Mooi resultaat. Heb je toch goed volgehouden op 30mg blijven dan :p Is niet makkelijk nee, zeker als je anders gewend bent.

En Turinabol is niet te vergelijken ;)
 
Ben niets gewend, vandaar mss het mooie resultaat. ;) Zou het interessant zijn binnen dit topic Turinabol toe te lichten ?
 
Ben niets gewend, vandaar mss het mooie resultaat. ;) Zou het interessant zijn binnen dit topic Turinabol toe te lichten ?

Niet zo geweldig voor je lever.
 
Cools heeft het zin om anavar op 30 mg toe te voegen bij je test-primo kuurtje?
 
Niet zo geweldig voor je lever.
Dat zijn Winstrol en Dbol ook niet (als stoffen an sich, los van het feit dat ze allemaal 17aa zijn).

Tbol wordt wel eens tussen die 2 gepositioneerd qua resultaten. Met een beetje fatsoenlijke voeding kan je daar redelijk wat mooie droge kilo's mee pakken en overhouden, meer vvm dan met winnie en minder e-gerelateerde negatieve sides als dbol. Ik vind het veelzijdiger iig dan die andere 2.
 
Tbol ben ik altijd zeer tevreden over geweest vroeger toen dat net uit kwam. 50-60 mg/dag en oke geen 5 kilo winsten maar wat er bij kwam bleef wel hangen.
 
Dat zijn Winstrol en Dbol ook niet (als stoffen an sich, los van het feit dat ze allemaal 17aa zijn).

Tbol wordt wel eens tussen die 2 gepositioneerd qua resultaten. Met een beetje fatsoenlijke voeding kan je daar redelijk wat mooie droge kilo's mee pakken en overhouden, meer vvm dan met winnie en minder e-gerelateerde negatieve sides als dbol. Ik vind het veelzijdiger iig dan die andere 2.

Dbol is een stuk zwaarder voor je lever dan winstrol.

Anavar is ietsjes milder dan winstrol.

Tbol is een afgeleide van Dbol, dat zegt voldoende (los van de werking).

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Cools heeft het zin om anavar op 30 mg toe te voegen bij je test-primo kuurtje?

Niet echt, en je androgeen-oestrogeen ratio is dan weer uit balans. Beste primo wat verhogen dan ipv anavar toevoegen.
 
Cools waarom stel jij eigenlijk altijd 30mg voor 4 weken voor, is hier wetenschappelijke onderbouwing voor?
 
Cools waarom stel jij eigenlijk altijd 30mg voor 4 weken voor, is hier wetenschappelijke onderbouwing voor?

Beperkte onderdrukking, dus snel herstel. Geen nakuur dus nodig.
 
Beperkte onderdrukking, dus snel herstel. Geen nakuur dus nodig.

Is hier bewijs voor dan?
Ben erg van de studies vandaar:p Genoeg brosience hier op DBB.
Ga je zelf trouwens 4 weken on 4 weken off?
 
Is hier bewijs voor dan? Ben erg van de studies vandaar:p Genoeg brosience hier op DBB. Ga je zelf trouwens 4 weken on 4 weken off?

Ik kan Cools' theorie beamen. Gezien mijn leeftijd heeft hij dubbel gelijk. :p
 
Is hier bewijs voor dan?
Ben erg van de studies vandaar:p Genoeg brosience hier op DBB.
Ga je zelf trouwens 4 weken on 4 weken off?

Hoe langer en hoe meer je gebruikt, hoe meer onderdrukking en langzamer herstel.

Ik kuur zelf al even niet meer.

Zal strakjes relevante studies plaatsen.
 
Ik ga donderdag starten met de volgende kuur: Tren-E 600mg Test-E 1000mg Bold 600mg Wat kan ik dan het beste doen en innemen om zo effectief mogelijk te kuren?

Druivenpit Olie en Pompoenpit Olie?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga donderdag starten met de volgende kuur: Tren-E 600mg Test-E 1000mg Bold 600mg Wat kan ik dan het beste doen en innemen om zo effectief mogelijk te kuren?

Druivenpit Olie en Pompoenpit Olie?

Druivenpitolie is een anti-aromatase, dus lager oestrogeen. Pompoenpitolie is anti-dht.
 
Druivenpitolie is een anti-aromatase, dus lager oestrogeen. Pompoenpitolie is anti-dht.

Wat voor dosis raad jij dan aan? Dit topic heeft best veel info, dus zijn er nog meer dingen die aan te raden zijn?
 
Back
Naar boven