MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Ik ga volgende week 500 test, 600 Bold doen komende 12 weken. Ben benieuwd met de sides zoals acne. Slik nu elke dag 511mg pompoenpitolie caps

 
Ik doe nu 250 test, 200 primo en dan om de 2 dagen 300 npp.
Hiernaast loopt HCG.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo weinig sides gemerkt heb.
Nul acne.

Op 250 test met 300 primo had ik nog wel een beetje acne.

Libido is ook gewoon goed.

(Just sharing some information)
Lekker kuurtje, klinkt goed! Aardig wat npp per week trouwens! Goede ervaring mee of gewoon ff proberen hoe t valt?
 
Lekker kuurtje, klinkt goed! Aardig wat npp per week trouwens! Goede ervaring mee of gewoon ff proberen hoe t valt?
Gewoon uitproberen.
Ik merk niet bijzonder veel effect tho.
Maar kan ook zijn omdat ik voor het eerst cut op aas.
Ik heb een logje mocht je willen weten hoe het gaat etc.
 
Nu net klaar met de NPP-TestP kuur van Cools. Geen enkele side gehad, enkel wat meer zweten. Gains zijn vrij aardig, toch een ruime 6/7 kilo gepakt, ben benieuwd als het vocht er af is.
 
Nu net klaar met de NPP-TestP kuur van Cools. Geen enkele side gehad, enkel wat meer zweten. Gains zijn vrij aardig, toch een ruime 6/7 kilo gepakt, ben benieuwd als het vocht er af is.

Bij clean food hou je misschien 5 over...mooi resultaat
 
Nu net klaar met de NPP-TestP kuur van Cools. Geen enkele side gehad, enkel wat meer zweten. Gains zijn vrij aardig, toch een ruime 6/7 kilo gepakt, ben benieuwd als het vocht er af is.
3x per week test p en npp geprikt? Hoeveel?
 
Bij clean food hou je misschien 5 over...mooi resultaat

Heb de volledige 6 weken schoon gegeten en ben nog best lean, alleen de KH lagen soms wat hoog, dus denk dat die bloat na de nakuur wel weg is :)!

3x per week test p en npp geprikt? Hoeveel?

Jup 3x per week, hoeveelheden die Cools aangaf 250testP/200 NPP. Geen enkele bijwerking, alleen heel licht gevoelige klieren achter de tepel maar allezins geen gyno.
 
Heb de volledige 6 weken schoon gegeten en ben nog best lean, alleen de KH lagen soms wat hoog, dus denk dat die bloat na de nakuur wel weg is :)!



Jup 3x per week, hoeveelheden die Cools aangaf 250testP/200 NPP. Geen enkele bijwerking, alleen heel licht gevoelige klieren achter de tepel maar allezins geen gyno.
Dus 0.88mg testp en 0.66mg npp op maandag woensdag vrijdag gaf bij jou geen acne oid? Veel vocht vastgehouden? 4 of 6 weken gepakt? Zie al 6 weken idd
 
Dus 0.88mg testp en 0.66mg npp op maandag woensdag vrijdag gaf bij jou geen acne oid? Veel vocht vastgehouden? 4 of 6 weken gepakt? Zie al 6 weken idd

Ik heb 75testP 50NPP gezet eod. Heb totaal geen acne gehad, libido was ook prima. Heb wel redelijk wat carbs gegeten dus zit wel een kilotje of 2 aan vocht bij verwacht ik maar niet overdreven veel..lijnen en abs staan er nog vrij strak op.
 
Cools even een checkup... Kuur van 300mg test-e/600mg tren-e/200mg mast-e ew voor 12 weken nog veilig qua a/e waarden? Alvast bedankt!
 
Nu net klaar met de NPP-TestP kuur van Cools. Geen enkele side gehad, enkel wat meer zweten. Gains zijn vrij aardig, toch een ruime 6/7 kilo gepakt, ben benieuwd als het vocht er af is.

Ongeveer 2 kg vocht vermoedelijk bij deze esters. Bij test e - deca is het 3kg. Goed resultaat ;)
 
Cools even een checkup... Kuur van 300mg test-e/600mg tren-e/200mg mast-e ew voor 12 weken nog veilig qua a/e waarden? Alvast bedankt!

Gelukkig is mast een sterk androgeen en denk dat je daardoor veilig zit ;) Je kan nog altijd aanpassen tijdens de kuur indien nodig.
 
Gelukkig is mast een sterk androgeen en denk dat je daardoor veilig zit ;) Je kan nog altijd aanpassen tijdens de kuur indien nodig.
Goed om te horen! Totaal geen zin in onnodige sides dus dan ga ik het over een tijdje hiermee proberen.
 
Wat gyno ontwikkelt op test only, advies gekregen om test te verlagen naar 250 EW en mast P 75mg EOD toe te voegen. Zal hier op de hoogte houden..
Nog steeds bezig maar merk geen voordelen tot nu toe, merk wel dat tepels gevoeliger beginnen te worden door 'pijn' wanneer ik er op druk Cools enig idee?
 
Kappen met die tepelklemmen viespeuk
 
Cools YannickLB Ik dacht/las dat je primo en deca niet kon combineren in een kuur of geldt dat niet vr npp.
Waarom wel of niet kan ik nergens vinden.
 
Nog steeds bezig maar merk geen voordelen tot nu toe, merk wel dat tepels gevoeliger beginnen te worden door 'pijn' wanneer ik er op druk Cools enig idee?

Test nog verder verlagen en mast omhoog. Nam je ook hcg?

Test verlagen naar 125mg/week en mast p naar 100-125mg
 
Cools YannickLB Ik dacht/las dat je primo en deca niet kon combineren in een kuur of geldt dat niet vr npp.
Waarom wel of niet kan ik nergens vinden.

Kan je gewoon combineren zolang je er hcg en/of test bij zet.
 
Ben weer alles aan trg lezen ben op page 70.
Maar je schreef primo deca nooit combineren en dat geld ook vr vrouwen.
Of de test erbij zit weet ik niet meer kan dat stukje van jou niet zo snel terug vinden.
En als het wel kan hoe zit het dan met de verhoudingen?

Bedankt weer vr jou snelle respons Cools
 
Ben weer alles aan trg lezen ben op page 70.
Maar je schreef primo deca nooit combineren en dat geld ook vr vrouwen.
Of de test erbij zit weet ik niet meer kan dat stukje van jou niet zo snel terug vinden.
En als het wel kan hoe zit het dan met de verhoudingen?

Bedankt weer vr jou snelle respons Cools

Nog 213 te gaan :p

Primo icm deca zonder test nooit doen, maar icm test kan het gewoon.

Bv. 150mg test - 100mg deca - 200mg primo
 
Back
Naar boven