Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dag meid, ik heb je logje wat zitten volgen zoals je weet en je hebt idd wel wat massa bijgewonnen als ik kijk nr je oudere foto's, knap werk, ik denk dat je nu nog niet op volledige wedstrijdshape staat maar het mag al best gezien worden, schouders en borst knallen eruit, nice biceps ook. Poseren is goed alleen zou ik nog wat meer op het poseren van je benen letten, ze zijn goed maar je kan zeker nog beter laten zien als je wat meer op je benen let tijdens het poseren. Veel succes nog en blijf hard trainen, respect meid!!
Thnx..ja poseren is idd niet al te best hier.. ill keep it in mind next time..en nee dit is zeker niet wedstrijdwaardig hoor..dan zit er nog echt een kg of 7 teveel op..maar ik begin alweer mijn buikspieren te zien..dus gaat de goeie kant op.
En nu..3 weken met vakantie..iedereen die al gestemd heeft super bedankt..en diegene die nog gaan stemmen..ook vast bedankt..