XXL Nutrition
jammer dat de foto's een beetje rommelig overkomen (drukke achtergrond), anders zeker een 9 waard.

knap hoe je je na de wedstrijd weer hebt kunnen hervatten (weet hoe zwaar dat is)

Dag meid, ik heb je logje wat zitten volgen zoals je weet en je hebt idd wel wat massa bijgewonnen als ik kijk nr je oudere foto's, knap werk, ik denk dat je nu nog niet op volledige wedstrijdshape staat maar het mag al best gezien worden, schouders en borst knallen eruit, nice biceps ook. Poseren is goed alleen zou ik nog wat meer op het poseren van je benen letten, ze zijn goed maar je kan zeker nog beter laten zien als je wat meer op je benen let tijdens het poseren. Veel succes nog en blijf hard trainen, respect meid!!

Thnx..ja poseren is idd niet al te best hier..;) ill keep it in mind next time..en nee dit is zeker niet wedstrijdwaardig hoor..dan zit er nog echt een kg of 7 teveel op..maar ik begin alweer mijn buikspieren te zien..dus gaat de goeie kant op.
En nu..3 weken met vakantie..iedereen die al gestemd heeft super bedankt..en diegene die nog gaan stemmen..ook vast bedankt..

Goed gedaan! Knap hoe je na je wedstrijd je niet van de wijs hebt laten brengen en gewoon door bent gaan trainen.

Media informatie

Categorie
Contest 2010 (v)
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.488
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 0 reviews