XXL Nutrition

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Vandaag begonnen met hgh op 2iu per dag.
 
Heb ook Anapolon meegenomen, vorig keer deden ze hun werk goed ben benieuwd wat ze me de volgende kuur zullen opleveren.
Best schadelijk voor je dat spul. Mooi dat 't toch gelukt is. Je hebt 't in je koffer of handbagage gedaan?
 
Koffer gewoon in toillet tas uit de doos gehaald en los in toillet tas gedaan.
 
Misschien wel ja als die ug me niet bevalt wil 2iu hg en 2iu ug nu nemen de komende 3 maande totdat me hg op is anders door met ug.
 
Beste is gewoon bloed test van beide maja je moet zelf weten natuurlijk
 
als je van die apo 5iu zet en 3 uur erna bloed prikt weet je wel voortaan wat je waarde is en hoe goed ug dan is als je dezelfde test doet
 
Doe op dit moment 2iu hg 2iu ug.
 
carpel tunnel incoming
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Godsamme gozer. Als je nu 2 om 2 gaat doen ( en dus overduidelijk geen ene ruk aan je IGF test gaat hebben ) weet je toch nog niet of je weer 100'en of misschien 1000'en euro's aan slechte UG uitgeeft man. Sterker nog, voor 't zelfde geld is nu je UG wel goed en naait die Turk je door je fake pennen op te sturen.
 
Hij kan toch serum + igf testen op 2iu HG met 2iu UG en later op 4iu UG alleen?
Op 2iu hgh zitten is echt zinloos, ook als dit HG is.
 
Zodra de HG op is ga ik gewoon door op UG 4iu ik zal sowieso igf serum test laten doen geen probleem. Snap niet waarom mensen stressen wou eigenlijk 2iu HG zetten en hoelang doe je nou met 1 pen 18 dagen maar op 2iu dus snap wat boeit die 2iu ug extra erbij.
 
Zodra de HG op is ga ik gewoon door op UG 4iu ik zal sowieso igf serum test laten doen geen probleem. Snap niet waarom mensen stressen wou eigenlijk 2iu HG zetten en hoelang doe je nou met 1 pen 18 dagen maar op 2iu dus snap wat boeit die 2iu ug extra erbij.

Niemand stresst, denk dat de meeste je vierkant uitlachen. Je hebt niks aan een serum of IGF test als je 2 soorten zet. En gezien je je UG niet getest hebt heb je dus straks, als je pech hebt, weer 5 maand UG gezet die kut is maar merk je dat niet omdat de HG wel goed is. Of andersom.
 
Back
Naar boven