Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

[
 
Laatst bewerkt:
Kunnen bepaalde SP lieden nog een voorbeeld aan nemen. In die partij ruikt het ook lang niet overal even fris. Groenlinks overigens idem.

Ik wilde linken naar een mooi clipje van Dennis Honing over de joden en hun slachtoffer rol en hoe deze door rechts beetje hetzelfde wordt verdedigd als islam door links, maar het clipje is offline. Jammer was wel een goede.

Edit: gevonden:

https://www.salto.nl/programma/cafe-weltschmerz/5Fk7dlLi5Umg0cYUuCWY2g/
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde linken naar een mooi clipje van Dennis Honing over de joden en hun slachtoffer rol en hoe deze door rechts beetje hetzelfde wordt verdedigd als islam door links, maar het clipje is offline. Jammer was wel een goede.

Edit: gevonden:

https://www.salto.nl/programma/cafe-weltschmerz/5Fk7dlLi5Umg0cYUuCWY2g/
"Ze moeten altijd mij hebben
Ja wat doe je dan de hele dag?
Ja bij mensen logeren en dan over de financiën gaan na een tijdje
Ja daar krijg je gesteggel van natuurlijk"

:roflol:
 
1. Het grote probleem is dat zonder middenpartijen onbestuurbaarheid dreigt;
2. Mijn probleem met het CDA, en dit zeg ik als Omtzigt fanboy, is tot minstens twee keer toe "verraad in de Senaat", van één ben ik al weer vergeten waar het over ging, de ander was het Oekraïne-referendum. In de Tweede Kamer een verhaal van tegen een referendum zijn, maar wel de uitslag respecteren (CDA toen niet in regering), maar in de de Eerste Kamer waar de CDA stemmen nodig waren voor het geitenpaadje van Rutte, maakten de CDA-senatoren een eigen afweging: voldoende stemmen voor, laatst ook weer met het zoveelste "pardon", bleek ook uit 1Vandaag onderzoek, de CDA leden zijn een stuk linkser en regeringsvolgend dan de CDA stemmers, ik denk dat dat met de komende verkiezingen wel eens wat meer gelijk zou kunnen trekken; dwz de minder linksen stemmen elders;
3. Het is verontrustend dat extremistische partijen zoals PVV, D66, Denk, PvdD, GL (samen) in de lift zitten;
4. Voor Forum ben ik bang dat het succes misschien te vroeg komt, allerlei incompetente nobodies in de provinicie;
 
Laatst bewerkt:
Ik wordt altijd heel onrustig als ik haar zie. En boos. En verdrietig.

Zij is ook van dat tweetje dat het hysterie is om aan te nemen dat terroristen met de vluchtelingen meereizen.

Ze vond het ook grappig dat er nieuwe plantenbakken stonden om het gebouw van het EP, want ja, die moeten wel veilig zijn van het terrorisme dat ze zelf binnenhalen.

Ook d'r misplaatste gedrag over d'r Hongarije rapport (waar op zich buiten de dingen die fantastisch gaan best wat op aan te merken valt)

En dan d'r enthousiasme over de BDS-steun van GL.

Bah.
 
Laatst bewerkt:
Ik wordt altijd heel onrustig als ik haar zie. En boos. En verdrietig.

Zij is ook van dat tweetje dat het hysterie is om aan te nemen dat terroristen met de vluchtelingen meereizen.

Ze vond het ook grappig dat er nieuwe plantenbakken stonden om het gebouw van het EP, want ja, die moeten wel veilig zijn van het terrorisme dat ze zelf binnenhalen.

Ook d'r misplaatste gedrag over d'r Hongarije rapport (waar op zich buiten de dingen die fantastisch gaan best wat op aan te merken valt)

En dan d'r enthousiasme over de BDS-steun van GL.

Bah.


zij roept bij mij pure haat op ,geld trouwens ook voor Klaver,Ollongren ,Kaag ,Timmermans ,Rosenmöller ,Melkert ,Halsema,Groot Wassink,Simons :roflol:
 
Kinderpardon: well played, CDA!

EDIT: Ik betrap me erop dat ik stiekem hoop dat door Hofman ingezette jongetje alsnog weg moet. Met z'n blije filmpje.

Toch vind ik het een beetje gek dat dit deze emotie bij me oproept, want dat jongetje kan er ook niet zoveel aan doen. Ik denk dat ik vooral boos ben op de linkse deugdieren, en wel hierom:

1. In het klimaatdebat gaat het om dat de rechter gesproken heeft, dat is in al deze asielzaken ook zo, waarom dan wel opeens ons niet neerleggen bij de rechtspraak;
2. Kinderen van ouders met een strafblad in Nederland of oorlogmisdaden elders zijn ook geworteld, maar vallen hier niet onder. Als we vinden dat kinderen niet de consequenties moeten dragen voor het traineren van de procedures door hun ouders, is het even onrechtvaardig ze de misdaden van hun ouders aan te rekenen;
3. Beleid wordt niet meer bepaald door gekozen politiek en rechtspraak, maar door "de media", Dit hele land laat zich gek maken door de hoofdstad en hilversum, verschrikkelijk! Het is emotietelevisie als een dubbeltje op z'n kant, maar dan voor mensen die zichzelf voortreffelijk vinden van ons belastinggeld;
4. Inzet van kinderen als propaganda;
5. Het hangt ervan af hoe goed je het als kind doet in de media of het kind en het aanhangende gezin mag blijven, er wordt enorm veel druk op zo'n kind gelegd, ook dat is schadelijk;
6. Het zijn dezelfde linkse deugers, die allemaal een vluchteling in huis zouden nemen of zouden helpen, die anderen maar wat graag de maat nemen en vertellen hoe deugend door het leven te gaan die daar uiteindelijk zelf geen last van hebben en niet thuis geven. Hun beveiligingssysteem werkt, hun vliegvakantie gaat wel door;
7. Het is belachelijk hoe men iedere keer weer zulke wachtrijen laat ontstaan bij IND en asielrechtspraak, daar zou het niet aan mogen liggen, dit ligt niet alleen aan het stapelgedrag van ouders en asieladvocaten, de schuld ligt ook bij degene die de procedures maken en die het budget voor oa IND bepalen.
8. Als we nu een pardon geven aan mensen die het juridisch niet verdienen, maar daarmee minder mensen gaan opvangen die het wel verdienen, zijn we dan werkelijk goed bezig. Of focussen we ons weer op de kleine ellende hier, terwijl we ons de ogen sluiten voor de grote ellende. De mensen die in kampen ver weg zitten onder erbarmelijke omstandigheden, ipv veilige landen, en niet de middelen hebben zich naar Nederland te (laten) vervoeren.
9. Het afschaffen van de discretionaire bevoegdheid van de staatssecretaris betreur ik, het was een mooie menselijke noodgreep omdat regels nooit altijd recht kunnen doen aan individuele gevallen. Helaas is dit met bedreigingen aan Harbers nav Lily en Howick onhoudbaar geworden, wederom de schuld van de deugers en drammers op links.
10. De enorme illusie dat zoiets als een pardon nu nooit meer nodig zou zijn, zijn er werkelijk nog mensen die dat geloven. Op zich is een uitruil tussen een pardon en een scherper beleid een goede zaak, maar nooit meer dan een tijdelijke oplossing.

Kortom eigenlijk hoop ik dat de Mathijs van Nieuwkerks en de Tim Hoffmannen van deze wereld op de een of andere manier hierdoor de deksel op hun neus krijgen, daar moet mijn emotie zich op richten en zo'n manneke met z'n irritante filmpje staat daar uiteindelijk buiten.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3240427/nemr-9-voldoet-niet-aan-eisen-kinderpardon

Jammer, toch niet Matthijs en Tim die geraakt worden...
 

ik kan er wel om lachen ,de ironie ,de posterboy moet weg :roflol:



keihard feit is dat al die kinderen al lang weg hadden moeten zijn maar in ons land loont het om te rekken en traineren ,zullen we dat ook eens bij onze belasting proberen ?

net zolang niet betalen tot er ooit een pardon komt ,geholpen door mediageile advocaatjes , de zaak Lily ,Howick en hun gestoorde moedertje is een goed voorbeeld om de bevoegdheid van de staatssecretaris

in te trekken , er kan dan geen politieke winst of verlies meer behaald worden door het alsnog geven van een pardon of blijven bij je weigering , het asielbeleid moet gewoon

ijskoud volgens de regels uitgevoerd kunnen worden ,geen SJW campagnes meer in talkshows ,geen politieke spelletjes ,echte vluchtelingen blijven tot de oorlog voorbij is en ben je meteen afgewezen

dan in een gesloten centrum wachten tot je uitgezet word ,het leven kan soms heel hard en toch simpel zijn,



kinderleed is er elke dag in vele soorten in Nederland maar daar hoor ik SJW Nederland nooit over ,maak een eens een "kinderpardon"voor alle kinderen die in Nederland onder de

armoedegrens moeten leven of die stelselmatig mishandeld worden
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven