MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.384
Welkom. Goeie naam btw.

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, daarom schrijf ik het maar op, ik mag Peter Rudolf de Vries eigenlijk wel. Kan hem tegelijkertijd niet uitstaan maar die geluiden moeten er ook zijn. Wat je verder ook van zijn meningenmakelaardij vindt. Ik sluit niet uit er ergens in mijn onderbuik een bodem sympathie is gelegd tijdens zijn tijd als misdaadverslaggever.
Roethof kon ik ook niet goed naar kijken, is een beetje dezelfde cat. als Peter Rudolf de Vries. Nu kan ik ervan genieten. Dat zuigende, bloedirritante en pedante toontje. Heeerlijke teevee.

• #3.385

Dit is een pijnlijk onderwerp. Maar als je sec kijkt naar de zelfverheerlijking en presentatie van deze twee iconen van het bloedzuiger segment is het begeerlijke teevee.

giphy.gif

Dit is een pijnlijk onderwerp. Maar als je sec kijkt naar de zelfverheerlijking en presentatie van deze twee iconen van het bloedzuiger segment is het begeerlijke teevee.

Als ik Roethof zou bezig zie dan denk ik enerzijds, en eerst alleen, wat een zuiger, anderzijds wat een vakman!

Waarheidsvinding is niet zijn taak. Het enige belang dat hij heeft te dienen is het belang van zijn cliënt, en dat doet hij.

Bovendien is het altijd leuk om iemand te zien die rustig Petur van repliek dient. Dan blijkt opeens dat werken met professionals iets anders is dan sukkels die hun ex stalken.

Spong vs. Hiddema, ook zo'n heerlijk duo dat het goed oneens kan zijn en dan ook nog op een hoffelijke manier. Heb eens een dubbelinterview gelezen b.v. tijdens de uitvaart van Hiddema's vrouw was Spong er gewoon, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om een beetje beschaafd te doen.

Als ik Roethof zou bezig zie dan denk ik enerzijds, en eerst alleen, wat een zuiger, anderzijds wat een vakman!

Waarheidsvinding is niet zijn taak. Het enige belang dat hij heeft te dienen is het belang van zijn cliënt, en dat doet hij.

Bovendien is het altijd leuk om iemand te zien die rustig Petur van repliek dient. Dan blijkt opeens dat werken met professionals iets anders is dan sukkels die hun ex stalken.

Spong vs. Hiddema, ook zo'n heerlijk duo dat het goed oneens kan zijn en dan ook nog op een hoffelijke manier. Heb eens een dubbelinterview gelezen b.v. tijdens de uitvaart van Hiddema's vrouw was Spong er gewoon, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om een beetje beschaafd te doen.

als ik ooit problemen met justitie krijg wil ik bijstand van Roethof ,kuitenbijter eerste klas

• #3.390
En een doc over jezelf het liefst zn zus.

De Eerste Kamer praat vandaag over een wet die discriminatie van transgenders en interseksepersonen verbiedt.
https://nos.nl/artikel/2274644-we-halen-niet-voor-de-lol-ons-geslachtsdeel-eraf.html
De Tweede Kamer stemde in juli vorig jaar al in met de wijziging van de Algemene wet gelijke behandeling (Awgb). De verwachting is dat het wetsvoorstel er ook in de Eerste Kamer gemakkelijk doorheen komt. In de Tweede Kamer stemden alleen PVV en SGP tegen.

werkgevers collegas en managers doen gemeen
Ahh zielig maar waarom moet men daarvoor een beschermde diersoort worden? En als je dat niet bent wordt je niet beschermt tegen intimidatie, uitbuiting, manipulatie, en ander gezeik met het werk?
kan ik lekker werkgevers collegas en mensen in de sportschool aangeven wegens discriminatie
great

Ik kreeg op mijn twaalfde pubertijdsremmers.
Hmm ik wist niet eens dat dat in NL al mocht.

Mag je ook een andere diersoort worden?

Een geit?

Hahaha ja als je dan zo de interviews met die transgenders voorbij ziet komen voelt het toch een beetje als een jiskefet sketch. Maar goed lullig voor die mensen ik gun ze alle geluk maar heb er wel moeite mee het heel serieus te nemen.

Ik vind WNL ook geen geweldige omroep, maar ik vond haar wel goed reageren op die idioot.

Terug
Naar boven