Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peter moet zijn mening is een keer voor zich houden.
Goenavund
Welkom. Goeie naam btw.
Dit is een pijnlijk onderwerp. Maar als je sec kijkt naar de zelfverheerlijking en presentatie van deze twee iconen van het bloedzuiger segment is het begeerlijke teevee.
Als ik Roethof zou bezig zie dan denk ik enerzijds, en eerst alleen, wat een zuiger, anderzijds wat een vakman!
Waarheidsvinding is niet zijn taak. Het enige belang dat hij heeft te dienen is het belang van zijn cliënt, en dat doet hij.
Bovendien is het altijd leuk om iemand te zien die rustig Petur van repliek dient. Dan blijkt opeens dat werken met professionals iets anders is dan sukkels die hun ex stalken.
Spong vs. Hiddema, ook zo'n heerlijk duo dat het goed oneens kan zijn en dan ook nog op een hoffelijke manier. Heb eens een dubbelinterview gelezen b.v. tijdens de uitvaart van Hiddema's vrouw was Spong er gewoon, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om een beetje beschaafd te doen.
Zeker weten. Kans dat agenten je dan maar laten gaan. Die klaagt je nog aan vanwege de filter koffie.als ik ooit problemen met justitie krijg wil ik bijstand van Roethof ,kuitenbijter eerste klas
De Tweede Kamer stemde in juli vorig jaar al in met de wijziging van de Algemene wet gelijke behandeling (Awgb). De verwachting is dat het wetsvoorstel er ook in de Eerste Kamer gemakkelijk doorheen komt. In de Tweede Kamer stemden alleen PVV en SGP tegen.
Ahh zielig maar waarom moet men daarvoor een beschermde diersoort worden? En als je dat niet bent wordt je niet beschermt tegen intimidatie, uitbuiting, manipulatie, en ander gezeik met het werk?
greatkan ik lekker werkgevers collegas en mensen in de sportschool aangeven wegens discriminatie
Hmm ik wist niet eens dat dat in NL al mocht.
Je kunt je toch bekeren tot islam?
Harde clash tussen Denk-voorman Kuzu en WNL-presentatrice
https://www.ad.nl/politiek/harde-clash-tussen-denk-voorman-kuzu-en-wnl-presentatrice~af3d197b/