Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Tegenwoordig is dat hip he om bij iemand in de uitzending te gaan zitten en dan een persoonlijke aanval in te zetten. Net als die linkse correspondent rakker die bij Fox gaat zitten en er met gestrekt been in gaat. Prima maar het is natuurlijk allemaal nogal hypocriet en vooral een beetje tof doen.

Wat vreselijk dat een persoon als kuzu überhaupt in de politiek kan zitten in Nederland.
Wagelijk
En iemand als Wilders mag wel? Het is alleen maar goed dat er in de politiek mensen zitten die hun achterban vertegenwoordigen.
Of je het daar mee eens bent is een ander ding, maar daar gebruik jij jouw stem voor.

Wilders zit daar niet om de invloed van een andere land op Nederland en Europa te vergroten. :rolleyes:

Wilders zit daar niet om de invloed van een andere land op Nederland en Europa te vergroten. :rolleyes:
Ownee, vandaar zijn financiele steun vanuit Israel?
Al zou Kuzu de invloed van een ander land op Nederland willen vergroten, dan zijn er nog zat andere die dit tegen kunnen houden? Zo werkt de politiek.
En alsof Nederland en Europa zo heilig zijn en zich niet inmengen of hebben ingemengd met andere landen, maar dan is het natuurlijk oké?

Achterban?

"Turks vaderland" lijkt me in het geval van Kuzu hier meer van toepassing.
Dat is jouw mening, net als ik de mijne heb. Dat jij je niet kan vinden in Kuzu is jouw goed recht, maar dat wil niet zeggen dat andere dat niet mogen doen of dat hij daar niet hoort te zitten.
Alleen mensen waar jij het mee eens bent mogen in de politiek?

En alsof Nederland en Europa zo heilig zijn en zich niet inmengen of hebben ingemengd met andere landen, maar dan is het natuurlijk oké?

Wat boeit mij het nu hoe het in andere landen gaat, als het hier maar gaat zoals ik het wil.

Zo zitten we nu eenmaal in elkaar toch? Of niet dan?

Ach welnee, dit is win/win voor beiden:
- Fans van Kuzu zien dat ie dat toch maar ff dufrt en zegt bij de in hun ogen extreemrechtse racistische vvd-tokkiezender;
- Tegenstanders van Kuzu zien ook hun beeld bevestigt.

Stelt niets voor, is een voorstelling, bijna een obligaat toneelstukje.

En WNL komt ook eens goed voor de dag. :)

Volgens de grote leider waar Kuzu een marionet van is wel ja.
Pech, zo werkt de poltiek. Vrijwel iedereen die daar zit heeft een dubbele agenda of het nou is om hun toekomst financieel veilig te stellen of om andere belangen te behartigen..
Alles heeft voor en nadelen, zo ook het politieke systeem in NL

En als Nederland dan nu eens bepaalt dat je alleen politiek actief mag zijn, en stemrecht hebt als je 18 jaar of langer alleen een Nederlands paspoort hebt?

Dat is jouw mening, net als ik de mijne heb. Dat jij je niet kan vinden in Kuzu is jouw goed recht, maar dat wil niet zeggen dat andere dat niet mogen doen of dat hij daar niet hoort te zitten.
Alleen mensen waar jij het mee eens bent mogen in de politiek?

Ieder z'n mening geen probleem.
Grondbeginselen van een goede democratie zijn dat iedereen in de politiek mag.

Mijn enige punt is dat Kuzu weliswaar op papier in de Nederlandse politiek zit, maar in de praktijk te veel georiënteerd is op belangen heeft die -direct of indirect- buiten de context van Nederland liggen.

En als Nederland dan nu eens bepaalt dat je alleen politiek actief mag zijn, en stemrecht hebt als je 18 jaar of langer alleen een Nederlands paspoort hebt?
Stel het voor zou ik zeggen of richt je eigen partij op? Geef het weinig kans van slagen aangezien Maxima zelf dan al buiten de boot zou vallen.

De Eerste Kamer praat vandaag over een wet die discriminatie van transgenders en interseksepersonen verbiedt.
https://nos.nl/artikel/2274644-we-halen-niet-voor-de-lol-ons-geslachtsdeel-eraf.html

Ahh zielig maar waarom moet men daarvoor een beschermde diersoort worden? En als je dat niet bent wordt je niet beschermt tegen intimidatie, uitbuiting, manipulatie, en ander gezeik met het werk?
great

Hmm ik wist niet eens dat dat in NL al mocht.
1. Ik stoor me enorm aan het op een hoop gooien van interseksepersonen en transgenders: de eersten worden gewoon met tegenstrijdige onderdelen gebboren, maar in hoeverre de laatste geholpen zijn met een transitie is nog maar zeer de vraag;
2. Discriminatie is niet OK;
3. Als het gaat om meedoen aan sporten of seksuele voorkeur heeft het niets met discriminatie te maken, als collega, medemens enzo prima, maar ik hoef geen relatie met een transvrouw, voor sport zie hieronder en denk aan de reeds elders besproken Rachel McKinnon en die transvrouw in de UFC die ff een schedel van een tegenstandster sloopt;

Mooie vind ik ook dat er mensen überhaupt nog vertrouwen hebben in een Erdogan heb gezien dat dit meestal de over het algemeen (domme turken) zijn.
Moet toch een lampje gaan branden als je valuta met 150procent daalt :cool:

En iemand als Wilders mag wel? Het is alleen maar goed dat er in de politiek mensen zitten die hun achterban vertegenwoordigen.
Of je het daar mee eens bent is een ander ding, maar daar gebruik jij jouw stem voor.

1. Partijen als DENK en BIJ1 dragen bij aan de polarisatie en segregatie, ze hebben een hokjesdenken wat vele malen erger is dan gewone discriminatie;
2. Het is ook onderdeel van het probleem dat het midden leegloopt naar de flanken, dat zie je overal in het Westen gebeuren;
3. DENK gedraagt zich als verlengstuk van de AK-partij en het zijn trekpoppen van Erdogan;
4. Hoe Kuzu en consorten andere mensen met een migratie-achtergrond (van SP, GL, VVD) de maat nemen is schandalig;
5. DENK is in feite een soort Turken/Moslim-PVV en Wilders is ook niet constructief.

Terug
Naar boven