Fitness Seller

Contest Log From little to lethal

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag toch echt ziek geworden. Dikke krampen in me darmen. Last van me maag. Diarree die steeds erger werd. Bloed bij ontlasting. Vrij heftig. Savonds huisartsenpost gebeld, was niet erg genoeg, de nacht proberen door te komen en de volgende dag naar de HA. Die nacht 8 uur op bed gelegen waarvan 2 uur geslapen volgens mijn horloge, de rest op de wc gezeten. Niet normaal dit.

Gister om half 12 een afspraak bij de ha, die werd verzet naar half 5 ivm een spoedje tussendoor. Klachten werden steeds erger, bloed werd steeds meer. Krampen die niet te houden waren. Dus kon gelukkig eerder terecht. Had echt het gevoel dat ik het eind van de dag niet zou halen, grauw gezicht kon bijna niet praten. Geen hap gegeten.

HA heeft ontstekingswaardes getest, die was goed, Bloeddruk, hb ook goed. Kon geen duidelijke oorzaak vinden. I.v.m. de wedstrijd zondag heeft hij meegedacht en medicijnen tegen de krampen gegeven. In de loop van de nacht werd het beter. Vanmorgen geen check-in fotos durven maken ivm krampen wou even geen klachten triggeren.

Dacht eerst dat het de reta was, maar mijn vrouw heeft nu dezelfde klachten, wel in mindere mate. Dus denk dat we een virusje hebben. Reta er wel even uitgelaten, pak ik volgende week wel weer op richting fotoshoot. Nu even geen risico's lopen en het belangrijkste doel halen.

Ondertussen al 2 meals volgens plan naar binnen gekregen. Zonder klachten. Diarree wordt alweer steviger. Dus lijkt erop als dat ik me geen zorgen voor zondag hoef te maken!

Pre workout meal zit erin, straks een kleine pomp sessie voor schouders en armen. Even kijken hoe dat gaat. Heb er wel zin in.

Maar wat een week, dit gaat in je hoofd zitten, totaal niet hoe ik peak week voor me zag.
Vorige week die ongeplande vreetbui, waardoor ik het plan om zeep help. Moeten we schakelen. Nu dit weer waardoor we moeten schakelen. Komt uiteindelijk allemaal wel goed. Heb vertrouwen in Wouter zijn aanpak, maar dit maakt het allemaal niet makkelijker voor ons. Zolang alles moeten geven, en dan dit in de laatste periode is kut. Ik kan me er bij neerleggen het is niet anders.

Om het positief te houden, me gewicht vanmorgen was 68,5kg. Dus mooi onder weight cap wat ruimte geeft. Niet de manier waarop ik alles kwijt wou raken maar het heeft gewerkt😅.

Laatst bewerkt:
Op zich is het ook niet vreemd dat je net op dit moment iets te pakken hebt, je staat nl. op je zwakst, zeker mbt immuniteit. Alvast veel beterschap!

Klopt, het komt slecht uit maar het is niet gek dat het gebeurt.

Vandaag de laatste pomp sessie gehad. Volledige upper body. Ben weer helemaal fit dus vandaag begonnen met laden. Energie is 100x beter, heb er weer zin in. Dus even de laatste 2 dagen doortrekken en dan die kant op! Heerlijke pomp ook, dat voelde wel weer even goed.

Koffer is ingepakt, die staat maar vast klaar. Tas met eten voor zondag staat klaar, alleen de rijst en kip nog preppen, denk dat ik dat zondag morgen nog even doe. Dan blijft het toch het lekkerst.
De tas met dingen voor na de wedstrijd pak ik zondag morgen pas in, wordt een koeltas aangezien ik mijn koelbox laatst heb weggegooid.

Morgen staat in het teken van zoveel mogelijk de beentjes omhoog. Dus dat wordt een lange dag, dat ligt me niet zo goed. Dus maar eens even goede films + series uitzoeken. Niet het makkelijkste meeste op Netflix ken ik wel ondertussen.
Morgen alleen het scheren en basecoat aanbrengen op de planning. Dus dat is niet veel. Vandaag nog veel oefenen met poseren meer kunnen we niet meer doen.

Meals van vandaag bestaan uit:
- rijst
- pindakaas
- rozijnen
- kip
Ontdekt dat rozijnen door rijst best lekker zijn. Binnenkort eens een recept bedenken om als avond eten te maken op die manier. Straks mag ik weer een vrije maaltijd in de week! Dan ga ik natuurlijk wel uitpakken met iets waar wat meer smaak aan zit. Niet helemaal los gaan, maar na zo'n periode saaie maaltijden ook wel weer eens zin in iets met een beetje smaak.

Na de contest mag ik eten wat ik wil, dus mijn bucketlist to eat is ongeveer wel klaar. Al 2 dingen gehaald voor na de wedstrijd, er wordt een stroopwafel Taart gemaakt.

Op de terugweg denk ik met de mensen die voor mij zijn gekomen uit eten. Weet nog niet precies wat en waar kan niet echt kiezen. Ik kijk wel waar ik dan zin in heb. Heb ontzettend zin in een dikke pizza met veeel kaas, maar ook in spareribs haha.

De dag erna mag ik 1 vrije meal, dus met de Kids naar McDonald's. Dan weer strak op de voeding tot de fotoshoot. De dag na de fotoshoot naar een pannenkoeken huis, eigenlijk ook meer voor de Kids. Ze hebben daar een enorme speeltuin buiten en binnen. Dus tijdens het eten kunnen ze heerlijk spelen. Tot zover dingen gepland.

Heerlijk idee om strak weer meer energie te hebben en dingen met het gezin te kunnen gaan doen. Probeerde het in de prep ook nog wel, maar de rest zien eten van lekkere dingen en er dan maar naast zitten is mentaal toch best zwaar.

Laatste update met foto's. Zondag na de wedstrijd zal ik als ik er aan denk en tijd heb een update plaatsen. Hopelijk dan al wat fotos binnen van bekenden.

Current shape: (na dus 3 dagen ziek)
9969.jpg
9967.jpg
9973.jpg

Succes zondag! Als je wat inspiratie wil voor je bucketlist (misschien best pas maandag lezen:D):

Loaded nacho's, ribfingers gelakt met een goeie saus, deep dish pizza met genoeg kaas in/op, dik gesneden ham gelakt en gegrild, s'mores als je van zoet houdt, petit beurre-taart,... allemaal lekker!

Succes zondag! Als je wat inspiratie wil voor je bucketlist (misschien best pas maandag lezen:D):

Loaded nacho's, ribfingers gelakt met een goeie saus, deep dish pizza met genoeg kaas in/op, dik gesneden ham gelakt en gegrild, s'mores als je van zoet houdt, petit beurre-taart,... allemaal lekker!
Haha, thanks voor de tips! Heb in me prep veel lekkere dingen gemaakt. Die schrijf ik allemaal in mijn receptenboek. Dus heb nog een beste lijst om langzaam af te werken.

Denkbdat ik jou lijstje erbij toe ga voegen 😂

Vandaag de laatste pomp sessie gehad. Volledige upper body. Ben weer helemaal fit dus vandaag begonnen met laden. Energie is 100x beter, heb er weer zin in. Dus even de laatste 2 dagen doortrekken en dan die kant op! Heerlijke pomp ook, dat voelde wel weer even goed.

Koffer is ingepakt, die staat maar vast klaar. Tas met eten voor zondag staat klaar, alleen de rijst en kip nog preppen, denk dat ik dat zondag morgen nog even doe. Dan blijft het toch het lekkerst.
De tas met dingen voor na de wedstrijd pak ik zondag morgen pas in, wordt een koeltas aangezien ik mijn koelbox laatst heb weggegooid.

Morgen staat in het teken van zoveel mogelijk de beentjes omhoog. Dus dat wordt een lange dag, dat ligt me niet zo goed. Dus maar eens even goede films + series uitzoeken. Niet het makkelijkste meeste op Netflix ken ik wel ondertussen.
Morgen alleen het scheren en basecoat aanbrengen op de planning. Dus dat is niet veel. Vandaag nog veel oefenen met poseren meer kunnen we niet meer doen.

Meals van vandaag bestaan uit:
- rijst
- pindakaas
- rozijnen
- kip
Ontdekt dat rozijnen door rijst best lekker zijn. Binnenkort eens een recept bedenken om als avond eten te maken op die manier. Straks mag ik weer een vrije maaltijd in de week! Dan ga ik natuurlijk wel uitpakken met iets waar wat meer smaak aan zit. Niet helemaal los gaan, maar na zo'n periode saaie maaltijden ook wel weer eens zin in iets met een beetje smaak.

Na de contest mag ik eten wat ik wil, dus mijn bucketlist to eat is ongeveer wel klaar. Al 2 dingen gehaald voor na de wedstrijd, er wordt een stroopwafel Taart gemaakt.

Op de terugweg denk ik met de mensen die voor mij zijn gekomen uit eten. Weet nog niet precies wat en waar kan niet echt kiezen. Ik kijk wel waar ik dan zin in heb. Heb ontzettend zin in een dikke pizza met veeel kaas, maar ook in spareribs haha.

De dag erna mag ik 1 vrije meal, dus met de Kids naar McDonald's. Dan weer strak op de voeding tot de fotoshoot. De dag na de fotoshoot naar een pannenkoeken huis, eigenlijk ook meer voor de Kids. Ze hebben daar een enorme speeltuin buiten en binnen. Dus tijdens het eten kunnen ze heerlijk spelen. Tot zover dingen gepland.

Heerlijk idee om strak weer meer energie te hebben en dingen met het gezin te kunnen gaan doen. Probeerde het in de prep ook nog wel, maar de rest zien eten van lekkere dingen en er dan maar naast zitten is mentaal toch best zwaar.

Laatste update met foto's. Zondag na de wedstrijd zal ik als ik er aan denk en tijd heb een update plaatsen. Hopelijk dan al wat fotos binnen van bekenden.

Current shape: (na dus 3 dagen ziek)
9969.jpg
9967.jpg
9973.jpg
Doe je meerdere klasses mee?
Misschien zie ik je zondag nog ff achter.

Heel veel plezier morgen!
:flexing: 🥳

Succes en enjoy 🫡

De dag ging sneller voorbij als gedacht. Vanmorgen met inwegen gelijk op streefgewicht. Dit was een hele fijne binnen komen.

Echt een leuke dag gehad, heel erg van genoten. Dit gaat een vervolg krijgen. Eerste geworden in de klasse <70kg!

10731.jpg
10634.jpg

Super! Gefeliciteerd!!

Terug
Naar boven