Fitness Seller

Contest Log From little to lethal

Feedback binnen:

Gas erop, er moet nog wat af en de tijd is kort.

Op trainingsdagen nu: 1715kcal
Rustdagen: 1627kcal.
Cardio blijft gelijk.

Alle sociale dingen die nog op de planning stonden afgezegd. Thuis ook niet meer uitgebreid koken voor iedereen. Normale recepten om de verleiding niet groter te maken dan het is.

Mentaal voorbereid op een naar mijn gevoel best pittige paar weken. Nog even doorbijten, van af a.s. zaterdag nog 3 weken. Nog 2 weken werken en dan de laatste week vrij. Misschien overleggen toch 2 weken vrij te hebben. Even kijken hoe het gaat de komende dagen.
Knallen man!

Gezien je inzet ga jij je ook hier doorheen slepen. Komt goed. Achteraf kijk je er positief op terug. Je weet wat je doel is, dus letsgo!

• Topic Starter Topic Starter
Knallen man!

Gezien je inzet ga jij je ook hier doorheen slepen. Komt goed. Achteraf kijk je er positief op terug. Je weet wat je doel is, dus letsgo!
Gaat helemaal goed komen, het isbpittig maar vreemd genoeg nog steeds leuk. Al zegt mijn gezegt hele andere dingen😂

Als het goed is maandag retatutride binnen. Hopelijk maakt dat het wat makkelijker. Niet dat het nu niet lukt, maar we moeten het eind doel halen, zonde om dat nu door een vreetbui ofzo te laten verknallen

• Like
Waarderingen: Onit
Gaat helemaal goed komen, het isbpittig maar vreemd genoeg nog steeds leuk. Al zegt mijn gezegt hele andere dingen😂

Als het goed is maandag retatutride binnen. Hopelijk maakt dat het wat makkelijker. Niet dat het nu niet lukt, maar we moeten het eind doel halen, zonde om dat nu door een vreetbui ofzo te laten verknallen
Ik hoop dat je gezegend bent en de reta direct vanaf het eerste moment voelt. Dat zou in jouw geval fijn zijn.

Ben benieuwd!

Log van gister, had geen zin mer om te posten.

Machine fly 11/13 x60/50
Incline dumbell press 6/12 x44/36
Flat plate load Chest Press 8/13 x150/130
Plate loaded Shoulder press 10/13 x100/80
Cuffed crucifix lateral raises 14/12/10 x10
Tricep pushdown 16/14/12 x25
Overhead Rope extension 12/10/ x21
Cable crunches 13/12/11 x35
Leg raises 12/10/9 x5

Tijdens overhead rope extension compleet me energie kwijt. Blijkbaar is de verlaging in kcal al goed merkbaar. Heb het ook snel koud. Zit gewoon met een vest aan in huis en nog rillen. Voornamelijk na het eten. Het is niet storend maar wel bijzonder om mee te maken.

Vannacht goed geslapen, 03:30 eruit. Kon wel langer, alleen ja, het cardio doel van de dag voor ogen. Naar buiten gegaan en totaal geen zin, heeft 10 minuten geduurd voordat de pijn uit me voeten weg was. Toen wel lekker gelopen.

Energie: 5/10
Craving: 4/10
Motivatie: 8/10
Slaap: 5/10

Weekgemiddeld gewicht: 73,8
Gewicht vanmorgen 73,3.
Gewicht begint weer te dalen dusbdat is positief.

Taille navel: 77cm
Smalste punt: 76
Bicep: 40,5
Quads: 59,5

Bloeddruk;128/72
Rusthartslag: 78
Glucose: 4,2
Merk dat me bloeddruk de laatste dagen stijgt. Zal ook aan de slaapkwaliteit e.d. liggen, na een goede nacht merk ik gelijk dat deze lager uitvalt.

Gear nog hetzelfde:
350mg test p p/w
580mg mastp p/w
200mg tren a p/w
60mcg clen ed
20mg yohimbine (nuchter) ed
Van af dinsdag reta erin, volgens mij 3x0,5mg p/w.

Hip abductor 10/15 x100/85
Seated leg curl 12/15 x55/45
Romanian dead lift 8/11 x140/115
Bulgarian split squat 9/14 x42/36
Leg press wide high stance 11/15 x130/110
Leg extension 11/13 x94/80
Single leg calf raise 9/13 x75/60

Energie vanmorgen goed, lekker gewandeld en ontbeten. Van korte duur was om 8 uur wel weer op.op zondag sport ik altijd vroeg dus een pre workout kan wel uit. Die heeft me enorm geholpen tijdens de training. Bijna alles beter als vorige keer. Wel iets langer rust genomen tussen de sets, dat zal ook wel meehelpen. Goede 70 minuten bezig geweest. Ga tegenwoorsig altijd lopend naar de sportschool, ongeveer 15 minuten. De terugweg was toch wel een paar minuten langer.

Sinds de kcal verlaging nog geen cravings gehad, ga er nog best goed op verder. Ondertussen wel weer een lichte verkoudheid te pakken dat helpt niet mee in de energie balans op een dag. Kan gelukkig veel rust pakken.

Gewicht vanmorgen 73,2. Het is flink aan het dalen de laatste dagen. Zweet me ook ee ongeluk bij de minste inspanning. Blij met de vorderingen hopelijk nlijft het zo doorzetten. Nog 3 weken en 6 dagen dan is het zover. Dus nog 3 weken afzien.

Krijg al reacties dat ik een smal bekkie aan het krijgen ben. Dat is in mijn geval dus positief 😂 tot nu toe is de prep echt nog leuk om te doen, al is dat van mijn gezichtuitdrukking niet echt af te zien.

Hip abductor 10/15 x100/85
Seated leg curl 12/15 x55/45
Romanian dead lift 8/11 x140/115
Bulgarian split squat 9/14 x42/36
Leg press wide high stance 11/15 x130/110
Leg extension 11/13 x94/80
Single leg calf raise 9/13 x75/60

Energie vanmorgen goed, lekker gewandeld en ontbeten. Van korte duur was om 8 uur wel weer op.op zondag sport ik altijd vroeg dus een pre workout kan wel uit. Die heeft me enorm geholpen tijdens de training. Bijna alles beter als vorige keer. Wel iets langer rust genomen tussen de sets, dat zal ook wel meehelpen. Goede 70 minuten bezig geweest. Ga tegenwoorsig altijd lopend naar de sportschool, ongeveer 15 minuten. De terugweg was toch wel een paar minuten langer.

Sinds de kcal verlaging nog geen cravings gehad, ga er nog best goed op verder. Ondertussen wel weer een lichte verkoudheid te pakken dat helpt niet mee in de energie balans op een dag. Kan gelukkig veel rust pakken.

Gewicht vanmorgen 73,2. Het is flink aan het dalen de laatste dagen. Zweet me ook ee ongeluk bij de minste inspanning. Blij met de vorderingen hopelijk nlijft het zo doorzetten. Nog 3 weken en 6 dagen dan is het zover. Dus nog 3 weken afzien.

Krijg al reacties dat ik een smal bekkie aan het krijgen ben. Dat is in mijn geval dus positief 😂 tot nu toe is de prep echt nog leuk om te doen, al is dat van mijn gezichtuitdrukking niet echt af te zien.
Hoe bepaal jij je gewichten voor je 'backoff sets'? Werk je met percentages?

Hoe bepaal jij je gewichten voor je 'backoff sets'? Werk je met percentages?
Eerste keren wel gedaan door er 20% af te halen. Nu kijk ik naar het aantal herhalingen en gewicht van de vorige keer. Heb ik de max aantal reps gehaald verzwaar ik gewoon. Ga ik in de werkset hoger, ga ik er wel vanuit dat ik de backoff ook zwaarder kan.

Maandag morgen check-in:
Gemiddeld gewicht: 73,5kg (-0,6) sinds donderdag,
Buikomtrek t.h.v. navel: 76,5cm (-0,5cm)
Buikomtrek smalste punt: 75cm
Bicep: 40,5cm
Quad: 59cm
Eetlust: 5/10
Cravings 7/10
Gemiddeld aantal stappen: 15850
Gemiddelde uren slaap: 6,5uur
Gemiddelde rusthartslag: 78bpm
Gemiddelde glucose: 4,2mmol/l

Cardio:
Vrijdag:
Fasted walk: 58 min
Hometrainer: 30 min
Zaterdag:
Fasted walk: 58 min
Hometrainer: 31 min
Zondag:
Fasted walk: 52 min
Maandag:
Fasted walk: 60 min

Overal, gaat het best goed. Ik merk wel dat ik mijn energie beter moet verdelen, dit blijft een aandachtspunt. Ik heb nogal de neiging veel te veel doen als ik energie heb om vervolgens volledig te crashen. Thuis wordt dit geaccpeteerd en snappen ze het volkomen, ik kan dit zelf nog niet helemaal. Ik ben een aardige adhder dus het is gek om zonder energie te zitten.

Afbeelding van WhatsApp op 2025-08-25 om 08.46.00_efb91cb8.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2025-08-25 om 08.45.59_1b6870da.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2025-08-25 om 08.45.59_d2ca0082.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2025-08-25 om 08.45.59_ef990936.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2025-08-25 om 08.46.00_e21cddc9.jpg

Cable Pullover 15/13 x 35
Barbell row 8/11 x 115/100
High row 10/14 x124/104
Standing uni row 11/14 x55/50
Rear lateral fly machine 14/12/10 x35
Dumbell curl 15/12/11 x16/14
Lower Cable curl 14/19/9 x15/12,5
Cable crunches 15/14/13 x31,5
Leg raises 14/12/10 x5

Redelijke sessie, in het begin wel geplusd. Tegen de tijd dat ik bij de biceps was was de energie wel op. Vanmorgen de dag goed begonnen, maar 2 overleggen gehad en zoveel mensen die wat te vertellen hebben zuigen me leeg. Veel te veel prikkels die ik niet kan verwerken. Om 13 uur naar huis gegaan om daar in rust verder te werken.

Feedback van de coach gehad gister: gaat goed, even geen aanpassingen. Dus dat is positief.

Merk wel dat de dagelijkse cardio en poseren steeds lastiger wordt om rond te krijgen. Mijn lichaam protesteerd. Het lukt nog wel, kwestie van gewoon doen en gedachten op nul. Vandaag 60 min fasted walk en daarbovenop nog 13k stappen. Scheelt weer fietsen 👌.

Reta gister binnen gekregen meteen eerste dosis gezet, morgen 2e. Eens kijken wat dat gaat doen.

Gewicht daalt weer een beetje, dus de kcal drop doen hin werk. Hiid op me buik wordt een stuk dunner, alleen me onderrug nog. Wordt ook minder maar daar mag nog wel wat af.

Met poseren merkte ik op aan de hand van de videos/fotos dat ik naar mijn idee meer gewicht op me rechterbeen zet. Gister naar de fusio gegaan om eens te kijken naar mijn houding en bewegings-patronen, hieruit ontdekt dat ik dus meer op rechtssta. Getest met 2 weegschalen die zeggen ook sat er wat verschil zit in mijn gewichtsverdeling. Even wat tips gekregen en ook mee aan de gang gegaan, hiersoor meteen wat progressie gezien in het aanspannen van me linkerbeen. Dus super positief. Nu nog volhouden met oefenen en het vloeiend krijgen.

Merk hoe droger je wordt hoe meer bepaalde dingen je gaan opvallen. Ook dit wil ik kloppend hebben voor de wedstrijd. Mag dan maar een klasse C zijn, toch wil ik naar mijn idee de beste preformance neerzetten die binnen mijn kunnen ligt.

Donderdag morgen check-in:
Gemiddeld gewicht: 73,1kg (-0,4) sinds maandag.
Buikomtrek t.h.v. navel: 76cm (-0,5cm)
Buikomtrek smalste punt: 74,5cm(-0,5cm)
Bicep: 39,5cm
Quad: 59,5cm
Eetlust: 5/10
Cravings 4/10
Gemiddeld aantal stappen: 1606
Gemiddelde uren slaap: 6,5uur
Gemiddelde rusthartslag: 82bpm
Gemiddelde glucose: 4,4mmol/l

Cardio:

Maandag:
Fasted walk: 60 min
Hometrainer: 32
Dinsdag:
Fasted walk: 55 min
Woensdag:
Fasted walk; 60min
Donderdag:
Fasted walk: 55 min

Cravings zijn ee. Stuk minder. De reta lijkt al wat te doen. Energie op het moment een stuk beter. Hier kan ik wel aan wennen. Het enige blijft de cardio en stappen. Dat is echt iets waar ik me toe moet zetten en vooral afmaken. Dit is wel iets waar ik steeds meer tegenop zie.

Vandaag een extra rustdag, morgen trainen in Lerlrad met Wouter. Vandaag was legs1 diebwordt morgen.

1000053594.jpg
1000053592.jpg
1000053590.jpg

Laatst bewerkt:
@bodybuilding.nl volgens mij eindigd de contest 31 september. Ik heb 27 september de fotoshoot gepland staan. Dit lukte gewoon niet eerder. Denk dat ik de fotos dan niet op tijd binnen heb. Kan ik een paar dagen uitstel krijgen voor het indienen van de eindfotos ?

Butterflies on your buttocks 😲

Butterflies on your buttocks 😲
Het begint wat te worden!

Feedback van de coach:

Gaat goed, zuivel gaatver zoveel mogelijk uit. Dus meer biefsfuk en zalm. Dat is jammer de kwsrk vondt ik wel een lichtpuntje op de dag haha.

Morgen een refeed en evt a.d.h.v. de data zaterdag nog 1. Ga me daar nog niet op verheuegen. Morgen wwl, kreeg tranen in me ogen toen ik het las. Echt zin in.

Ook meer energie voor de training samen. Gelukkig de hele dag vrij, kan ik al mijn eten even voorbereiden. Kerkrade is bijna 3 uur rijden dus optijd beginnen met koken.

Gister refeed day en een workout out met Wouter in Kerkrade. Het is net op vakantie gaan zoveel singen die je dan moet meenemen😂

Leg extension
Hack squat
Leg press
Leg curl
Abductors.

Kuiten overgeslagen, moest wer naar huis,best stukje rijden. 2,5-3uur. Halverwege de rit dscht ik, dit valt wel mee met me benen. Tot ik moest stoppen om naar de wc te gaan. Dat was wel even een naar stukje lopen.

A.d.h.v. De data besloten vandaag weer een refeed te doen. Morgen weer strak op plan en door. Refeed gister was lekker, eten had alleen wel moeite met zakken. Zal ook aan de weinig beweging liggen na 6 uur auto rijden. Stappendoen en cardio uiteindelijk wel gehaald.

Vandaag weer training in het drukke schema.
Push day:
Machine fly
Incline dumbell press
Flat plate load Chest Press
Plate loaded Shoulder press
Cuffed crucifix lateral raises
Tricep pushdown
Overhead Rope extension
Cable crunches
Leg raises

Vanmorgen eerst om 7 uur weekboodschappen doen, dat doen we met het hele gezin. Is best gezellig. Denk dat andere vroege vogels daar wel anders over denken.

Proberen me pre workout meal mee te nemen, die rond 8 uur te nuttigen kan ik mooi optijd sporten. Ben ik vroeg klaar zodat ik verder kan met me mealprep dag. Aangezien het voedingsschema is gewijzigd: geen zuivel meer en biefstuk in de morgen, besloten het ontbijt ook te preppen, laatste meal is zalm met groenten. Denk dat ik de groentes al prep en de zalm vers maak. Toch weer 14 bakjes extra. Dus weer extra tijd in de keuken kwijt.
Toch blij dat we 4 vriezers hebben.

Vanmiddag rond 15 uur vrienden op bezoek, dus de dag is aardig vol een keer. Ook wel leuk, kan ik me weer verstoppen in de keuken en lekker koken voor ze. Ik merk echt dat de keuken een soort van veilige haven is in de drukte😅

Wat is de gedachte hierachter?
Niet naar gevraagd, op het moment luister ik gewoon volg ik het plan. Vragen doe ik na de wedstrijd wel weer. Ben nu eigenlijk vooral bezig me energie te verdelen en dingen die ik niet relevant vindt, zoals waarom ik iets niet mag eten hoef ik op het moment niet echt te weten.

Even onderzoek gedaan;
Het kan wat onderhuids vocht geven. En het kan winderigheid/opgebalzen buik veroozaken. Winderigheid vind ik dan niet zo erg, maar een opgeblazen buik is niet zo waar ik op zit te wachten.

• Like
Het kan wat onderhuids vocht geven. En het kan winderigheid/opgebalzen buik veroozaken. Winderigheid vind ik dan niet zo erg, maar een opgeblazen buik is niet zo waar ik op zit te wachten.
Dit inderdaad, zuivel laat ik sowieso nooit in grote hoeveelheden in schema's. Ook niet in off season. Max 1 kwark maaltijd per dag als het echt gewenst is, maar liever helemaal niet.

• Like
Maandag morgen check-in:
Gemiddeld gewicht: 73kg (-0,1) sinds donderdag,
Buikomtrek t.h.v. navel: 76cm (-0,5cm)
Buikomtrek smalste punt: 75cm
Bicep: 40cm (-0,5)
Quad: 58cm (-1cm)
Eetlust: 6/10
Cravings 5/10
Gemiddeld aantal stappen: 16689
Gemiddelde uren slaap: 6uur
Gemiddelde rusthartslag: 80bpm
Gemiddelde glucose: 4,6mmol/l

Cardio:
Vrijdag:
Fasted walk: 75 min
Zaterdag:
Fasted walk: 52 min
Zondag:
Fasted walk: 35 min
Wandelen: 28 min
Maandag:

Van het weekend 2 refeed dagen gehad, dat was wel even wennen. Mentaal blij dat ik meer kon eten, mijn maag moest daar wel even aan wennen. Gister weer strak op schema, dus ontbijten met biefstuk en groentes. Lekker, maar wel wennen, sochtends toch meer van de havermoutpap of kwark. Laatste maaltijd voor slapen gaan is zalm met groentes, hier kan ik dan wel weer aan wennen.

Gister slechte dag qua energie, ik werd wakker alles ging moeilijk doodmoe. Mijn vrouw en kinderen zijn naar mijn schoonouders op de camping gegaan, dus heerlijk rust kunnen pakken. Tegen een uur of 3 was ik er wel weer. Cardio doel meer dan gehaald.

Afgelopen vrijdag samen met Wouter getrained, boel bijgeleerd en de benen zijn nog ateeda naar de kloten. Zaterdag nog een upper body gedaan, de sessie van daarvoor net kunnen evenaren, de hele workout moest echt uit me tenen komen.

1000053798.jpg
1000053796.jpg
1000053794.jpg

Terug
Naar boven