MuscleMeat

Minst vieze whey protein smaak?

Bezoekers in dit topic

Bananensmaak is vaak chemisch. Smaakt naar die bananschuimpjes... Echt niet lekker. Gek genoeg is banaan gemengd met chocowhey en dan wat pure cacaopoeder erdoor weer redelijk goed te doen. :o

Ik ben eigenlijk altijd voor vanille. Ik meng het ook meestal door (soja)yoghurt. Krijg je een vanilleyoghurt smaakje.
Vanille verveelt me nooit.

Chocolade vind ik vaak erg slap van smaak. Meng er dan cacao en kaneel door om meer smaak te geven.

Ik heb ook wel eens cocos gehad en die is ook goed te doen. Maar ik meng dan ook vaak met vanille en wat kaneel erdoor.

Apple pie van XXL is ook lekker. Aparte smaak en vooral erg lekker met havermout en wat rozijnen en kaneel erdoor.

Ik heb wel vaker smaken geprobeerd (veelal in samples) Maar kom altijd terug bij vanille. Omdat je hier ook veel mee kan mengen.
Kaneel, speculaaskruiden en/of cacao erdoor. En ook lekker is vanille met een beetje oploskoffie en kaneel erdoor. Kortom je kan er alle kanten mee op en het verveelt nooit.

Maar het is en blijft erg persoonlijk.
 
Liefst neem ik neutrale whey en die zelf op smaak brengen. Ben geen fan van de whey smaakjes en zeker als je daar zo'n hele zak van 4kg van hebt komt het mijn neus uit.
 
Hoe is daarvan de smaak?
Geen smaak, met water beetje mwa.. Met melk smaakt het lekker romig. Maar wat maakt de smaak uit? Je neemt wei voor de eiwitten, het is weg te krijgen en niet smerig, bitter of wat dan ook. We moeten er niet meer van maken dan het is. Een lekkere shake ga je naar de ijssalon ofzo.
 
Hoe is daarvan de smaak?

niet echt lekker, beetje muf vooral. Maar de smaak is een stuk minder overheersend. Gewoon andere dingen door je shake doen en dan is het zelfs lekker te noemen.
 
niet echt lekker, beetje muf vooral. Maar de smaak is een stuk minder overheersend. Gewoon andere dingen door je shake doen en dan is het zelfs lekker te noemen.

Thnx, hou nooit zo van dat zoete dus hoe minder zoet hoe beter.
 
Chocoladesmaak van myprotein vind ik persoonlijk erg lekker. Maak er ook mugcakes, pannenkoeken en wafels mee, heerlijk!
 
Naturel eiwit heeft me voorkeur. Dit komt nooit je neus uit en kan je eventueel een smaakje geven met iets uit je keuken. Met melk is het gewoon prima te doen en vindt het eigenlijk gewoon lekker. Met water is het een heel ander verhaal..

Maar van de smaakjes eiwit, vind ik de choco van myprotein erg lekker en vanille is van elk merk eigenlijk prima. Ook al komt de vanille smaak misschien uit de klieren van een bever anus. (wist je niet heh.. google maar eens naar bevergeil)
 
Vanille en chocola zijn de enige die me op langere termijn niet gaan tegenstaan. Alle andere smaken vond ik óf meteen al vies, óf kwamen me halverwege de pot de neus uit.
 
Team vanille hier! Altijd lekker!
 
Ligt het aan mij dat ik de whey van MyProtein erg dun vind oplossen??
 
koop altijd een zak perfect whey chocolade van XXL. Perfect ontbijt met melk en gemalen havermout al jaren op rij.
 
En dus geen whey protein meer halen bij B&F (al is het daar wel relatief goedkoop volgens mij). Is de creatine ook ondermaats bij B&F?
 
En dus geen whey protein meer halen bij B&F (al is het daar wel relatief goedkoop volgens mij). Is de creatine ook ondermaats bij B&F?
Allles is ondermaat, de bedrijfsvoering ook.
 
Vanille bulkpowders of white chocolat... maar idd bij zo'n 5kg zakken komt het op het einde wel wat de ... uit.
 
Back
Naar boven