AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

  • Heb zelf sinds december ook een zwarte auto. Fantastisch! Maar wat worden ze snel vuil. Alles zie je er op. Nog erger dan wit.
     

    280617xesvproject81037-830x623.jpg
     
    Ik rij zelf met een Bmw e90 maar ga binnen 2 weken over naar audi :P
     
    E92 M3 is wel bruut. De laatste M3 met een V8 dacht ik.
     

    Geleend v.d. eigenaar van een Audi dealership.


    :orly:
     

    Remus heeft wel leuke exhaust tips.

    KcBwb0B.jpg
     
    Laatst bewerkt:

    Tsja, als BMW-fan moet ik toch wel erkennen dat de laatste designs van BMW niet altijd even geweldig zijn.
    Neem de nieuwe X3, al die rondingen en lijntjes. Als er Hyundai voorop gestaan had geloofde ik het ook.

    file.jpg


    Audi's designerafdeling scoort de laatste tijd hoger op de designladder imo. :rolleyes:
     
    • 570S Spider/ Turbo S exclusive/ Cayenne/ Jaguar/ Bac Mono/ Huracan & Aventador S Goodwood Edition/ Centenario/ 720S/ Huracan Performante/ Noble/ RR Sweptail/ AMG GT R/ P1 GTR/ LAFerrari's Aperta/ FXX/ Chiron/ Aston Martin/ Ford GT/ Pagani/ etc.
     
    Grappig dat diesel volledig heeft afgedaan, maar autobouwers het wel nodig hebben om de CO2 restricties te halen. De verkoop van elektrische wagens gaat ook omlaag wanneer er geen subsidies voor zijn.
     
    In praktijk is diesel still going strong. Zakelijke rijders en vrachtverkeer zweren er bij.
     
    rnah0My.png

    XkB9v2A.png

    ZOxXkTZ.png

    2V2b1xK.png

    MAyttg1.png

    Nce98OB.png

    bw7kCLO.png
    39k gelopen, uit Juli 2000.
     
    In praktijk is diesel still going strong. Zakelijke rijders en vrachtverkeer zweren er bij.
    Het overgrote deel van de bedrijven die leasewagens aanbieden voor hun werknemers bieden nog steeds enkel diesel.
     
    Back
    Naar boven