Fitness Seller

0.8% in 2 weken, snel of langzaam?

Atietje

Novice
Waardering
0
Natuurlijk wil ik mijn vetpercentage zo snel mogelijk laten droppen. Met een aangepast voedingsschema en trainingsschema ben ik 0.8% lichaamsvet kwijt in 2 weken. Is dit veel, weinig of matig? Ben zelf erg tevreden maar mag van mij nog wel sneller.

Stats 2 weken geleden

Leeftijd: 20
Lengte: 1.98m
Gewicht: 103.6kg
Vetpercentage: 20.8%
Vet-Massa: 21.6kg
Vetvrije Massa: 82.0kg

Stats nu:

Gewicht: 103.5kg
Vetpercentage: 20.0%
Vet-Massa: 20.7kg
Vetvrije Massa: 82.8kg

Ik ben niet langer geworden (joh) Maar, mijn gewicht is bijna hetzelfde, betekend dat mijn spiermassa erbij is gekomen inplaats van vet?

Natuurlijk wil ik mijn vetpercentage zo snel mogelijk laten droppen. Met een aangepast voedingsschema en trainingsschema ben ik 0.8% lichaamsvet kwijt in 2 weken. Is dit veel, weinig of matig? Ben zelf erg tevreden maar mag van mij nog wel sneller.

Stats 2 weken geleden

Gewicht: 103.6kg
Vetpercentage: 20.8%
Vet-Massa: 21.6kg
Vetvrije Massa: 82.0kg

Stats nu:

Gewicht: 103.5kg
Vetpercentage: 20.0%
Vet-Massa: 20.7kg
Vetvrije Massa: 82.8kg

Ik ben niet langer geworden (joh) Maar, mijn gewicht is bijna hetzelfde, betekend dat mijn spiermassa erbij is gekomen inplaats van vet?

Een beetje een rare vraag, aangezien je zelf al het antwoord in je vraag geeft... Je VVM is namelijk gestegen en jouw vp% is gedaald zoals je zelf ook kunt zien ;) gr, jellabi

• Topic Starter Topic Starter
Een beetje een rare vraag, aangezien je zelf al het antwoord in je vraag geeft... Je VVM is namelijk gestegen en jouw vp% is gedaald zoals je zelf ook kunt zien ;) gr, jellabi

Dat was 1 van mijn vragen :P De andere vraag was of 0.8% veel of weinig is in 2 weken tijd.

Moeilijk te zeggen. Ik vind het niet bijster veel.. Je zou normaal ongeveer een kg vet per week kunnen afvallen. En zeker als je op 21% staat.

Maar je VVM is gestegen en je vp% gedaalt zoals hier al vermeld en das wel erg netjes..

Moeilijk te zeggen. Ik vind het niet bijster veel.. Je zou normaal ongeveer een kg vet per week kunnen afvallen. En zeker als je op 21% staat.

Maar je VVM is gestegen en je vp% gedaalt zoals hier al vermeld en das wel erg netjes..

Ok, ik zal dan mijn kcals nog wat lager leggen, kijken of dit effect heeft en deze week mezelf voor 200% tijdens mijn workouts :)

Ik was ooit op 30% vetpercentage :P

Laatst bewerkt:
Ok, ik zal dan mijn kcals nog wat lager leggen, kijken of dit effect heeft en deze week mezelf voor 200% tijdens mijn workouts :)

Ik was ooit op 30% vetpercentage :P

Goed op weg man! Maar zoals vermeld het feit dat je VVM stijgt en je vp daalt is wel erg mooi, normaal bijna onmogelijk :o. Alleen gaat het zo echt wel lang duren aan een mooi bf% te geraken. 12% duurt 6 maand aan zo'n tempo. Ik ben er ook geen expert in maar ik zou nu nog iets lager gaan in kcals, wat meer cardio ed, wat rapper afvallen.

En dan aan 15-16% weer wat gestager. En proberen nog wat VVM te gainen zoals je nu deed :D

Goed op weg man! Maar zoals vermeld het feit dat je VVM stijgt en je vp daalt is wel erg mooi, normaal bijna onmogelijk :o. Alleen gaat het zo echt wel lang duren aan een mooi bf% te geraken. 12% duurt 6 maand aan zo'n tempo. Ik ben er ook geen expert in maar ik zou nu nog iets lager gaan in kcals, wat meer cardio ed, wat rapper afvallen.

En dan aan 15-16% weer wat gestager. En proberen nog wat VVM te gainen zoals je nu deed :D

Ik doe elke dag ongeveer een uur cardio, 15min hardlopen, vervolgens KT en daarna nog is 15 min hardlopen en 30min cross. Dus ik denk dat ik met cardio wel goed zit. Gewoon wat lager in kcals dan moet het wel lukken :) onderhoud 3635kcal en zit nu op 2500 per dag :x

Eigenlijk nogal vrij weinig vet kwijtgespeeld in verhouding tot jou vp, je had er veel meer kunnen uithalen. zoals hier al gezegd werd, nog wat minder in je kcal gaan of wat meer cardio.

Mooi werk al! Je zult de balans moeten vinden tussen vet verliezen en vetvrijemassa behouden. Als je zelf vind dat afvallen voorgaat kun je laag gaan in Kcal. Echter zul je dan je VVM niet zo behouden. Dus ligt het aan je doelen.

Ik stond een week geleden op 21% ben in een week (6 keer sporten en een heel goed dieet) 2% verloren, volgens mij verschilt het wel per persoon. ik kan snel afvallen maar ook heel snel aankomen.

Laatst bewerkt:
0.8% is te weinig om wat zinnigs over te zeggen. Kan zo een meetverschil zijn.

wat tabakstiaan zegt...
maar zou toch wel wat sneller kunnen gaan hoor, zou nog wat lager in kcals gaan en/of meer cardio, is al voorgesteld maargoed :p

Vandaag weer gechecked, weer 0.8% eraf maar dit keer in 1 week. Wou ik ff late wete, het was geen 'meetfout' ;)

Moet je op langtermijn zien en niet na 2weken man ;)

met 20,8 procent zou je zelfs makkelijk 1%/week kunnen halen ..

Terug
Naar boven