Sleep a lot
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indrukwekkend verhaal.
Wat is de reden dat je gestopt bent met judo? Ga vooral zo door met trainen en vooral lekker in je vel zitten![]()
ben blij omdat te horen zeker omdat ik heel lang een heel slecht zelfbeeld heb gehad en voor me gevoel niet voor uit ging maar dat zal allemaal tussen me oren hebben gezeten 

Mooi resultaat! Om je borst te laten groeien moet je denk ik je armen wat minder laten doen bij je borst oefeningen. Mind muscle focus, je borstspieren laten werken.

Bij Welke club trainde je? Wel klote, 2,5 jaar is idd erg lang om je daarna weer terug te moeten knokken. Wel goed dat je af en toe nog meetraintDe reden dat ik gestopt ben met judo;
3 jaar geleden na de een kleine vakantie begon ik weer met trainen, en na me 1ste training kwam ik thuis en kon me rechter arm niet meer optillen dus direct de dag erna spoed afspraak bij fysio. Fysio zei dat ik weer te hard was begonnen na me vakantie en dat het daar aanlag hij heeft me 6 weken geholpen maar die pijn bleef er ook al kon ik me arm wel een beetje optillen. Ik werd door verwezen naar de sportarts en die liet foto's maken, op deze foto's was niks te zien en dus kreeg ik te horen dat er niks kapot was maar toch vertrouwde hij het niet en werd ik na een Orthopeet in de bergman kliniek gestuurd. Hier werd een echo gemaakt waar niks op te zien was, dus hun waren er van overtuigd dat er niks kapot kon zijn en dat het waarschijnlijk wel uit zichzelf zou herstellen, ik kreeg een revilidatieplan van 2 maanden mee en als het dan niet over was moest ik terug komen. Na 2 maanden had ik nog steeds last maar ik moest tussendoor gaan judo van de fysio (nooit slim geweest). Ik weer terug en hebben ze een MRI scan laten maken OOK hier was weer niks op te zien, uiteindelijk kwam ik bij een fysio in Hoevelaken terecht die een aantal bewegingen maakte en constateerde dat er een scheur in me rechter schouderkapsel zat, hup terug naar de orthopeet binnen 1 week direct geopereerd. Ik was blij want na 10 maanden was ik eindelijk geholpen en wisten ze wat er was, ookal stond er wel een revilidatie van 6 maanden op me te wachten. De revilidatie begon en het ging die goede kant op voor me gevoel, 1.5 jaar nadat ik geblesseerd was geraakt mocht ik weer de judo mat op! ik heb intotaal wel 30 minuten mee getraint tot dat ik weer gigantisch veel pijn in me schouder kreeg, uiteindelijk bleek dat het revilidatie plan van de orthopeet niet goed in elkaar zat.. Uiteindelijk heeft het me 2.5 jaar gekost om pijn vrij te komen, omdat ik op internationaal niveau judode en wel redelijk wat naar buiteland ging, had ik in 2.5 jaar tijd zo'n achterstand opgelopen dat ik na een gesprek met me trainer tot de conclusie kwam als het beter was om maar te gaan richten op me school ipv 100% op me sport. Ik train nu af en toe nog wel eens gewoon voor de fun mee maar meer dan dat ook niet.
En thanks iedereen!ben blij omdat te horen zeker omdat ik heel lang een heel slecht zelfbeeld heb gehad en voor me gevoel niet voor uit ging maar dat zal allemaal tussen me oren hebben gezeten
Stay positive go hard![]()
Is een te leuke sport om volledig mee te stoppen
Bij Welke club trainde je? Wel klote, 2,5 jaar is idd erg lang om je daarna weer terug te moeten knokken. Wel goed dat je af en toe nog meetraintIs een te leuke sport om volledig mee te stoppen
![]()