L1sanne
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 52kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks iedereen!, Sorry voor de late reactie laatste tijd echt zo druk geweest.
Vanaf vandaag begonnen met cutten richting de 7/8% om na de zomer flink te gaan bulken richting de 90kg. Woog vanochtend 84,1kg ik denk dat ik rond de 77/78kg zal wegen als ik 7/8% bf heb behaald!![]()
Hoe staat het er nu voor? Top prestatie voor een jaar! Hoop dat het mij ook zo gaat lukken iig een mooi streven

ik denk dat ik maar weer ga beginnen met een bulk.
hmm apart, heb zelf ook een soortgelijk voedingsschema gehad met net wat minder brood maar wel zelfde caloríën, maar ben lang niet zo hard als jij gegaan, respect! Hoe beviel Starting Strength? Ben namelijk van plan om die nu pas na een jaar trainen te gaan volgen. En de splits bevielen je niet? Of ben je om een andere reden overgestapt naar push/pull/leg? 6 keer per week klinkt wel aantrekkelijk, sinds ik absoluut geen moeite heb met naar de sportschool gaan![]()
ziet er netjes uit man! nu nog problemen met gepest enzo? Snap alleen niet echt dat als je aan judo doet dat je ze je dan laat trappen en slaan?
Verder echt zeer nette progressie!!