MuscleMeat

1,5 Jaar progress UPDATE

Suuuper goed!!! Echt respect! Je ziet er goed uit :)

enne dat kapsel is ook veel leuker ;)

nice gains zonde van chest..

• Topic Starter Topic Starter
Thanks iedereen!, Sorry voor de late reactie laatste tijd echt zo druk geweest.
Vanaf vandaag begonnen met cutten richting de 7/8% om na de zomer flink te gaan bulken richting de 90kg. Woog vanochtend 84,1kg ik denk dat ik rond de 77/78kg zal wegen als ik 7/8% bf heb behaald! :)

Een foto is in de breedte gestreched, die van februarie 2014 met vooraanzicht!....tja, zo kan iedereen leuke pics plaatsen;

My two cents......

Voor de rest goed bezig

Nice! Lekker doorgaan zo!!

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Thanks iedereen!, Sorry voor de late reactie laatste tijd echt zo druk geweest.
Vanaf vandaag begonnen met cutten richting de 7/8% om na de zomer flink te gaan bulken richting de 90kg. Woog vanochtend 84,1kg ik denk dat ik rond de 77/78kg zal wegen als ik 7/8% bf heb behaald! :)

Als je nu al weet dat je begint met bulken rond de zomer zou ik nu niet gaan cutten, dan is 10% laag genoeg tbh.

Wauw echt heel netjes!

Hoe staat het er nu voor? Top prestatie voor een jaar! Hoop dat het mij ook zo gaat lukken iig een mooi streven

Hoe staat het er nu voor? Top prestatie voor een jaar! Hoop dat het mij ook zo gaat lukken iig een mooi streven

Filmpje van afgelopen week.
http://instagram.com/p/oNPTplS_Zl/

Geen recente foto's van rug of benen.
igffwn.jpg

1zvdb1y.jpg

Afgelopen maandag 3 punts meting gedaan en kwam uit op 9,9% en een gewicht van 80,6kg
Toen ik begon had ik 10% met een gewicht van 69kg dus ben zeer tevreden over het bijna eerste 1.5 jaar trainen :D

En thanks! gewoon goed eten, goed trainen, en veel rusten dan komt het vanzelf wel

Laatst bewerkt:
Super gedaan kerel! Netjes..

Goeie progressie!

Welke trainingsschema's heb jij gevolgd om zoveel progressie te maken? Resultaat is echt zeer netjes, kan alleen maar jaloers zijn haha

Nice man!

Ik heb me pas net aangemeld hier en ik ben nogal nieuw in het ''train gebeuren''.
Ik zie er ongeveer net zo uit als jij in januari 2013. Ik weeg 70kg - 1.86 lengte. Ik ben alleen een stukje breder en heb iets meer massa (niet als in dik of vet maar gewoon massa). Ik streef er zelf naar om ook zo'n mooi resultaat te bereiken binnen de tijd waarin jij dat gedaan hebt. Zoals ik al zei ben ik nog maar een tijdje bezig (3 maanden ongeveer).
Ik was benieuwd of je me wat zou kunnen vertellen over je trainingsschema, oefeningen, voeding en eventuele andere dingen. Kortom, heb je misschien wat tips voor mij?

Gr,
Koen

Ben ook benieuwd naar je voedingsschema in je eerste jaar :)

Me voedingsschema was niet echt speciaal en was echt gebaseerd op voornamelijk brood.

7:00

2 volkoren broodjes met kipfilet
350gram magere kwark
kop thee

10:00

3 volkoren broodjes; 2 kipfilet 1 pindakaas.
2 appels

12:00-12:30
6 volkoren broodjes; 4 kipfilet 2 pindakaas
groot glas melk
appel

15:00
2 volkoren broodjes met kipfilet
50gram ongezouten cashewnoten

18:00
Rijst met kip en groente (meestal gewoon zoveel als ik op kon)

22:00
500gram magere kwark

was ongeveer 3000kcal in het jaar door heb ik dit wel langzaam verhoofd naar 3800kcal-4000kcal, door het toevoegen van pastasalade of rijst en kip..

Me trainingsschema ook niet echt speciaal, in het begin begonnen met starting strenght en toen 3x per week full body, dit heb ik uitgebreid naar 4x en dan 5x split en zit nu op een 6x trainingen per week met een Push/Pull/Leg schema wat ik zelf heel fijn vind trainen. En qua oefeningen vind ik dat je dit persoonlijk moet uitzoeken want het werkt voor iedereen toch anders, Trial and Error is the key.

And thanks voor de complimenten :) ik denk dat ik maar weer ga beginnen met een bulk.

hmm apart, heb zelf ook een soortgelijk voedingsschema gehad met net wat minder brood maar wel zelfde caloríën, maar ben lang niet zo hard als jij gegaan, respect! Hoe beviel Starting Strength? Ben namelijk van plan om die nu pas na een jaar trainen te gaan volgen. En de splits bevielen je niet? Of ben je om een andere reden overgestapt naar push/pull/leg? 6 keer per week klinkt wel aantrekkelijk, sinds ik absoluut geen moeite heb met naar de sportschool gaan :D

hmm apart, heb zelf ook een soortgelijk voedingsschema gehad met net wat minder brood maar wel zelfde caloríën, maar ben lang niet zo hard als jij gegaan, respect! Hoe beviel Starting Strength? Ben namelijk van plan om die nu pas na een jaar trainen te gaan volgen. En de splits bevielen je niet? Of ben je om een andere reden overgestapt naar push/pull/leg? 6 keer per week klinkt wel aantrekkelijk, sinds ik absoluut geen moeite heb met naar de sportschool gaan :D

Starting Stenght beviel me in het begin echt heel goed maar was ik na een tijdje klaar mee, een split schema waar ik alles maar 1x in de week train heeft naar mijn idee voor een beginner geen nut, en moet je toch wel zeker elke spiergroep 2x per week pakken om goede resultaten te boeken daarom ben ik ook zeer tevreden over push/pull/leg

ziet er netjes uit man! nu nog problemen met gepest enzo? Snap alleen niet echt dat als je aan judo doet dat je ze je dan laat trappen en slaan?

Verder echt zeer nette progressie!!

ziet er netjes uit man! nu nog problemen met gepest enzo? Snap alleen niet echt dat als je aan judo doet dat je ze je dan laat trappen en slaan?

Verder echt zeer nette progressie!!

Qua gepest worden niet meer, en meer na me resultaten dat ik veel respect hebt verdient van mensen. Alleen de gevolgen van pesten volgen me nog wel steeds elke dag, en dit zal voor altijd zo zijn. Ik hoop in de toekomst wel iets te kunnen gaan doen tegen het pesten in nederland. Vind het zo jammer om nog vaak te horen dat ik kinderen zichzelf van het leven beroven door pesterijen, en dat mensen gewoon niet door hebben wat ze met pesten aanrichten, het punt dat ik nooit iets terug heb gedaan is dat je in je 1tje weinig tegen 8-10 man kan doen en was in die tijd een heel klein skinny mannentje die heel verlegen was en als je de zwakste in de groep bent word je meestal gepakt dat is hoe het werkt.

En thanks :)

Terug
Naar boven