XXL Nutrition

1,5 Jaar progress UPDATE

Bezoekers in dit topic

Kyusho

Cool Novice
Lid geworden
4 dec 2013
Berichten
62
Waardering
15
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
1 Jaar geleden ben ik begonnen met trainen, nadat ik een half jaar zwaar depressief ben geweest door 4 jaar lang gepest te zijn op school tot slaan en schoppen aan toe en ik kreeg te horen dat ik moest stoppen met Judo wat ik deed op aardig hoog niveau ik raakte hierdoor in een heel diep dal. Me eten ging slecht ik ging van 75kg nar 69kg me vriendin maakte het uit doordat ik depressief was en ze niet wist ze met me moest.

Hierdoor besloot ik na een poging van niet te leven dat het anders moest en dat er echt een aantal dingen moesten gaan veranderen zoals me gewicht/lichaam en hoe ik in het leven als persoon stond. Ik begon in de sportschool met de ervaring die ik had van me krachttrainingen van judo ik bouwde dit uit en begon me te verdiepen in voeding en training. De eerste weken schoot ik direct 4kg omhoog en was daar heel blij mee en motiveerde mij enorm; ik dwong mezelf meteen vanaf het begin 3000kcal te gaan eten en als het niet lukte gewoon door te blijven eten. Uiteindelijk ging ik makkelijker eten en me gewicht ging in kleine stapjes omhoog ik zag ook verbeteringen. Mensen in me omgeving gaven steeds meer opmerkingen dat ik er beter ging uitzien en dat hielp echt! Ik begon positiever in het leven te staan, weer contact te leggen met mensen en werd zelfverzekerder. Het trainen werd verslavend en eten ging echt goed ik kwam steeds meer kilo's bij.

Ik ben begonnen op 1 Januari 2013 op een gewicht van 69,7kg met een lichaamsvet percentage van 10,5%
Een jaar later op 1 Januari 2014 had ik een gewicht van 81,1kg met een lichaamsvet percentage van 12%
Ben trouwens 1.83

Stats;
BP; 90 max
SQ; 100x5 2 setjes
DL; 140 max


Januari 2013


Maart 2013


Januari 2014

33zfall.jpg

13ygimp.jpg

1z3t9w1.jpg

2lbgpyv.jpg

Update :)
a4282d.png

UPDATE:

Filmpje van afgelopen week.
http://instagram.com/p/oNPTplS_Zl/

Geen recente foto's van rug of benen.
igffwn.jpg


1zvdb1y.jpg


Afgelopen maandag 3 punts meting gedaan en kwam uit op 9,9% en een gewicht van 80,6kg
Toen ik begon had ik 10% met een gewicht van 69kg dus ben zeer tevreden over het bijna eerste 1.5 jaar trainen :D

En thanks! gewoon goed eten, goed trainen, en veel rusten dan komt het vanzelf wel

UPDATE Stats 23-05-2014
BP; 105kg max
SQ; 150kg max
DL; 185kg max

IMG_2316.jpg


fikgespierd.jpg


foto-5.jpg
 
Heel erg netjes voor een jaar trainen, ga zo door.
 
Netjes. Geen foto's van benen?
 
Netjes. Geen foto's van benen?

Ik zal even proberen foto te maken!, benen lopen wel iets achter omdat ik een tijd heb zitten k*tten met me pijn in me onderrug met squats en deadlift mja nu 2x per week benen en gaat goed!

En thanks :)

Fotos benen
1z3t9w1.jpg

2lbgpyv.jpg

Me calves groeien bijna niet zelfde als me borst maar hopelijk komt dat nog!
 
Hoe kun jij nou gepest worden? Je bent 1m83 en super breed..
Succes met je doelen en het ziet er al heel goed uit!
 
Quads zijn al wel goed zichtbaar hoor!
 
Zo te zien had je al redelijke aanleg, netjes!!
 
Gruwelijke progressie man! borst is iets minder maar die armen! lekker bezig
 
Hoe kun jij nou gepest worden? Je bent 1m83 en super breed..
Succes met je doelen en het ziet er al heel goed uit!

Ja op het moment, toen ik in de eerste van de middelbaar kwam was ik een klein mannetje dat heel verlegen was, en dat zijn juist de mensen die gepest worden :(

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Ja op het moment, toen ik in de eerste van de middelbaar kwam was ik een klein mannetje dat heel verlegen was, en dat zijn juist de mensen die gepest worden :(

Gruwelijke progressie man! borst is iets minder maar die armen! lekker bezig

Borst wil inderdaad maar niet groeien wat ik ook probeer of doe.. Het gaat zo vreselijk langzaam mja het komt er hopelijk wel van we gaan gewoon door ! :)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Ja op het moment, toen ik in de eerste van de middelbaar kwam was ik een klein mannetje dat heel verlegen was, en dat zijn juist de mensen die gepest worden :(


Borst wil inderdaad maar niet groeien wat ik ook probeer of doe.. Het gaat zo vreselijk langzaam mja het komt er hopelijk wel van we gaan gewoon door ! :)

En de aanleg komt denk ik door me judo wat ik 14 jaar lang heb gedaan en het laatste jaar wat krachttraining.

En thanks allemaal! werkt motiverend zo :D
 
Zeer net resultaat voor een jaar serieuze training! Jij gaat nog wel een paar mooie jaren in de gym tegemoet.
 
Mooi resultaat, indrukwekkend verhaal ook! Goed om te horen dat het mentaal nu ook beter gaat!
 
Hmm Aardige aanleg ja, Toch raar 14 jaar judo en dan zo op je kop laten zitten.

Wie niet wil luisteren moet dan maar voelen is me ooit verteld,

Ziet der goed uit!
 
Indrukwekkend verhaal.
Wat is de reden dat je gestopt bent met judo? Ga vooral zo door met trainen en vooral lekker in je vel zitten;)
 
Mooi om te lezen dat je nu wel goed in je vel zit! Nette progressie! Weet je trouwens zeker dat je op 12% staat? Lijkt mij wel een paar procent minder (wat uiteraard nog knapper is). Als tip inderdaad proberen te focussen op borst, vooral op uitvoering/techniek letten. Ik heb ook lang gehad dat mijn uitvoering niet optimaal was, waardoor mijn front delts en triceps enorm voor gingen lopen. Hoe groter die achterstand wordt, des te moeilijker wordt het om de borst weer in proportie te krijgen. Voor de rest, gewoon zo door gaan, echt netjes voor je leeftijd!
 
pfff, nette progressie hoor!
Ook goede stats op de grote drie!!
 
nette prestatie!
 
Back
Naar boven