MuscleMeat

1,5 Jaar progress UPDATE

Qua gepest worden niet meer, en meer na me resultaten dat ik veel respect hebt verdient van mensen. Alleen de gevolgen van pesten volgen me nog wel steeds elke dag, en dit zal voor altijd zo zijn. Ik hoop in de toekomst wel iets te kunnen gaan doen tegen het pesten in nederland. Vind het zo jammer om nog vaak te horen dat ik kinderen zichzelf van het leven beroven door pesterijen, en dat mensen gewoon niet door hebben wat ze met pesten aanrichten, het punt dat ik nooit iets terug heb gedaan is dat je in je 1tje weinig tegen 8-10 man kan doen en was in die tijd een heel klein skinny mannentje die heel verlegen was en als je de zwakste in de groep bent word je meestal gepakt dat is hoe het werkt.

En thanks :)

blij dat het over is voor je:-) zo te horen heb je er zwaar onder te lijden gehad.

Mooi om te horen dat je andere wilt gaan helpen en keep it up in the gym!;-)

• Topic Starter Topic Starter
blij dat het over is voor je:-) zo te horen heb je er zwaar onder te lijden gehad.

Mooi om te horen dat je andere wilt gaan helpen en keep it up in the gym!;-)

Iedereen die gepest word lijd hier zwaar onder, dit is iets wat mensen onderschatten en niet bij nadenken. De gedachten bij iemand die zwaar gepest word is meestal om uit het leven te stappen omdat ze denken dat ze niemand hebben die er voor hun is en ze waardeloos zijn, ik heb het geprobeerd maar is toen mislukt (gelukkig) maar de gevolgen van pesten zoals je altijd met je meedragen bekend voorbeeld is:

Pak een A-4tje en frommel dit in elkaar zonder hem te scheuren vouw hem weer uit en strijk het papier glad, je zal het papier nooit meer recht gestreken krijgen en je zal altijd barstjes en scheurtjes zien zitten, precies hoe het werkt bij iemand die gepest is.

En ga zeker door in de gym, gisteren breakup na 1.5 jaar relatie dus dat valt me niet lekker en veel moeite met eten beginnen te krijgen..

Iedereen die gepest word lijd hier zwaar onder, dit is iets wat mensen onderschatten en niet bij nadenken. De gedachten bij iemand die zwaar gepest word is meestal om uit het leven te stappen omdat ze denken dat ze niemand hebben die er voor hun is en ze waardeloos zijn, ik heb het geprobeerd maar is toen mislukt (gelukkig) maar de gevolgen van pesten zoals je altijd met je meedragen bekend voorbeeld is:

Pak een A-4tje en frommel dit in elkaar zonder hem te scheuren vouw hem weer uit en strijk het papier glad, je zal het papier nooit meer recht gestreken krijgen en je zal altijd barstjes en scheurtjes zien zitten, precies hoe het werkt bij iemand die gepest is.

En ga zeker door in de gym, gisteren breakup na 1.5 jaar relatie dus dat valt me niet lekker en veel moeite met eten beginnen te krijgen..

aha ja ****ed maar je ben nog 19 je zult wel een nieuwe chick vinden.

En wat betreft dat a4tje iedereen heeft struggles in z'n leven de een gepest de ander weer iets anders, maar het is de kunst je erover heen te zetten. Je word nu toch niet meer gepest? leef in het nu!

hey man, knap fysiek, je doet het zeker goed.
Succes met je doelen en je vind zeker wel een andere chick, de eerste keren dat ik het uitmaakte/gedumpt werd/ze vreemding voelde ik mij ook weken k*t, naargelang je meer relaties gaat hebben ga je beseffen dat je heel wat paadjes moet bewandelen eerdat je het juiste meisje tegenkomt. UIt je ervaring leer je en wordt je sterker.
grtz

• Topic Starter Topic Starter
aha ja ****ed maar je ben nog 19 je zult wel een nieuwe chick vinden.

En wat betreft dat a4tje iedereen heeft struggles in z'n leven de een gepest de ander weer iets anders, maar het is de kunst je erover heen te zetten. Je word nu toch niet meer gepest? leef in het nu!

Dit is wat ik bedoel, jij zal niet snappen wat de gevolgen zijn van pesten. Natuurlijk heeft ieder ander problemen maar mensen moet gaan begrijpen wat pesten in het onbewuste met een mens doet, je maakt iemand helemaal kapot van binnen door iets wat mensen Expres doen, meeste struggles ontstaan niet expres door mensen om je heen. Nu ga ik het er niet meer over hebben niet de juiste plaats haha

Starting Stenght beviel me in het begin echt heel goed maar was ik na een tijdje klaar mee, een split schema waar ik alles maar 1x in de week train heeft naar mijn idee voor een beginner geen nut, en moet je toch wel zeker elke spiergroep 2x per week pakken om goede resultaten te boeken daarom ben ik ook zeer tevreden over push/pull/leg

Klaar in de zin van; geen zin meer in? Of hield het gainen een beetje op? Heb inderdaad lange tijd kansloos op een split blijven zitten terwijl ik beginner was/ben, erg dom. Hoe zit het met herstel met jouw push/pull/leg? Heb een beetje het idee van mezelf dat ik erg snel herstel, dus dat 6 x per week voor mij misschien ook wel lekker kan uitpakken. Heb ook nooit spierpijn alhoewel ik weet dat dat niet per sé een indicatie hoeft te zijn, maar het moet toch wel iets zeggen over je hersteltijd.

Terug
Naar boven