Fitness Seller

1 70 - 54 kg

Ik hou van eten maar ik heb zelden honger, en daardoor sta ik nooit op om iets te gaan halen in de keuken.

1 Augustus zal ik natuurlijk beginnen trainen, dat bedoelde ik dan ook;

thx for the info :)

Nou dat gaat wat worden als je zelf je maaltijden klaar moet maken...

Hoezo begin je niet morgen al? Van uitstellen komt uitstellen, en uiteindelijk komt er niets van terecht.

• Topic Starter Topic Starter
Nou dat gaat wat worden als je zelf je maaltijden klaar moet maken...

Hoezo begin je niet morgen al? Van uitstellen komt uitstellen, en uiteindelijk komt er niets van terecht.

kzal morgen al beginnen met regelmatig te eten, en vanaf volgende week opt gemak 3 x per week naar de gym gaan, het wordt idd tijd om hieraan te beginnen, stel het al redelijk lang uit thx dude

kzal morgen al beginnen met regelmatig te eten, en vanaf volgende week opt gemak 3 x per week naar de gym gaan, het wordt idd tijd om hieraan te beginnen, stel het al redelijk lang uit thx dude

Natuurlijk kan je wel eens iets uit stellen, maar zelfdiscipline is belangrijk, zeker om het jezelf aan te leren in het begin ;)

Natuurlijk kan je wel eens iets uit stellen, maar zelfdiscipline is belangrijk, zeker om het jezelf aan te leren in het begin ;)

ben 21 en het is idd wel tijd om het te doen, elke dag thuis komen en niets doen benk gewoon kotsbeu, bedankt voor de hulp en ik laat eind september eens weten of ik enige killo ben bijgekomen haha ;)

ben 21 en het is idd wel tijd om het te doen, elke dag thuis komen en niets doen benk gewoon kotsbeu, bedankt voor de hulp en ik laat eind september eens weten of ik enige killo ben bijgekomen haha ;)

Je zal heus wel een paar kilo's aankomen, alleen is dit grotendeels vocht sinds je meer koolhydraten zal nuttigen, spiermassa winnen gaat niet snel, maar met een beetje ''beginners geluk'' kun je een mooie start maken

Je zal heus wel een paar kilo's aankomen, alleen is dit grotendeels vocht sinds je meer koolhydraten zal nuttigen, spiermassa winnen gaat niet snel, maar met een beetje ''beginners geluk'' kun je een mooie start maken

dat hoop ik, we zullen zien of het goed gaat of niet :)

ik was van plan om 3 x in de week te gaan trainen

maandag woensdag vrijdag

klinkt dit goed of zou je 5 x week aanraden

dat hoop ik, we zullen zien of het goed gaat of niet :)

ik was van plan om 3 x in de week te gaan trainen

maandag woensdag vrijdag

klinkt dit goed of zou je 5 x week aanraden

Nee, gewoon 3 of 4 keer per week gaan, je bent een beginner, je zult eerst moeten leren hoe alles in werking staat, dan pas is het beter om verder te gaan

oh ok sorry gasten, maar een snelle tip ivm met een goede gainer? zal stickies gaan :D

Ik geloof niet in weightgainers,
check alle webwinkels die hier een sticky hebben en zoek op hun gainers, hoeveel Kj of Kcal je per 100gr krijgt,
nvm I shall tell you: de meeste gainers zitten rond 1570Kj=375Kcal per 100gr
weetje hoeveel Kj er in een normale cornflakes zitten? ook rond de 1550Kj=370Kcal per 100g, hetzelfde voor dingen zoals havervlokken,
kijk nu naar het prijsvershil tussen een gainer en de dingen die je toch al in huis hebt.

wat ik bv doe voor wat extra Kj's is:
ik maal 130g havervlokken met mijn moeders koffiebonenmaler en doe deze bij mijn eiwit 60gr schake,
das +-3000Kj=717Kcal in een shake
smaakt wel smerig en alsdet nie gwn zijt kan het zwaar op de maag ligge ; )
ik maak nog zo'n 2de shake klaar maar dan met 90gr eiwit en 170gr gemaalde havervlokken , en daar drink/eet ik van, de hele dag door dit is weer een extra +-4100Kj=980Kcal.
In totaal krijg ik door de zelfgemaakte shakes +- 7200Kj=1721Kcal en daarboven op komen nog mijn ontbijt+middag+avond+drinken (fanta, water, vruchtensap, melk)
mijn ontbijt en middageten heb ik zelf in de hand, maar avond eten is gwn wat mijn moeder kookt die dag

oja
Kc=Kcal
Kj=Kilojoule
1Kj=0.239Kc
1Kc= 4184Kj

Laatst bewerkt:
Ik geloof niet in weightgainers,
check alle webwinkels die hier een sticky hebben en zoek op hun gainers, hoeveel Kj of Kcal je per 100gr krijgt,
nvm I shall tell you: de meeste gainers zitten rond 1570Kj/375Kc per 100gr
weetje hoeveel Kj er in een normale cornflakes zitten? ook rond de 1550Kj per 100g, hetzelfde voor dingen zoals havervlokken,
kijk nu naar het prijsvershil tussen een gainer en de dingen die je toch al in huis hebt.

wat ik bv doe voor wat extra Kj's is:
ik maal 130g havervlokken met mijn moeders koffiebonenmaler en doe deze bij mijn eiwit 60gr schake,
das +-3000Kj in een shake
smaakt wel smerig en alsdet nie gwn zijt kan het zwaar op de maag ligge ; )
ik maak nog zo'n 2de shake klaar maar dan met 90gr eiwit en 170gr gemaalde havervlokken , en daar drink/eet ik van, de hele dag door dit is weer een extra +-4100.
In totaal krijg ik door de zelfgemaakte shakes +- 7200kj en daarboven op komen nog mijn ontbijt+middag+avond
mijn ontbijt en middageten heb ik zelf in de hand, maar avond eten is gwn wat mijn moeder kookt die dag

je kan hem dit beter uitleggen dmv kcal, en niet kj, dit is nogal verwarrend en geeft een verkeerde indruk ;)

niemand rekent met kj. Gewoon kcal tellen, klaar

Lekker veel eten. Goed ontbijten brinta met whey in een beker en tussendoor boterhammen met pindakaas kip tonijn zalm kalkoen makreel en goed groenten eten en lekker kwarkje voor het slapen gaan. Heb jij er zo een paar kilo bij. En dan 3x in de week sporten elke dag andere groepen. Succes

Lekker veel eten. Goed ontbijten brinta met whey in een beker en tussendoor boterhammen met pindakaas kip tonijn zalm kalkoen makreel en goed groenten eten en lekker kwarkje voor het slapen gaan. Heb jij er zo een paar kilo bij. En dan 3x in de week sporten elke dag andere groepen. Succes

dankjewel voor de tips!

greetz :)

Als je uiteindelijk de boel op orde hebt, iig geen Mammoth als gainer erbij nemen, dat zit volg met simpele suikers! Neem dan complex carb gainer ofzo. Of rice and protein.
Maar zoals iedereen zegt: eerst je voeding helemaal op orde, en dan een gainer daar extra bovenop, anders werkt het niet en stort je je geld net zo goed op mijn rekening :D

Ik ben ook op jouw gewicht begonnen. Ik ben op een goede 8 maand naturel geklommen naar 70 kg zonder veel vet aan te komen.

Een snelle verbranding kan ook handig zijn hoor dan kan je superveel eten en alles wordt lekker getransporteerd naar je spieren.

Drink veel volle melk/chocomelk. 600 kcal de liter.
Eet veel eieren je komt er wel, gewoon veel eten.

Eet een paar kapsalons....2000 calorieen per bakkie :D

gewoon 3x in de week naar de Burger king gaan is goed voor je!

Terug
Naar boven