MuscleMeat

1 groot Europees leger

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo dan? Artillerie op een huis met 'verdachten' mikken? :roflol:

Gewoon hen het huis uithalen en weg brengen

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 19:29 ----------

Ik vind al die kleine legertjes veel nuttelozer

1 groot Europees leger op het niveau van Amerika...

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 19:30 ----------

Drie Amerikanen die wereld moesten verlossen van Irak met zijn 'massavernietigingswapens', allemaal gebaseerd op een leugen. Zoiets moet de 'Wehrmacht 2.0' dan ook naar streven?

p0ysw.png

Wat zeg jij?

Met hun tank?

Daarvoor dient de staatsveiligheid en politie.

:stfu:

Waarom doet de staatsveiligheid en politie dan nix? Ze lopen hier nog altijd hoor de shariastrijders, ja in mijn stad ook

Dat je een idioot bent die zichzelf nooit vrijwillig zou opgeven om ergens 'orde' te brengen terwijl je het wel predikt.

Het leger moet zoiets doen, aangezien ik niet bij het leger ben is dit niet mijn taak

Waarom doet de staatsveiligheid en politie dan nix? Ze lopen hier nog altijd hoor de shariastrijders, ja in mijn stad ook

Verhuizen naar Israël is een optie.

Het leger moet zoiets doen, aangezien ik niet bij het leger ben is dit niet mijn taak

Oké, gelieve dan ook niet het idee te steunen om Vlamingen en Nederlanders naar een pauper regio te sturen waar we niets verloren hebben.

Verhuizen naar Israël is een optie.

Europese leger zal dat ook wel aankunnen, heb geen zin om Hebreeuws te leren

Oké, gelieve dan ook niet het idee te steunen om Vlamingen en Nederlanders naar een pauper regio te sturen waar we niets verloren hebben.

Waarom niet? Als je bij het leger gaat dan weet je dat je naar die soorten gebieden moet. Momenteel zit het Belgisch leger ook in Afghanistan hoor, het is onze plicht die vrouwen en kinderen te redden uit de kluwen van haatbaarden

Op welk gebied?

Kunnen ook gewoon niet meer op zijn topics reageren?

Waarom niet? Als je bij het leger gaat dan weet je dat je naar die soorten gebieden moet. Momenteel zit het Belgisch leger ook in Afghanistan hoor, het is onze plicht die vrouwen en kinderen te redden uit de kluwen van haatbaarden

:roflol:

Ik ben aan het discussiëren met een rots.

:roflol:

Ik ben aan het discussiëren met een rots.

Dus jij wil niemand naar die gebieden sturen omdat je niet wil dat nederlands of belgen sterven in die gebieden??

Dus je laat daar maar gewoon mensen handen afgekapt worden, vrouwen zien afgeklopt worden enzovoort?? dit kan toch niet, hij is helemaal gek geworden :roflol:

Dus jij wil niemand naar die gebieden sturen omdat je niet wil dat nederlands of belgen sterven in die gebieden??

Dus je laat daar maar gewoon mensen handen afgekapt worden, vrouwen zien afgeklopt worden enzovoort?? dit kan toch niet, hij is helemaal gek geworden :roflol:

Ik stel voor dat ze het Nederlandse leger naar jou toe sturen om ons te redden van jou maffe topics.

Lekker makkelijk praten over ''ons'' terwijl je er zelf niks mee te maken wilt hebben.

Terug
Naar boven