Fitness Seller

1 groot Europees leger

Ah de laatste stap voor de val van elk rijk: een groot leger en oorlog.

So true!!!

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 01:12 ----------

- Shariastrijders in Europa oppakken en laten wegrotten
- Oplossing zoeken voor het probleem Turkije/Koerdistan
- Beschaving brengen in Iran, Irak, Afghanistan, Syrië
- Troepen sturen naar Mali om de shariastrijders terug te dringen (en ondertussen wat grondstoffen meesmokkelen)
- Aanslagen in Israël proberen te verminderen

Er is genoeg te doen hoor in deze wereld

Grondstoffen meesmokkelen?? Dus je keurt diefstal goed.
In Mali strijden niet alleen shariastrijders. Er zijn ook gewoon mensen, moslims, die strijden om hun gestolen land terug te krijgen. Zonder bekeringsijver. Je gaat licht over elk onderwerp.
Oplossing zoeken voor Koerdistan? Is dat nu ook al een taak van het leger?

Aanslagen in Israel verminderen. Een superleger om aanslagen in Israel te verminderen. Besef je wel hoe absurd dat is?
Beschaving brengen in Iran, Irak? Afghanistan, Syrië? KAn je uitleggen wat je daar mee bedoelt?

Ik snap echt niet hoe het Belgisch onderwijs leidde tot het ontstaan van Tbeest. Hoe is het mogelijk dat ons onderwijssysteem zo hard faalde in jouw geval? Ben je van de trap gevallen toen je klein was of zo? SRS. Ik heb nog maar zelden zo veel onzin gelezen van 1 persoon. En ik ben al lang, veel te lang actief op fora dus dat wil wel wat zeggen.

Voordeel van 1 groot europees leger is wel dat we al die moslims aan kunnen pakken, ik ben voor

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap echt niet hoe het Belgisch onderwijs leidde tot het ontstaan van Tbeest. Hoe is het mogelijk dat ons onderwijssysteem zo hard faalde in jouw geval? Ben je van de trap gevallen toen je klein was of zo? SRS. Ik heb nog maar zelden zo veel onzin gelezen van 1 persoon. En ik ben al lang, veel te lang actief op fora dus dat wil wel wat zeggen.

Een groot Europees leger is helemaal niet zo naief

nu hebben elke landen van die legertjes die niets voorstellen, wat hopen ze hier mee te bereiken xD

Voordeel van 1 groot europees leger is wel dat we al die moslims aan kunnen pakken, ik ben voor
En in dat leger zullen geen moslims zitten, nietwaar?!!!???

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 01:48 ----------

Een groot Europees leger is helemaal niet zo naief

nu hebben elke landen van die legertjes die niets voorstellen, wat hopen ze hier mee te bereiken xD

Nergens zei ik dat een groot Europees leger hebben naiëf is. Ik denk trouwens dat je best eens wat leest over de NATO en de VN.

En in dat leger zullen geen moslims zitten, nietwaar?!!!???

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 01:48 ----------

Nergens zei ik dat een groot Europees leger hebben naiëf is. Ik denk trouwens dat je best eens wat leest over de NATO en de VN.

zullen der heel weinig zijn ja.

zullen der heel weinig zijn ja.

Jouw veronderstelling is op niks gebaseerd.
Trouwens, als het de bedoeling zou zijn om met dit leger "de moslims aan te pakken" dan is er in dat Europees maar een handjevol gekke extremisten nodig om de boel af en toe te saboteren.

Jouw veronderstelling is op niks gebaseerd.
Trouwens, als het de bedoeling zou zijn om met dit leger "de moslims aan te pakken" dan is er in dat Europees maar een handjevol gekke extremisten nodig om de boel af en toe te saboteren.

Belgisch leger kan extremisten niet ontslaan

Moslimextremisten kunnen moeiteloos dienen in het Belgische leger. Minister van Defensie Pieter De Crem (CD&V) heeft immers geen enkele juridische basis om salafisten uit het leger te zetten.

Minister De Crem had enkele weken geleden nochtans beloofd dat extremisten aan de deur zouden worden gezet, zo staat in De Morgen. "Gebeurlijk salafisme binnen Defensie wordt niet getolereerd en salafisme leidt dus onherroepelijk tot ontslag", luidde het in de commissie Defensie nadat was bekendgeraakt dat de militaire inlichtingendienst een tiental militairen met radicaal- islamitische overtuigingen in de gaten houdt.

"Geen poot om op te staan"
Maar volgens het interne rapport "Lidmaatschap bij organisaties met een slechte of bedenkelijke reputatie" ontbreken de juridische middelen om dit te doen. Zolang het gaat om groeperingen of organisaties die niet bij wet verboden zijn, mogen militairen hier deel van uitmaken. Moslimextremisten kunnen dus moeiteloos onder de Belgische wapens, net zoals aanhangers van 'Blood&Honour'.

"Het leger heeft in werkelijkheid geen poot om op te staan", zegt Dirk Deboodt van ACOD Defensie. "Een soldaat die een joint rookt heeft meer kans om uit het leger gezet te worden dan een soldaat die lid is van 'Blood&Honour' of een militair die een jihad wil gaan voeren in Somalië."

Minister De Crem was niet bereikbaar voor commentaar.

Weer een nutteloos topic met absurde standpunten van tbeest.

Gouden tip: stop met non-stop klagen over buitenlanders, moslims, terrorisme, enz.
Als je niets anders wilt/kan doen dan op een forum je mening te uiten, kan je evengoed zwijgen.
Zo zal er niets veranderen.

Ben je het echt allemaal beu, zoals je zelf verschillende keren aangeeft, koop wapens op, richt je eigen C18-divisie op, vlucht naar het buitenland... Er zijn genoeg mogelijkheden.

Doe iets, maar zwijg er gewoon over. :)

Belgisch leger kan extremisten niet ontslaan

Moslimextremisten kunnen moeiteloos dienen in het Belgische leger. Minister van Defensie Pieter De Crem (CD&V) heeft immers geen enkele juridische basis om salafisten uit het leger te zetten.

Minister De Crem had enkele weken geleden nochtans beloofd dat extremisten aan de deur zouden worden gezet, zo staat in De Morgen. "Gebeurlijk salafisme binnen Defensie wordt niet getolereerd en salafisme leidt dus onherroepelijk tot ontslag", luidde het in de commissie Defensie nadat was bekendgeraakt dat de militaire inlichtingendienst een tiental militairen met radicaal- islamitische overtuigingen in de gaten houdt.

"Geen poot om op te staan"
Maar volgens het interne rapport "Lidmaatschap bij organisaties met een slechte of bedenkelijke reputatie" ontbreken de juridische middelen om dit te doen. Zolang het gaat om groeperingen of organisaties die niet bij wet verboden zijn, mogen militairen hier deel van uitmaken. Moslimextremisten kunnen dus moeiteloos onder de Belgische wapens, net zoals aanhangers van 'Blood&Honour'.

"Het leger heeft in werkelijkheid geen poot om op te staan", zegt Dirk Deboodt van ACOD Defensie. "Een soldaat die een joint rookt heeft meer kans om uit het leger gezet te worden dan een soldaat die lid is van 'Blood&Honour' of een militair die een jihad wil gaan voeren in Somalië."

Minister De Crem was niet bereikbaar voor commentaar.

Je beseft toch dat je dus mijn standpunt bevestigt??

Hoe kan europa nou een net zo goed leger krijgen als de VS?
De VS heeft Chuck Norris.

Of er nu moslims in aparte kleine legertjes zitten of er zitten moslims in één groot leger, percentueel blijft dat hetzelfde

Je praat constant naast de kwestie. Je begrijpt de reacties en de bedenkingen die mensen maken niet.

Ik lach me rot om al die mensen die een kruistocht tegen de moslims willen beginnen. Aan de andere kant is dit ook een wake-up call dat je meer moet vrezen van je naasten dan je verre buur. In plaats van investeren in een groot superleger kunnen we dat geld beter spenderen aan goed onderwijs want ik merk op basis van de posts in dit topic dat het ernstige tekortkomingen kent bij sommige users.

ik lach me rot om al die mensen die een kruistocht tegen de moslims willen beginnen. Aan de andere kant is dit ook een wake-up call dat je meer moet vrezen van je naasten dan je verre buur. In plaats van investeren in een groot superleger kunnen we dat geld beter spenderen aan goed onderwijs want ik merk op basis van de posts in dit topic dat het ernstige tekortkomingen kent bij sommige users.

+1000

Vergeet Clint Eastwood ook niet.

Inderdaad, het kan echt niet dat onze onderwijzers een peulenschil verdienen, dat ze moeten werken onder erbarmelijke omstandigheden en zo gedemotiveerd raken dat ze de leerlingen infecteren en niet meer kunnen inspireren.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 13:45 ----------

Ik werk al een paar jaar in Brussel nu, en had vaak gehoord dat de Brusselse jeugd vaak slechte schoolresultaten heeft omdat er niet meer in de scholen wordt geïnvesteerd. Ik vond dat altijd een beetje een makkelijk excuus. Tot ik eens met een collega ging eten op zijn oude school. Die organiseerde voor de medewerkers van de school een diner en die mochten twee mensen meebrengen. My god, toen ik daar binnenkwam schrok ik me dood. Nog nooit had ik zoiets gezien. Alleen al door de architectuur kreeg ik het gevoel dat deze school goed zou staan in "the Hostel". Lange, donkere gangen, zonder daglicht, afgeronde plafonds zoals in metrostations, echoklanken, oud meubilair, leraars die geen "pit" meer hadden,... De school had veertig klaslokalen,waarvan er maar 6 vensters hadden waar daglicht doorschemerde. Ik kan best begrijpen dat wie hier naar school ging met de moed der wanhoop 's morgens naar school vertrok.

En Ron Jeremy, niet ongevaarlijk voor alle vrouwen.

Mooi, de EU begint steeds meer op de Sovjet-Unie te lijken.

Inderdaad, het kan echt niet dat onze onderwijzers een peulenschil verdienen, dat ze moeten werken onder erbarmelijke omstandigheden en zo gedemotiveerd raken dat ze de leerlingen infecteren en niet meer kunnen inspireren.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 13:45 ----------

Ik werk al een paar jaar in Brussel nu, en had vaak gehoord dat de Brusselse jeugd vaak slechte schoolresultaten heeft omdat er niet meer in de scholen wordt geïnvesteerd. Ik vond dat altijd een beetje een makkelijk excuus. Tot ik eens met een collega ging eten op zijn oude school. Die organiseerde voor de medewerkers van de school een diner en die mochten twee mensen meebrengen. My god, toen ik daar binnenkwam schrok ik me dood. Nog nooit had ik zoiets gezien. Alleen al door de architectuur kreeg ik het gevoel dat deze school goed zou staan in "the Hostel". Lange, donkere gangen, zonder daglicht, afgeronde plafonds zoals in metrostations, echoklanken, oud meubilair, leraars die geen "pit" meer hadden,... De school had veertig klaslokalen,waarvan er maar 6 vensters hadden waar daglicht doorschemerde. Ik kan best begrijpen dat wie hier naar school ging met de moed der wanhoop 's morgens naar school vertrok.

Dude, Brussel

Wat een pauperstad

Terug
Naar boven