fat bastard
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 84kg
Update: 1 Jaar Cut/dieet, 6 maand bulk.
September 2011 terug beginnen trainen na 1 jaar rust of eerder tam te zijn.
Heb altijd relatief goed getraind maar mijn eten trok op niets tot na een heel inspirerende en motiverende 'FIBO 2012'.
Augustus 2011
90kg.
Augustus 2012
80kg
Vet % : ik weet het niet met zekerheid te vertellen, ik denk 13%?
Deze is gemaakt met belichting, zoals je ziet heb ik een beetje last van tepelverzakking. Dit komt door op korte tijd veel te vermageren dus het vel heeft geen tijd voor zich aan te passen aan het nieuwe lichaam en blijft dus elastisch.
Mijn schema bestond vooral uit eiwitrijke voeding zoals ; Pindakaas,kipfilet,tonijn,kwark... (+- 200-230g/ dag)
& een kleine hoeveelheid koolhydraten zoals;
Pasta/rijst,Knackebröd,bruin brood,... (100-140gram/dag)
Al bij al rond de 2400-2700 kcal per dag.
Neem daarbij 4 keer in de week krachtoefeningen & 4 keer in de week 20min cardio na training. Ik heb ook ongeveer 1-2 maand het 'after burn effect' getest en was echt blij met het resultaat van mijn buikspieren.
Ik dank u.
BULK UPDATE : September 2012-Januari 2013
87kg :Redelijk wat vetperecentage bijgekomen wel , heb niet echt aan cleanbulk gedaan.
September 2011 terug beginnen trainen na 1 jaar rust of eerder tam te zijn.
Heb altijd relatief goed getraind maar mijn eten trok op niets tot na een heel inspirerende en motiverende 'FIBO 2012'.
Augustus 2011
90kg.
Augustus 2012
80kg
Vet % : ik weet het niet met zekerheid te vertellen, ik denk 13%?
Deze is gemaakt met belichting, zoals je ziet heb ik een beetje last van tepelverzakking. Dit komt door op korte tijd veel te vermageren dus het vel heeft geen tijd voor zich aan te passen aan het nieuwe lichaam en blijft dus elastisch.
Mijn schema bestond vooral uit eiwitrijke voeding zoals ; Pindakaas,kipfilet,tonijn,kwark... (+- 200-230g/ dag)
& een kleine hoeveelheid koolhydraten zoals;
Pasta/rijst,Knackebröd,bruin brood,... (100-140gram/dag)
Al bij al rond de 2400-2700 kcal per dag.
Neem daarbij 4 keer in de week krachtoefeningen & 4 keer in de week 20min cardio na training. Ik heb ook ongeveer 1-2 maand het 'after burn effect' getest en was echt blij met het resultaat van mijn buikspieren.
Ik dank u.
BULK UPDATE : September 2012-Januari 2013
87kg :Redelijk wat vetperecentage bijgekomen wel , heb niet echt aan cleanbulk gedaan.

en bwua , het is uniek zeker 
hebje foto ervan