XXL Nutrition

1 jaar later, aug 2011 - aug 2012.

fat bastard

Novice
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
84kg
Update: 1 Jaar Cut/dieet, 6 maand bulk.

September 2011 terug beginnen trainen na 1 jaar rust of eerder tam te zijn.
Heb altijd relatief goed getraind maar mijn eten trok op niets tot na een heel inspirerende en motiverende 'FIBO 2012'.

Augustus 2011
90kg.

Augustus 2012
80kg

Vet % : ik weet het niet met zekerheid te vertellen, ik denk 13%?

Deze is gemaakt met belichting, zoals je ziet heb ik een beetje last van tepelverzakking. Dit komt door op korte tijd veel te vermageren dus het vel heeft geen tijd voor zich aan te passen aan het nieuwe lichaam en blijft dus elastisch.

Mijn schema bestond vooral uit eiwitrijke voeding zoals ; Pindakaas,kipfilet,tonijn,kwark... (+- 200-230g/ dag)
& een kleine hoeveelheid koolhydraten zoals;
Pasta/rijst,Knackebröd,bruin brood,... (100-140gram/dag)
Al bij al rond de 2400-2700 kcal per dag.

Neem daarbij 4 keer in de week krachtoefeningen & 4 keer in de week 20min cardio na training. Ik heb ook ongeveer 1-2 maand het 'after burn effect' getest en was echt blij met het resultaat van mijn buikspieren.

Ik dank u.

BULK UPDATE : September 2012-Januari 2013

87kg :Redelijk wat vetperecentage bijgekomen wel , heb niet echt aan cleanbulk gedaan.

glenn 1 jaar.jpg

glenn 1 jaar 2.jpg

training 1.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

IMG_6749.jpg

IMG_6745.jpg

Netjes! En nu je gebruikersnaam veranderen.

Super goed man! Een prestatie om trots op te zijn.

Wellicht leuk om erbij te vertellen wat en hoe je getraind hebt, wat je qua voeding gedaan hebt etc.

Weet zeker dat veel mensen die ook een maatje meer zijn dit als stimulans zien en er nieuwsgierig naar zijn. ;)

Nice work though

En inderdaad, voeding en rust is net zo belangrijk als het trainen zelf. (wellicht zelfs belangrijker)

mooie prestatie man ! goals 2013 ?

• Topic Starter Topic Starter
mooie prestatie man ! goals 2013 ?
Wel , Deze laatste foto is gemaakt na 2 maanden cut-schema te volgen :p
Gewicht 80kg.

Nu wil toch wel eens tot volgend jaar gaan bulken met strikt voedingsschema natuurlijk :p

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:40 ----------

Super goed man! Een prestatie om trots op te zijn.

Wellicht leuk om erbij te vertellen wat en hoe je getraind hebt, wat je qua voeding gedaan hebt etc.

Weet zeker dat veel mensen die ook een maatje meer zijn dit als stimulans zien en er nieuwsgierig naar zijn. ;)

Nice work though

En inderdaad, voeding en rust is net zo belangrijk als het trainen zelf. (wellicht zelfs belangrijker)
Danku :p & ik zal mijn schema er wel eens bijgooien , was gewoon al te laat gisteren voor helder te denken :p

Nice result ! Ben ook benieuwd naar je schema !

benen niet vergeten? :P hebje foto ervan

September 2011 terug beginnen trainen na 1 jaar rust of eerder tam te zijn.
Heb altijd relatief goed getraind maar mijn eten trok op niets tot na een heel inspirerende en motiverende 'FIBO 2012'.

Augustus 2011

glenn 1 jaar 2.jpg

Augustus 2012

glenn 1 jaar.jpg

Deze is gemaakt met belichting, zoals je ziet heb ik een beetje last van tepelverzakking. Dit komt door op korte tijd veel te vermageren dus het vel heeft geen tijd voor zich aan te passen aan het nieuwe lichaam en blijft dus elastisch.

training 1.jpg

Mijn schema bestond vooral uit eiwitrijke voeding zoals ; Pindakaas,kipfilet,tonijn,kwark... (+- 200-230g/ dag)
& een kleine hoeveelheid koolhydraten zoals;
Pasta/rijst,Knackebröd,bruin brood,... (100-140gram/dag)
Al bij al rond de 2400-2700 kcal per dag.

Neem daarbij 4 keer in de week krachtoefeningen & 4 keer in de week 20min cardio na training. Ik heb ook ongeveer 1-2 maand het 'after burn effect' getest en was echt blij met het resultaat van mijn buikspieren.

Ik dank u.

benen niet vergeten? :P hebje foto ervan
Neen hoor, die heb ik ook getraind natuurlijk maar heb geen foto van 2011. Ik had ook foto's van men benen en rug gemaakt dit jaar maar mijn vriendin heeft die verwijderd op reis :p

Zet ook es je gewicht en vet% erbij ter vergelijking... en hoe heb je getraind? Veel kracht verloren?

Zet ook es je gewicht en vet% erbij ter vergelijking... en hoe heb je getraind? Veel kracht verloren?
Nou ja het gewicht kan ik erbij posten maar vet percentage durf ik niet te zeggen :p.

& euhm nee niet echt kracht verloren , eigenlijk alleen maar kracht bij gekregen maar dat zal ook wel veel te maken hebben met het feit dat ik vroeger helemaal niet op mijn eten lette en dat ik bij wijze van spreken meer vet binnenspeelde dan carbs :p.

Dat is nog eens cutten! Nice! Nu massa pakken

:thumbs: Nette vooruitgang

ok succes . blijf up to date en ik volg je

dat is een serieuze verandering, goed bezig! ziet er netjes uit.

Heel netjes, heb je zelf nog na het afvallen (behalve tepelverzakking) nog last gehad van andere lastige plekken zoals veel voorkomend vasthoudend vet rond je middel?

Wat is dat "after burn effect" waar je zo tevreden over was juist?

Heel netjes, heb je zelf nog na het afvallen (behalve tepelverzakking) nog last gehad van andere lastige plekken zoals veel voorkomend vasthoudend vet rond je middel?
Euhm niet echt, wel wat striemen eraan overgehouden

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 10:51 ----------

Wat is dat "after burn effect" waar je zo tevreden over was juist?
Buikspieroefeningen die doelgericht zijn om het verbranden van buikvet langer voort te zetten na de inspanning.

Terug
Naar boven