MuscleMeat

1 jaar trainen

Haha, dat komt omdat je teveel curlt in het Squatrek.

haha grapje man, zeker dikke guns gozer :D

HAHA :) nice :D ik heb wel eens gecurlt in squatrek hoor maar dat is echt met lege zaal, is soms wel chill gewoon dat ding neerpleuren zonder zorgen over te maken :D

Duidelijk AAS.. en er ook nog over liegen beetje jammer hoor!

No respect for you!!

zal iemand er blijer van zijn als hij/zij weet dat hij niet natural is? Nee alleen gaan ze dan zo denken "Ah hij zit aan de AAS, dan is het makkelijk"

Ja,

ik heb liever dat je eerlijk bent, dan krijg je van mij meer respect dan deze vage onzin.

Nu gaan alle beginnertjes denken; hej als ik ff een jaar ga trainen en eten kom ik er ook zo huge uit te zien. En andere kunnen gaan denken; goh ik doe toch echt iets verkeerd want kijk wat hij naturel in een jaar kan halen.

tuurlijk is in een jaar genoeg te behalen, maar zo vol en opgepompte look als dit red je niet zonder aas, wees daar gewoon eerlijk in, dan weet iedereen waar hij aan toe is.

Nogmaals niet om de progressie af te kraken, nog steeds keihard bikkelen is nodig om flinke stappen te maken met AAS, maar wees verdomme gewoon eens eerlijk en hang niet de e-hero of e-moraalridder uit, terwijl je zelf wel beter weet.

Of hij traint al 3 jaar ofso.

Ja,

ik heb liever dat je eerlijk bent, dan krijg je van mij meer respect dan deze vage onzin.

Nu gaan alle beginnertjes denken; hej als ik ff een jaar ga trainen en eten kom ik er ook zo huge uit te zien. En andere kunnen gaan denken; goh ik doe toch echt iets verkeerd want kijk wat hij naturel in een jaar kan halen.

tuurlijk is in een jaar genoeg te behalen, maar zo vol en opgepompte look als dit red je niet zonder aas, wees daar gewoon eerlijk in, dan weet iedereen waar hij aan toe is.

Nogmaals niet om de progressie af te kraken, nog steeds keihard bikkelen is nodig om flinke stappen te maken met AAS, maar wees verdomme gewoon eens eerlijk en hang niet de e-hero of e-moraalridder uit, terwijl je zelf wel beter weet.

Eens. Als zijn er natuurlijk ook redenen om ook op internet te liegen over het gebruikt van aas. (Stel dat zijn ecto vrienden wisten dat hij een account op DBB had :trollface:).
Sowieso moet iedereen maar accepteren dat er gelogen wordt over het wel/ niet gebruiken van aas in deze sport... Zelf alle pro's beweren naturel te zijn :rolleyes:

Wtf man, ik zie alleen 1 redelijk groot anabolenbeen.. de rest is totaal niet "huge" zoals hierboven gesteld wordt. Dat die borst nog kleiner is dan de rest daar ben ik het mee eens maar afgezien van de pootjes is het m.i. niet veel.

Bij 80% van alle bodybuilders lopen de armen voor, is niet zo gek omdat je armen nu eenmaal het meeste werk verrichten ;)
Dus dat is niet helemaal waar hoe je het zegt hoor...

Mijn borst loopt ook achter, mijn schouders en armen zijn huge vergeleken de rest.. Gebruik ik nu ook?

Waarop baseer je die uitspraak? ?????? 80% is echt belachelijk veel.

Wtf man, ik zie alleen 1 redelijk groot anabolenbeen.. de rest is totaal niet "huge" zoals hierboven gesteld wordt. Dat die borst nog kleiner is dan de rest daar ben ik het mee eens maar afgezien van de pootjes is het m.i. niet veel.

Helemaal mee akkoord.

80% van de bodybuilders verzint lukraak wat getallen en presenteert deze als statistiek.

Haha je moet 80% dan ook niet serieus nemen, het was als 'Idee' uiteraard :)
Ik ken er meer die wel grotere armen heeft in verhouding tot de rest, dan niet hoor.

Nou ja... ik kijk dan ook wel in mijn eigen gym alleen en daar komen toch best wel grote dudes... en op de kleinere let ik niet..
Ik zal voor de grap eens beter opletten, misschien dat ik mezelf kan overtuigen dat het onzin is :)

Nou ja... ik kijk dan ook wel in mijn eigen gym alleen en daar komen toch best wel grote dudes... en op de kleinere let ik niet..
Ik zal voor de grap eens beter opletten, misschien dat ik mezelf kan overtuigen dat het onzin is :)

Het is IMO niet omdat je je armen "altijd meegebruikt bij andere spiergroepen" dat ze zo vaak voorlopen, maar omdat armen (biceps) en borst nu eenmaal de spiergroepen zijn die voor het merendeel van de gymbezoekers prioritair is.

Als het gaat over de gemiddelde kerel in de gym zul je zeker gelijk hebben. Borst en biceps zijn nu eenmaal de meest getrainde spiergroep bij de meeste gymbezoekers. Maar die mensen plaats ik niet in de categorie van
"bodybuilders".

Ja, daar heb je wel een onwijs punt zeg! Daar heb ik niet over nagedacht! :)
Bij mij zelf train ik biceps echter maar 1x per week, en triceps ook..
Borst 2x (Als dat erin te puzzelen is) en benen voor en achter aparte training.

So yeah, je punt is idd overgekomen :)

Ik train allen mijn rug beast!!!

Ik snap het niet. Heeft OP nou roids gebruik of niet?
Want als dit het resultaat is van roids ga ik het nooit doen.

Ik snap het niet. Heeft OP nou roids gebruik of niet?
Want als dit het resultaat is van roids ga ik het nooit doen.

Het gebruik van roids kan je nooit vergelijken met een ander..
Iedereen gebruikt dit of dat, of andere doses, of langere kuurtijden..

Kuren moet je pas echt overwegen als je op je limiet zit en hoger wilt komen in my opinion.
TS Zal heus wel wat gebruikt hebben, maar kan zijn dat ie maar 1 kuur gebruikt heeft en daarom dit zo eruit zag.. wat opzich niet slecht is..

Nooit oordelen :P

• Topic Starter Topic Starter
Gezien de reacties is er veel onduidelijkheid ontstaan naar aanleiding van ''gebruiken''. Bij deze hoop ik jullie 100% hierover in te lichten. Tot op heden gebruik ik geen AAS, wel moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk over een paar jaar wel wat zal nemen, mocht ik nogsteeds fanatiek zijn met BB en mocht mijn studie/werk het toelaten. Eff alle supplementen die ik tot op heden heb gebruikt:

Pre workouts
whey
vitamientjes

Ik hoop dat ik nu meer duidelijkheid over mij heb geschept.

Gezien de reacties is er veel onduidelijkheid ontstaan naar aanleiding van ''gebruiken''. Bij deze hoop ik jullie 100% hierover in te lichten. Tot op heden gebruik ik geen AAS, wel moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk over een paar jaar wel wat zal nemen, mocht ik nogsteeds fanatiek zijn met BB en mocht mijn studie/werk het toelaten. Eff alle supplementen die ik tot op heden heb gebruikt:

Pre workouts
whey
vitamientjes

Ik hoop dat ik nu meer duidelijkheid over mij heb geschept.

Right... :rolleyes:

Terug
Naar boven