Fitness Seller

1 jaar trainen

Jij ontkende het eerst toch ook diehard?
Heeft hier totaal niets mee te maken, zal iemand er blijer van zijn als hij/zij weet dat hij niet natural is? Nee alleen gaan ze dan zo denken "Ah hij zit aan de AAS, dan is het makkelijk"

Heeft hier totaal niets mee te maken, zal iemand er blijer van zijn als hij/zij weet dat hij niet natural is? Nee alleen gaan ze dan zo denken "Ah hij zit aan de AAS, dan is het makkelijk"

En terecht, wij kregen eerst het beeld van een Hoody en Feyoso die zeker goed wisten waar ze mee bezig waren qua training en voeding en erg serieus waren zijn met de sport. Nu we dit horen weten we dat jullie helemaal niet zo goed bezig waren als we dachten en dat vinden jullie natuurlijk jammer. Heel erg jammer zelf, een erg goede reden om erover te liegen natuurlijk. Want een sjappie (anders kan ik jou niet omschrijven bij het zien van die avatar) met een trainingsfilosofie die dicht bij dat van superdude/jersey shore achtige figuren ligt, wil dolgraag stoer gevonden worden en respect ontvangen. Alleen zal een fatsoenlijk member van dbb zulke ventjes als 'hoody' en 'feyoso' nooit respecteren. Helaas. Doei.

@Markrot,

Strong post is strong

epic

Even voor de duidelijkheid. Het maakt mij weinig uit of iemand iets natural of niet natural bereikt. De prestatie wordt er niet veel minder om. Je moet er namelijk keihard voor trainen. Maar lieg er niet over. En ga zeker niet zielig reageren op posts die het tegendeel beweren. Sta daar boven. Verder denk ik dat mijn mening over de TS duidelijk genoeg is om hier nog meer woorden aan te wijden.

ik denk toch dat er een kuur in zit, ik ken iemand die ook kuurt is ongeveer de zelvde type van lichaam en staat ook zo opgepumpt dat zie je zeker bij de armen en daardoor loopt zijn borst ook achter omdat hij meer doet voor zen armen dan voor zen borst als je niet kuurt zie je het verschil niet zo duidelijk, geen disrespect maar persoonlijk vind ik natuurlijk mooier

ik denk toch dat er een kuur in zit, ik ken iemand die ook kuurt is ongeveer de zelvde type van lichaam en staat ook zo opgepumpt dat zie je zeker bij de armen en daardoor loopt zijn borst ook achter omdat hij meer doet voor zen armen dan voor zen borst als je niet kuurt zie je het verschil niet zo duidelijk, geen disrespect maar persoonlijk vind ik natuurlijk mooier

Bij 80% van alle bodybuilders lopen de armen voor, is niet zo gek omdat je armen nu eenmaal het meeste werk verrichten ;)
Dus dat is niet helemaal waar hoe je het zegt hoor...

Mijn borst loopt ook achter, mijn schouders en armen zijn huge vergeleken de rest.. Gebruik ik nu ook?

Ja bicepm, zit er wel dik in :(

Val jij ook altijd in slaap bij de sportmasseur? :p

Ja voordat dat altijd gebeurd ruik iets een eigenaardig luchtje! en dan ineens word het zwart.. Maar de masseur zegt altijd dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat ik in goede handen ben :) xD

''goed in handen'' krijg je een handjob van hem ? xD

Geen sportmasseur? Als toekomstig paramedicus moet ik je aanraden dat dit erg anabool kan zijn.

Ik moet ook eens een masseur opzoeken inderdaad..
Maar dan zou ik wel eerst beginnen met zo'n deep tissue behandeling, aangezien die echt effectief zijn :)

Daarna gewoon bijhouden met normale massages idd!

Hoody, zielepoot. Ik ben niet onder de indruk.

OMG Dude xD Nee dank je, die sla ik graag over AHAHAHAHAHAHAHA Jesus! xD

Bij 80% van alle bodybuilders lopen de armen voor, is niet zo gek omdat je armen nu eenmaal het meeste werk verrichten ;)
Dus dat is niet helemaal waar hoe je het zegt hoor...

Mijn borst loopt ook achter, mijn schouders en armen zijn huge vergeleken de rest.. Gebruik ik nu ook?

Haha, dat komt omdat je teveel curlt in het Squatrek.

haha grapje man, zeker dikke guns gozer :D

Terug
Naar boven