jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Of hij nu natural was/is of niet ..
Wat maakt het allemaal uit ?
Als het niks uitmaakt, kun je het ook eerlijk vertellen.
toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hier totaal niets mee te maken, zal iemand er blijer van zijn als hij/zij weet dat hij niet natural is? Nee alleen gaan ze dan zo denken "Ah hij zit aan de AAS, dan is het makkelijk"
Heeft hier totaal niets mee te maken, zal iemand er blijer van zijn als hij/zij weet dat hij niet natural is? Nee alleen gaan ze dan zo denken "Ah hij zit aan de AAS, dan is het makkelijk"
ik denk toch dat er een kuur in zit, ik ken iemand die ook kuurt is ongeveer de zelvde type van lichaam en staat ook zo opgepumpt dat zie je zeker bij de armen en daardoor loopt zijn borst ook achter omdat hij meer doet voor zen armen dan voor zen borst als je niet kuurt zie je het verschil niet zo duidelijk, geen disrespect maar persoonlijk vind ik natuurlijk mooier
Damn! Moet ik toch eens met 1 oog open slapen om te zien welke kl***zak die naald in mijn fl**ker steekt! Damn! Moet ik toch eens met 1 oog open slapen om te zien welke kl***zak die naald in mijn fl**ker steekt!
Thanks for the heads up Killy :O Anders had ik het nooit geweten :O

xD''goed in handen'' krijg je een handjob van hem ? xD
Was uiteraard 1 big joke allemaal 
Bij 80% van alle bodybuilders lopen de armen voor, is niet zo gek omdat je armen nu eenmaal het meeste werk verrichten![]()
Dus dat is niet helemaal waar hoe je het zegt hoor...
Mijn borst loopt ook achter, mijn schouders en armen zijn huge vergeleken de rest.. Gebruik ik nu ook?