Wat je nu post is toch ook geen respect naar mij dan?
Ik mag toch best erop wijzen dat het triest is dat je zo post over iemand, omdat je het er niet mee eens bent?
Ik haal jou niet neer en zeg niet dat jouw fysiek enorm slecht is of dat je er niets van snapt.. dat is mijn punt toch ook niet?!
En wat boeit het mij of je in real life anders bent? Wake up dude, iedereen is anders in real life, dat is nu eenmaal wat er gebeurd als je online dingen kan posten en elkaar niet ziet..
Ik maak je toch niet zwart? ik zeg toch niet dat je een kl***zak bent of wat dan ook? Het enige wat ik zeg is.. als je zeurt over het feit dat mensen lompe posts neer zetten uit jaloezie, kan je beter niets neerzetten dan dat je ze terug gaat lamen met ''ecto'' opmerkingen...
Niets negatiefs over jou, het was puur om de manier waarop je erop reageerde.. Iets wat ik zelf soms ook nog teveel doe
En dat jouw posts gesloten zijn door sukkeltjes, en je ze soms effe op hun plaats wil zetten, is common sense, dat doe ik soms ook nog... Maar het werkt niet

Voor iedere dude die jij op z'n plaats zet komen er 10 terug die nog erger zijn.. En wie heb je er uiteindelijk mee? niemand dan jezelf..
Chill man.. Het is een forum waar niet iedereen het met elkaar eens hoeft te zijn.. En ik ben 1 van de weinigen die best wil geloven dat je zonder AAS heel ver kan komen.. Dieet is nog altijd het belangrijkste!