Fitness Seller

1 jaar trainen

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo mazzel met genen, je bent in 20maanden dus ongeveer 10kg spiermassa aangekomen.
Ik ben ecto en heb 14kg in 12 maanden gepakt :p

Weet niet precies wat ik hier van moet vinden, jij groeide nog aardig in de lengte dacht ik, dus dan pak je sowieso een aantal kg's ook al trainde je niet. Daarnaast had jij duidelijk ondergewicht, dus dat maakt 14KG niet zo gek, ik zat op een precies goede gewicht voor mijn lengte voordat ik trainde, op 70-72KG bij 1.78, dan gaat het gainen ook wat lastiger lijkt mij.

Ik was op mijn 16de al 1.92 sinds dien niet langer geworden ;)

sws heeft Edgar een fysiek waarvan de meeste mensen op dbb dromen...

Gast waar heb jij het over man?

Ik heb respect voor iedereen die gewoon normaal doet.
Ik heb hier vijf topics geopend met mijn foto's progressie en alle vijf zijn gesloten omdat er van die mongooltjes hier zijn die uit behoorlijke jarloezie of afgunst je op elke manieren proberen onderuit te halen.

Logisch dat ik dan op een gegeven moment zo mijn zinnen formulier.
Als je AAS gebruikt dan hebben ze ineens geen afgunst. Maar als je zonder dat doet dan ben je een leugenaar of faker.

Dus kom niet bijdehand doen en mister peace uithangen hier. Mensen kennen mij niet en mensen hier op het forum mij IRL gezien hebben weten dat ik een heel ander persoon ben dan dat ik hier op het forum post.

Alleen soms is het heerlijk om even die sukkels/haters/kneusjes even op hun plaatst te zetten.

Roidrage?

Boeiend, beter goeie bouw en goede aanhechtingen als snel gainen als ik mag kiezen.

Ik heb hier vijf topics geopend met mijn foto's progressie en alle vijf zijn gesloten omdat er van die mongooltjes hier zijn die uit behoorlijke jarloezie of afgunst je op elke manieren proberen onderuit te halen.

Als je AAS gebruikt dan hebben ze ineens geen afgunst. Maar als je zonder dat doet dan ben je een leugenaar of faker.

Dus kom niet bijdehand doen en mister peace uithangen hier. Mensen kennen mij niet en mensen hier op het forum mij IRL gezien hebben weten dat ik een heel ander persoon ben dan dat ik hier op het forum post.

Alleen soms is het heerlijk om even die sukkels/haters/kneusjes even op hun plaatst te zetten.

Laatste wie je moet gaan dissen is BicepM man , hij geeft altijd opbouwende comments en blijft redelijk. Nog nooit een troll post gezien van hem.

sws heeft Edgar een fysiek waarvan de meeste mensen op dbb dromen...

Ja zowieso heeft hij een goeie fysiek. Had ik vroeger ook al in z'n topic gepost. Alleen zie ik nu dat ie ook een beetje opvliegend is haha

mensen hier op het forum die mij IRL gezien hebben weten dat ik een heel ander persoon ben dan dat ik hier op het forum post.

klopt, irl ben je idd ander persoon;)

Wat je nu post is toch ook geen respect naar mij dan?

Ik mag toch best erop wijzen dat het triest is dat je zo post over iemand, omdat je het er niet mee eens bent?
Ik haal jou niet neer en zeg niet dat jouw fysiek enorm slecht is of dat je er niets van snapt.. dat is mijn punt toch ook niet?!

En wat boeit het mij of je in real life anders bent? Wake up dude, iedereen is anders in real life, dat is nu eenmaal wat er gebeurd als je online dingen kan posten en elkaar niet ziet..
Ik maak je toch niet zwart? ik zeg toch niet dat je een kl***zak bent of wat dan ook? Het enige wat ik zeg is.. als je zeurt over het feit dat mensen lompe posts neer zetten uit jaloezie, kan je beter niets neerzetten dan dat je ze terug gaat lamen met ''ecto'' opmerkingen...

Niets negatiefs over jou, het was puur om de manier waarop je erop reageerde.. Iets wat ik zelf soms ook nog teveel doe ;)
En dat jouw posts gesloten zijn door sukkeltjes, en je ze soms effe op hun plaats wil zetten, is common sense, dat doe ik soms ook nog... Maar het werkt niet ;) Voor iedere dude die jij op z'n plaats zet komen er 10 terug die nog erger zijn.. En wie heb je er uiteindelijk mee? niemand dan jezelf..

Chill man.. Het is een forum waar niet iedereen het met elkaar eens hoeft te zijn.. En ik ben 1 van de weinigen die best wil geloven dat je zonder AAS heel ver kan komen.. Dieet is nog altijd het belangrijkste!

:)

Wat je nu post is toch ook geen respect naar mij dan?

Ik mag toch best erop wijzen dat het triest is dat je zo post over iemand, omdat je het er niet mee eens bent?
Ik haal jou niet neer en zeg niet dat jouw fysiek enorm slecht is of dat je er niets van snapt.. dat is mijn punt toch ook niet?!

En wat boeit het mij of je in real life anders bent? Wake up dude, iedereen is anders in real life, dat is nu eenmaal wat er gebeurd als je online dingen kan posten en elkaar niet ziet..
Ik maak je toch niet zwart? ik zeg toch niet dat je een kl***zak bent of wat dan ook? Het enige wat ik zeg is.. als je zeurt over het feit dat mensen lompe posts neer zetten uit jaloezie, kan je beter niets neerzetten dan dat je ze terug gaat lamen met ''ecto'' opmerkingen...

Niets negatiefs over jou, het was puur om de manier waarop je erop reageerde.. Iets wat ik zelf soms ook nog teveel doe ;)
En dat jouw posts gesloten zijn door sukkeltjes, en je ze soms effe op hun plaats wil zetten, is common sense, dat doe ik soms ook nog... Maar het werkt niet ;) Voor iedere dude die jij op z'n plaats zet komen er 10 terug die nog erger zijn.. En wie heb je er uiteindelijk mee? niemand dan jezelf..

Chill man.. Het is een forum waar niet iedereen het met elkaar eens hoeft te zijn.. En ik ben 1 van de weinigen die best wil geloven dat je zonder AAS heel ver kan komen.. Dieet is nog altijd het belangrijkste!

:)

goed gezegd, karmaa :D

Eens, en ik ben ook niet iemand die een ander ecto gaat noemen of beledigen omdat hij minder massa heeft. Ik geef graag dat soort mensen advies of gewoon als ze iets willen vragen dat ze het gewoon kunnen stellen.

Mijn punt met dat ecto's verhaal ging meer over de trolls die je gaan uitmaken voor bepaalde dingen.

Ik bedoel dus niet dat 80% van dit forum ecto is en niet kan Bodybuilden. Dat soort statements zal ik ook nooit neerzetten en is iets wat niet bij me past.%

meer dan 80% is een troll

eey edgar rot gewoon eens op man, iedereen ergert zich kapot aan jou en je lokt alleen maar ruzies uit, je posts slaan nergens op en je neus is groter dan een vliegtuig.

Hijack??

Goed bezig Hoody. Lekker blijven knallen..

Hahaha wat een haat van een lelijk 16 jarig jochie!!!11
Je bedoeld, dat jullie haters gewoon niet kunnen uitstaan hoe faillures jullie zijn ;)

Mijn neus? Kerel mijn marktwaarde ligt denk ik hoger dan de gemiddelde troll op dit forum.
Btw kom niet stoer doen via internet ugly

ik zeg niks over jou. het is gewoon een feit dat je neus huuge is en dat iedereen zich kapot ergert aan jouw posts, ik durf te wedden dat er helemaal niemand is die jouw posts een goede toevoeging voor het forum vinden

Terug
Naar boven