- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haterzzzz, boeie of hij AAS heeft genomen, hij heeft wss keihard gewerkt (met of zonder AAS) voor deze fysiek en het ziet er goed uit. Snap niet dat mensen altijd helemaal leip worden als ze een gespierd persoon zien op DBB, lijkt wel of elke keer de hel los breekt.
keep up the good work, nice wheels ook btw
Ik wilde de moeite er niet meer voor nemen om er op in te gaan.Jij bent niet erg snugger he, ookal is hij jay cutler het boeit mij niet en heb respect voor hem, wat ik niet tegen kan is dat iemand spierbevorderende middelen gebruikt en zegt dat hij niks heeft gebruikt, liegen noem je dat en dat haat ik.
Ik heb me nog niet 1 keer verdedigt over AAS gebruik, ik heb op een respectievelijk manier het antwoord open gehouden, omdat ik eerlijk gezegd geen waarde zie zoals ik in mijn vorige post heb uitgelegd. Als voorbeeld gaf ik dat zelfs de meest betrouwbare leden erover kunnen liegen en ja dat is wel eens gebeurt, dus juist door de controversiele waarde dat AAS hier op het forum heeft, heb ik geen zin om mij erover uit te spreken. Zoals ik net al zei, ookal zeg ik ''Nee'' het heeft totaal geen invloed.

Dit antwoord zegt mijn in ieder geval genoeg! Desondanks goede progressie.![]()
Het klopt wat ik zeg hoor, zullen we anders een experimentje doen? Ok, puur voor dit experiment spreek ik mezelf uit, ik ben 100% naturel. <--------- Dit heeft nu 0,0 invloed op jouw oorspronkelijke veroordeling over mij. Vandaar dat ik me er net zo goed niet over kan uitspreken. Hoop dat je mij nu wel snapt.

Ik snap je ook, en ik heb mijn oordeel inderdaad al klaar gebaseerd op trainingstijd en resultaten.![]()
Lieg gewoon niet over je trainingstijd/ aas, zo'n armen op zulke korte tijd kan echt niet.
Als je je progressie toont, zeg dan ook even dat je kuurt, wel zo eerlijk natuurlijk. Anders is het natuurlijk lastig je progressie te beoordelen, pikkie
Heb je gelijk in. Maar alsnog is dit overduidelijk AAS
Dudes laten we gewoon ophouden over zijn AAS wel of niet gebruik...
Als een dude zegt dat ie compleet naturel is, en maar 1 jaar traint en duidelijk te zien is dat ie aan de AAS heeft gezeten.. is er maar 1 conclusie:
- Die persoon wil gewoon bullshit verkopen door te doen alsof hij speciaal is of whatever die reden ook mag zijn.
Het gaat erbij de meesten (En mij ook!) er gewoon om dat als je AAS gebruikt dat geen probleem is, maar zet dan niet in je eerste post dat je naturel bent...
Niet alleen maak je anderen pissed off omdat het duidelijk te zien is, maar ook nieuwe mensen die net komen kijken in de sport zullen hierdoor een verkeerd beeld krijgen over de sport.
Niet zeggen dat je naturel bent, je hoeft niet toe te geven dat je AAS gebruikt, maar houd je dan wel 100% voor jezelf, ga niet in je Thread zetten dat je dit naturel in 1 jaar hebt bereikt terwijl je gebruikt hebt..
Als mensen je dan aanvallen op AAS gebruik is dat niet zo heel gek! Zeker als je daarna nog volwassen over wilt komen door te zeggen dat je je ''Er niet over uitlaat'' Dat is allemaal prima, maar don't start saying you're natural.. when you're obviously not![]()
Zeg je niets over je AAS gebruik, zet je puur alleen neer dat je pas 1 jaar traint zonder uberhaupt iets te zeggen over natural of AAS, zal iedereen gewoon respect voor je hebben, idd ook ongeacht wat ze van je vinden![]()