XXL Nutrition

1 jaar trainen

Hoe ziet je voeding eruit Hoody ?

Goede vooruitgang!
Triest gebash over AAS. Als iemand zegt dat ie naturel is, waarom zou ik dat dan niet geloven? IRL kan ik me er nog wat bij voorstellen. Op internet hoef je er niet om te liegen lijkt me zo.
Mensen die erover zeuren zijn zelf gewoon niet serieus bezig genoeg om een goede vooruitgang te boeken.

Mirin' 45cm armen.

Is de eindeloze discussie nog niet gestopt hier? het is een mooie progressie voor een jaar trainen. Met of zonder AAS het blijft netjes.

Goede vooruitgang!
Triest gebash over AAS. Als iemand zegt dat ie naturel is, waarom zou ik dat dan niet geloven? IRL kan ik me er nog wat bij voorstellen. Op internet hoef je er niet om te liegen lijkt me zo.
Mensen die erover zeuren zijn zelf gewoon niet serieus bezig genoeg om een goede vooruitgang te boeken.

Mirin' 45cm armen.

Sjah, dat dacht ik vroeger ook, maar toch zijn er al ontzettend veel mensen geweest hier die erover gelogen hebben.

Tegen wie lieg je dan? ;)

offtopic: **** zeg, net gemeten, armen opgepompt 43 cm.. :(:(

Lol die bashers hier die vertellen dat zijn vetpercentage hoog is haha!
Gewoon door bulken en later een lichte cut er tegenaan gooien. :D

Lol die bashers hier die vertellen dat zijn vetpercentage hoog is haha!
Gewoon door bulken en later een lichte cut er tegenaan gooien. :D

Precies.. In mijn ogen is een standaard vet percentage van ieder ander ook tussen de 14 en 18%..
Misschien zelfs nog laag voor normaal begrip..

Waarom hoody gebanned? was ie te breed voor dbb..

Haha verdient, het was ook een zieke knuppel :P

Hij had een topic aangemaakt om iedereen te beledigen die hier negatieve commentaar op hem had...

Nice, linkje :)

Of verwijderd... screenshot?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 12:23 ----------

die gast heeft ook aas gebruikt, ik ken hem

Toch aas ja? Hoe ken je hem? Of lul je nu maar wat.
Als dit klopt zielig qua karakter (voor het liegen bedoel ik dan ;)) en zielig lichaampje van hem.

• Like
Waarderingen: Obee
tja, toen ik die after foto zag, schoot me al direct die gedachte binnen; 'dit moet met aas zijn'

Maakt verder geen donder uit hoor, zowiezo nette prgressie in een jaartje, maar kom gewoon eerlijk maar vooral duidelijk ervoor uit hoe en wat.

Die vage verhalen en ontwijkende antwoorden zodat je nooit zekerheid hebt van hem heb ik een hekel aan.

• Like
voor mij maakte het niet uit totdat hij zei '' er zijn mensen die dit niet kunnen behalen omdat ze niet willen trainen'' gast wtf? je gebruikt aas en met zin geef je aan dat je natty bent eigenlijk. zielig figuur

• Like
Topic is reeds verwijder (vind het toch niet meer).
Heb er geen screenshotje van gemaakt, zal er de volgende keer aan denken :p

• Like
Waarderingen: X.
Hoody narbbbbb, waarom kan jij geen 32kg db schouder press?!?!? Je hebt onderhand grotere schouders als mij (met minder trainingsjaren dat wel). Heb je nog iets gehoord van je overburen/

Mij is te horen gekomen dat deze beste man 2ml deca en 2 ml testo per week zette, geen idee of dat veel is.

Maarja, weten de noobs ook weer dat dit naturel niet te doen is. :)

Wow, vind dit toch wel mooier dan zyzz, naturel haalbaar?

• Like
Of hij nu natural was/is of niet ..
Wat maakt het allemaal uit ?

Terug
Naar boven