MuscleMeat

1 Jaar training

Yushmkay

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
95kg
Ziet er al goed uit! Wou dat ik dit in m'n eerste jaar had :D Ben benieuwd naar de voorkant en de beentjes

goed zo!
Welkom!

Nice! Zelf armomtrek als mij maar wel 10kg zwaarder en 5 cm kleiner :P , ben ook beniewd naar de voorkant , wat is je bf%?

Benen zullen ook wel in orde zijn met 95kg.

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Zelf armomtrek als mij maar wel 10kg zwaarder en 5 cm kleiner :P , ben ook beniewd naar de voorkant , wat is je bf%?

Benen zullen ook wel in orde zijn met 95kg.

Heb nog wel wat BF hoor :P, heb geen idee alleen hoeveel intresseerd me niet echt.
Mwuah benen gaan opzich wel goed, qua kracht, maar massa wil niet echt gaan. Squat nu 110 kg 10 keer, helemaal tot je kont :P

Maarja heeft tijd nodig

Hier nog wat pics net gemaakt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

Wow netjes voor een jaar zeg! Van welk gewicht kom je?

Persoonlijk vind ik grote schouders in verhouding niet echt mooi, maar goed gebulkt :thumbup:

Had eigenlijk enorme poten verwacht als je al 95 weegt. Op hoeveel % sta je?

Wel lekkere wijdte op je rug!

Had eigenlijk enorme poten verwacht als je al 95 weegt. Op hoeveel % sta je?

Wel lekkere wijdte op je rug!

M'n benen krijg ik helaas nooit goed op de foto... En wat betreft m'n BF, hier heb ik nooit echt aandacht aan besteed, ik zal is een vriend van me na de training wat foto's laten schieten.

O en m'n schouders... tja, die hebben een tijdje erg snel gegroeid, trainde ze niet meer als alle andere spiergroepen, trekt nu weer wat bij.

Thanks voor alle andere reacties! :D

Dikke poten man.

Erg goede massa ook , maar nu zou eigenlijk het ideale moment zijn om te cutten lijkt me.

Dan kan er echt een super fysiek tevoorschijn komen :).

Netjes man voor een jaartje.
Goede kilos.
Mischien kan je nu cutten

Bedankt voor de reactie's ja ik pak tegenwoordig (net 2 weken :P) even 15 minuten cardio na m'n training...

Hier trouwens nog een begin foto'tje ban een jaar tot 14 maanden geleden, precies weet ik niet meer.

En geloof het of niet, woog hier rond de 65kg:
had hier ook echt hele dunne benen en helemaal geen rug:

waar laat je die 95 kilo eigenlijk? ik probeer ze te zoeken maar zie ze niet echt.

Heb geen idee lol :P

de weegschaal geeft het nu eenmaal aan...

Dit is 95kg???

Wat voor weegschaal heb jij ???

Kijken jullie allemaal naar de laatste foto ofzo, dat is z'n before pic waar ie 65 woog he...
Ik zie er wel 95kg in hoor, redelijk hoog vetpercentage en toch ook wat massa.

Terug
Naar boven