Fitness Seller

1 op 3 moslims wil Islamonderwijs .

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Las op teletekst dat 1 op de 3 Moslims, Islamonderwijs in Nederland wil.

Optyven met dat volk!!!
Mensen die zulke shit roepen zijn gewoonweg niet van plan om zich aan te passen. Goed voorbeeld van:

Je geeft ze n vinger en ze willen de hele hand. Of moet ik zeggen:

Je geeft ze n vinger en ze willen het hele land!

:mad:

Nooit toelaten :dance: , deze mensen hebben bewezen, dat zij erg veel moeite
hebben met het aanpassen aan een moderne maatschappij. Ga je dit toelaten
dat wordt het nooit meer wat :mad:
Voor je het weet zitten ze in de regering en dwingen ze Balkenende om in een
soepjurk te lopen en een Binladenbaard te kweken, Ha, ha :D :evil2: :laugh:

laat ze trug naar hun eigen land gaan.. daar kunnen ze moslim onderwijs volgen

helemaal mee eens! als ze als moslim behandeld willen worden moeten ze niet naar een westers land komen .Zo simpel is het.

sjonge jonge jonge.

het wordt nogmaals weer eens bevestigd

opt*fen naar een islamitisch land als je zo graag islam onderwijs wilt.

ik krijg steeds meer de indruk dat ze gewoon helemaal niet willen terwijl ik toch echt me best doe.

telkens weer worden de vooroordelen die er zijn bevestigt dit zijn dus geen vooroordelen maar is gewoon de keiharde waarheid.

Ze gooien hun eigen ramen in op den duur

wanneer ziet de regering dit nu eens in. :(

Zolang er van die huichelaars als bos, dittrich en halsema rondwandelen zal het nog wel lang duren. :mad:

Ik moet zeggen dat dit bericht mij juist positief stemt. Want vergeet niet: 2 van de 3 moslims willen dus GEEN islamitische scholen!

Je zou dezelfde enquete eens moeten doen bij christenen: die stemmen vermoedelijk 99% vóór christelijk onderwijs. Op die manier gekeken zijn moslims dus stukken meer seculier. Iets dat ik alleen maar toe kan juichen.

Dit is toch niet te geloven 1 op de 3 wil eigen moslimonderwijs,

3 van de 3 wil een eigen moskee in Nederland (met dolby surround) ;)

Over een tijdje willen ze nog een eigen voetbalstadion :D

Wat vinden jullie dan van jodenscholen? Blijkbaar mag er wel gescholden worden op moslims maar in principe volgen zij het voorbeeld van vele joden: eigen scholen, eigen identiteit, etc.

En wat is dat voor onzin van "oprotten naar eigen land"? Zij zijn hier geboren dus Nederlander. Een Nederlander mag geitenn**ker, christen, jood, atheist, moslim of weet ik veel zijn.
Helaas is het leven niet zo simpel dat iedere moslim een terrorist is :D

frietbakker zei:

Interessant stukje, maar waar de moslims om vragen is islam onderwijs. Nu worden ze alleen nog "gehersenspoeld" in de moskee, dan word hun van kindsaf, elke dag van de week, de koran ingelepeld. Denk je dat ze in een islam school de kinderen geschiedenis gaan leren zoals wij die kennen? Of dat die kinderen gaan leren over de evolutie? Ik zie het wel zitten om apparte scholen te creeren, maar dan moet er wel les gegeven worden met de westerse normen en waarden, het is dat wat die mensen nodig hebben, niet nog meer islam, om ze nog een beetje meer tegen het westen op te zetten.
Naar mijn mening heeft geloof geen plaats in een school, als je wilt leren over een bepaald geloof dan moet dit maar in je eigen vrije tijd gebeuren.

zeekip zei:
Wat vinden jullie dan van jodenscholen? Blijkbaar mag er wel gescholden worden op moslims maar in principe volgen zij het voorbeeld van vele joden: eigen scholen, eigen identiteit, etc.
In feite hoort men op nieman te schelden.(maar als de woede diep zit...).De reden dat er weinig over de joden gezegd word is dat die mensen geen overlast op straat veroorzaken, ook weet men weinig of niets over hun geloof, als de moslims hun geloof op een intieme normale manier beleefde zou de gemiddelde vlaming of nederlander er ook geen problemen mee hebben

zeekip zei:
En wat is dat voor onzin van "oprotten naar eigen land"? Zij zijn hier geboren dus Nederlander. Een Nederlander mag geitenn**ker, christen, jood, atheist, moslim of weet ik veel zijn.
Helaas is het leven niet zo simpel dat iedere moslim een terrorist is :D
Laten we zo zeggen, als je niet van het land houd waarin je woond heb je er in feite niks te zoeken, als mensen zich blijven verzetten tegen onze manier van leven, en ons hun levenswijze en geloof willen opdringen (met geweld) dan is het tijd om er eens over na te denken ofdat die mensen hier wel op hun plaats zijn.

Laatst bewerkt:
En waarom is dat nodig TW als ze dat niet willen? Vroeger werd er op christelijke scholen ook niets anders verteld dan alles in het teken van god en de hemel... Dat zorgt wel voor zichzelf, zal lang duren. Maar beter dan mensen dwingen.

• Topic Starter Topic Starter
zeekip zei:

Simpel:

Nederland is geen Moslimland!

Wanneer mensen hier met een andere cultuur en/of achtergrond, al dan niet geboren in Nederland, hun eigen cultuur en geloof toch zover door willen draven, zitten ze imo hier verkeerd.

Ze weten van tevoren dat Nederland geen Moslimcultuur hanteert.

Leviathan zei:
Simpel:

Wanneer mensen hier met een andere cultuur en/of achtergrond, al dan niet geboren in Nederland, hun eigen cultuur en geloof toch zover door willen draven, zitten ze imo hier verkeerd.

zo is het maar net

you must spread some ................

Leviathan zei:
Simpel:

nog niet, maar wat denk je zal gebeuren over jaar of 50,
moslims vermenigvuldigen zich 3 keer sneller dan westerse mens en dat is natuurlijk trist dat jullie over jaar of 50 zullen zich in minderheid voelen, in eigen land....

Natuurlijk is het zo dat christenen, joden enz ook eigen onderwijsinstellingen hebben. Joden en christenen zijn alleen 100% geïntegreerd en hebben geen hoge criminaliteitscijfers! Als zij zich dus in hun wortels willen verdiepen heb ik daar minder problemen mee. Maar te veel moslims zijn nu eenmaal geneigd hun geloof te misbruiken, en te weinig moslims komen nu voldoende in aanraking met westers georiënteerde Nederlanders waardoor ze vervreemden van onze maatschappij. Dus: verdiep je eerst maar eens in de Nederlandse maatschappij voordat je naar nog meer koranteksten gaat luisteren.
Juist die houding van: ach we moeten ze maar precies hun gang laten gaan en folders over uitkerings-aanvragen in het Arabisch drukken heeft tot de integratie-problemen geleid waar we nu mee zitten.
Wie dat nu nog niet inziet heeft echt een bord voor z'n kop.

En jij denkt door mensen te dwingen te integreren dat het wel goed komt? Ten eerste willen die moslims dat niet, dus die doen het ook niet. Vervolgens roepen nederlanders weer dat die gasten moeten integreren, nederlands spreken, geen koranteksten mogen citeren enz. enz. En dan roepen de moslims weer, "ja maar", en dan roepen nederlanders "niets te ja maaren" en dan zegt die moslim "ik steek je lek" en dan is het hek van de dam.

Mensen die niet snappen dat gedwongen integratie wel geholpen heeft hebben ook een bord voor hun kop.

frietbakker zei:
En jij denkt door mensen te dwingen te integreren dat het wel goed komt? Ten eerste willen die moslims dat niet, dus die doen het ook niet. Vervolgens roepen nederlanders weer dat die gasten moeten integreren, nederlands spreken, geen koranteksten mogen citeren enz. enz. En dan roepen de moslims weer, "ja maar", en dan roepen nederlanders "niets te ja maaren" en dan zegt die moslim "ik steek je lek" en dan is het hek van de dam.

Mensen die niet snappen dat gedwongen integratie wel geholpen heeft hebben ook een bord voor hun kop.

Dwingen te integreren ? ? ? Dat zeg ik toch niet? Ik heb het er over dat we ze juist eerder hebben gedwongen níét te integreren! Als je hier komt wonen en je krijgt al je informatie in je eigen taal uitgereikt, er wordt je nauwelijks een prikkel gegeven om te gaan werken en zodoende in contact te komen met Nederlanders dan integreer je natuurlijk niet. We hoeven niemand te dwingen, want als we nieuwkomers niet zo doodknuffelen zoals die linkse rakkers zo graag doen, gaat alles vanzelf. De Nederlandse cultuur is echt niet zo afstotelijk dat je mensen er alleen door dwang mee kan laten kennismaken.
In Amerika (waar op andere terreinen een hoop mis is) preekt men in 99% van de moskeeën in het Engels en zijn de werkloosheidscijfers bijna hetzelfde! Hoe dat komt? Omdat je daar gedwongen wordt te gaan werken als nieuwkomer omdat je de eerste 10 jaar geen uitkering krijgt!!!

Je zult mensen niet kunnen dwingen. Ik zie geen heil in dat hele integratiebeleid van de overheid......we mogen blij zijn dat over 25 jr 60% van de moslims Nederlands kan spreken. Zolang er nog serieus op dit soort achterlijke vragen, als mogelijkheid tot Islamonderwijs kan worden ingegaan, is het nog lang niet in orde hier in het land.

Het merendeel heeft er gewoon geen belang bij. Wanneer ze naar de Sociale Dienst stappen voor een uitkering kan zoon of dochterlief toch mooi mee om als tolk op te treden.En anders krijgen ze wel een tolk toegewezen die het ff haarfijn voorkauwt.

Waarom Nederlands leren spreken? Waarom integreren? We hebben het toch goed genoeg zo?

Zelda zei:
Omdat je daar gedwongen wordt te gaan werken als nieuwkomer omdat je de eerste 10 jaar geen uitkering krijgt!!!

En dat moeten ze hier in NL ook invoeren. Op dit moment is het mss ongelukkig gezegd omdat er dankzij de economische malaise eerder te weinig banen zijn, maar goed.

Toen er wel voldoende werk was, lag een groot deel ook liever onder de BMW te sleutelen ipv te werken. Ik heb jarenlang tegenover 2 zgn. 'Turkenflats' gewoond, en dat is gewoon de keiharde realiteit.

Ik heb me meerdere malen afgevraagd waar ze in Godsnaam de tijd vandaan haalden om dag in dag uit de hele dag met een groep op een hoekje te gaan staan praten (in het Turks!!!). De wat jongere garde lag de hele dag met hun auto's te knoeien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven