frietbakker zei:
En waarom mag je geen eigen wereldje scheppen? Als je dan niemand tot last bent, wat is er dan op tegen? Ik mag dus niet in een hutje op de heide gaan wonen, alleen, zonder krant, tv, internet, etc. Ik zonder me helemaal af van de buiten wereld. Maar dat mag niet, want ik MOET in contact komen met andere mensen, met mensen die in Nederland wonen. Ook al moet ik er niets van hebben.
Jij mag doen wat je wilt, als je anderen er maar niet tot last mee bent.
Nogmaals dan:
Islamitische scholen kosten geld (afkomstig uit de staatskas)
Islamitische scholen werken integratie keihard tegen
Islamitscihe scholen zullen niet of nauwelijks controleerbaar zijn
Islamitische scholen passen niet in onze buurten en zijn niet gewenst
Islamitische scholen leveren mensen die totaal niet opgevoed zijn volgens onze normen en waarden. Dit betekent dat ze niet nuttig
kunnen zijn voor onze maatschappij en ons op dat moment dus puur tot last zijn. Ze voegen op dat moment namelijk niets toe, hoe aardig je ze misschien ook vindt. In het slechtste geval brengt het verdere extremen met zich mee wat levens gevaarlijk kan zijn voor onze westerse wereld. De huidige situatie laat zien dat dit absoluut geen ongegronde angst is.
Als jij in een hutje op de heide wilt gaan wonen, ga gerust je gang kerel ! maar blijf dan van ons belastiggeld af, zeur niet over onrecht en pleeg geen aanslagen op duiven omdat die eigenlijk in de stad horen te leven en zich niet willen aanpassen aan jouw denkbeelden. Val daarbij ook geen kleine meisjes lastig, want die zitten niet te wachten op mannen die hun handen niet wassen !
Met andere woorden, niemand tot last zijn bestaat niet in een overvol land als Nederland. iedereen dient zich aan te passen en niemand tot last te zijn. Daarnaast, indien mogelijk, voeg je iets toe. Wanneer dit onmogelijk is, zijn we de lulligsten niet en schuiven we je wat geld toe.
Uiteraard werkt het in de praktijk iets minder, maar we mogen op zijn
minst eisen dat alles gedaan wordt om dit zoveel mogelijk te bereiken.