frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Zelda zei:Dwingen te integreren ? ? ? Dat zeg ik toch niet? Ik heb het er over dat we ze juist eerder hebben gedwongen níét te integreren! Als je hier komt wonen en je krijgt al je informatie in je eigen taal uitgereikt, er wordt je nauwelijks een prikkel gegeven om te gaan werken en zodoende in contact te komen met Nederlanders dan integreer je natuurlijk niet. We hoeven niemand te dwingen, want als we nieuwkomers niet zo doodknuffelen zoals die linkse rakkers zo graag doen, gaat alles vanzelf. De Nederlandse cultuur is echt niet zo afstotelijk dat je mensen er alleen door dwang mee kan laten kennismaken.
In Amerika (waar op andere terreinen een hoop mis is) preekt men in 99% van de moskeeën in het Engels en zijn de werkloosheidscijfers bijna hetzelfde! Hoe dat komt? Omdat je daar gedwongen wordt te gaan werken als nieuwkomer omdat je de eerste 10 jaar geen uitkering krijgt!!!
En hoeveel moskeeen zijn er in amerika? Hoeveel moslims zijn er uberhaupt in Amerika? Ik ben benieuwd waar je die wijsheid vandaan haalt.
Uitkeringen geven werkt zoals ze nu doen inderdaad ook niet, want dan is er geen prikkel. Maar om daarom maar scholen op te dragen wat zij moeten leren aan hun leerlingen is verkeerd. Vroeger noemden ze dat ook nog wel eens indoctrinatie. Maar niemand wordt hier ook gedwongen niet te integreren. Als mensen die folders in hun eigen taal krijgen dan is het alleen maar makkelijk voor die lui. Ze kunnen altijd later de keus maken om nederlands te leren.
Jij wilt alleen maar nederlandse folders uitdelen? Nee dan komt het goed, want iedere immigrant spreekt natuurlijk al meteen nederlands als hij/zij hier komt.
In dat artikel wat ik postte ging het er juist om dat iedereen kan doen wat ie wil, dat ze daar vrij toe zijn. Als moslims geen nederlands willen leren, bij elkaar willen wonen en moslimsteksten willen gebruiken tijdens preken, en het mag/kan dan hebben moslims geen reden om Nederlands/Nederlanders te haten. En wij ook niet al nederlanders omdat iedereen ervoor kiest om om te gaan met wie zij wilt. Nu mag/kan dat niet onder andere door dat spreidingsbeleid.
Want waarom gaat het wel goed in datzelfde Amerika met Chinezen in de Chinatowns, of de italianen in italiaanse wijken, etc... Omdat iedereen daar content mee is. In amerika Spreekt zelfs de politie spaans omdat ze veel te maken krijgen met mexicanen of latino's. Klantenservices spreken Spaans om die redenen. Daar mekkert er (vrijwel) niemand naar.
Laatst bewerkt: