AndroidHealthClinic

Waarom DBB meetings zo leuk zijn

Dat scheelt, ik ben geen jongere.

• Topic Starter Topic Starter
Die Lange zei:
Jongeren nemen andere identiteit aan................."ze zeggen vaak dat ze mooier of stoerder zijn" ...........ouderen in een HGH kuur op DBB doen dat niet? haha ;)

:roflol:

Ik ben 18. Ik vóel me 18. HGH is all u need. :hedbang:

Ik vind het sowieso altijd al mooi om te kijken naar signatures e.d.... Bijv. M@rsel hierboven (no offense).. Doel 90 kg VVM... Mooi doel, maar mss is hij nu nog wel 50 kg :P

Heerlijk toch. Iedereen kan dromen op interweb.

SiRoj zei:
Ik vind het sowieso altijd al mooi om te kijken naar signatures e.d.... Bijv. M@rsel hierboven (no offense).. Doel 90 kg VVM... Mooi doel, maar mss is hij nu nog wel 50 kg :P

Waar woon je ongeveer in de buurt dan :P

Ik had eerst gezegd dat ik Hans heette, hihi, eigenlijk heet ik niet Hans, maar John!

Iedereen trapte erin!

In het echt ben ik de blanke Ronnie Coleman! Na een zwaar auto ongeluk en een langdurige coma van 10 jaar. Daarom ben ik iets in massa verminderd.

Ik doe me kleiner voor dan ik ben, anders zo lullig voor jullie hier.

Okay .. ook ik kom over de brug ... die 7 jaren trainen kloppen ... ik heb nu al 21.7 cm armen!!! in plaats van de 43 die ik zei..

Ik had laatst kennisgemaakt met Aimee en die dacht ook dat ik een shredded beast van 110kg was naar aanleiding van mijn forum naam:D

Niet dus:nope:

Bij de kreet 'Gekwalificeerd Aalo Fitness Docent' denk ik aan Men's Health :D

DBC01 zei:
Bij de kreet 'Gekwalificeerd Aalo Fitness Docent' denk ik aan Men's Health :D

hehe:D
Nee zo type ben ik ook weer niet, ik heb er zelfs een hekel aan.
Nooit gedacht dat mijn signature dat bij mensen zal oproepen

DBC01 zei:
Nee? De mensen die ik ontmoet op de meetings zijn toch vaak jongeren? Die schrieler lijken dan ze op MusclePowerDBB zeiden! :D

En jij bent ook geen jongere meer, in de Chinees dachten ze dat jij m'n vader was en dat je alles zou betalen :roflol:

Hmm sommige aanwezigen bij de wok zeiden hetzelfde over jou:rolleyes:

De vuige roddels! :eek:

:roflol:

Ze hadden recht van spreken NoFear. Na een verhuizing bijna 10kg lichter was er niet veel meer van opa over.

Laatst bewerkt:
M@rsel zei:
Waar woon je ongeveer in de buurt dan :P

WTF lul jij dan, kom dan langs als je zo'n vette bek hebt.. Ik sla je helemaal kapot joh

(op interweb kan alles:P, ik het echt ben ik maar een mietje :D )

Terug
Naar boven