- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Lange zei:Jongeren nemen andere identiteit aan................."ze zeggen vaak dat ze mooier of stoerder zijn" ...........ouderen in een HGH kuur op DBB doen dat niet? haha![]()

DBC01 zei:Nee? De mensen die ik ontmoet op de meetings zijn toch vaak jongeren? Die schrieler lijken dan ze op MusclePowerDBB zeiden!
...

SiRoj zei:Ik vind het sowieso altijd al mooi om te kijken naar signatures e.d.... Bijv. M@rsel hierboven (no offense).. Doel 90 kg VVM... Mooi doel, maar mss is hij nu nog wel 50 kg![]()

SiRoj zei:Ik vind het sowieso altijd al mooi om te kijken naar signatures e.d.... Bijv. M@rsel hierboven (no offense).. Doel 90 kg VVM... Mooi doel, maar mss is hij nu nog wel 50 kg![]()
weten we al gabkoetje zei:
anders had je "Stiertje" geheten
eerder osjeRobertHosper zei:

roxxe zei:eerder osje
btw is dbc dan een mocro ?
ik ben in real life dan één van dani's tamponnetjes
die met inbrenghuls of de gewone ?
DBC01 zei:Bij de kreet 'Gekwalificeerd Aalo Fitness Docent' denk ik aan Men's Health![]()
DBC01 zei:Nee? De mensen die ik ontmoet op de meetings zijn toch vaak jongeren? Die schrieler lijken dan ze op MusclePowerDBB zeiden!
En jij bent ook geen jongere meer, in de Chinees dachten ze dat jij m'n vader was en dat je alles zou betalen![]()

nofear train! zei:Hmm sommige aanwezigen bij de wok zeiden hetzelfde over jou![]()

M@rsel zei:
, ik het echt ben ik maar een mietje
)