- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:De vuige roddels!
Ze hadden recht van spreken NoFear. Na een verhuizing bijna 10kg lichter was er niet veel meer van opa over.

Ja, nu kan hij het zeggen, maar als je op dat moment had gezegt "goh opa, je lijkt wel 10 kilo lichter" dan had je gelijk "HOU JE BEK, IK BEN HELEMAAL NIET LICHTER!!!" naar je hoofd gekregen.RichardV zei:

Centaur zei:Ja, nu kan hij het zeggen, maar als je op dat moment had gezegt "goh opa, je lijkt wel 10 kilo lichter" dan had je gelijk "HOU JE BEK, IK BEN HELEMAAL NIET LICHTER!!!" naar je hoofd gekregen.![]()

D. zei:Oh, nu snap ik ook waarom je me steeds ontliep bij de aclo.
D. zei:Oh, nu snap ik ook waarom je me steeds ontliep bij de aclo.
RichardV zei:

Ja dan ben je hier idd een stuk beter afDimi P zei:Ik zat eerst bij een auto-forum toen ik nog me geile mazda mx3 met een 2,5L motor erin had. Toen ging ik ook wel eens naar meetings, maar GOTVERDOMME hoe meer posts, hoe lelijker en lomper ze zijn! Meeste hadden nog een sociale achterstand van hier tot tokio ook!

Dimi P zei:Ik zat eerst bij een auto-forum toen ik nog me geile mazda mx3 met een 2,5L motor erin had. Toen ging ik ook wel eens naar meetings, maar GOTVERDOMME hoe meer posts, hoe lelijker en lomper ze zijn! Meeste hadden nog een sociale achterstand van hier tot tokio ook!
).. Hierbij spraken we elkaar dan ook veel over teamspeak (met microfoon) en ik vond het toen echt super om een meeting te hebben.. Mensen waren allemaal gezellig en maar enkelen waren iets anders (qua uiterlijk) dan verwacht, maar toch een toptijd gehad..Toevallig niet op het senshispeed forum he?Dimi P zei:Ik zat eerst bij een auto-forum toen ik nog me geile mazda mx3 met een 2,5L motor erin had. Toen ging ik ook wel eens naar meetings, maar GOTVERDOMME hoe meer posts, hoe lelijker en lomper ze zijn! Meeste hadden nog een sociale achterstand van hier tot tokio ook!