Fitness Seller

Waarom DBB meetings zo leuk zijn

Weten we Joris, weten we.

RichardV zei:
Gelijk in de verdediging opa:D
Ja, nu kan hij het zeggen, maar als je op dat moment had gezegt "goh opa, je lijkt wel 10 kilo lichter" dan had je gelijk "HOU JE BEK, IK BEN HELEMAAL NIET LICHTER!!!" naar je hoofd gekregen. :D

Ik kom net niet aan die 16 uur. Iedere vorm van interactief bedrog is dus legitiem en ik maak er dankbaar gebruik van.

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
Ja, nu kan hij het zeggen, maar als je op dat moment had gezegt "goh opa, je lijkt wel 10 kilo lichter" dan had je gelijk "HOU JE BEK, IK BEN HELEMAAL NIET LICHTER!!!" naar je hoofd gekregen. :D

Opa heeft nooit moeilijk gedaan over zijn gewicht, in tegenstelling tot wat andere bekende members hier ;)
Dat ome Cen naar voren kruipt om de feiten weer een fikse draai te geven, dat was helaas te verwachten. De joviale kerel op de meeting is later dezelfde die graag wat feiten aanpast naar wens :finger:

Ik durf op een DBB-meeting te komen als ik niet op vakantie ben... En ik heb nooit gezegt dat ik BIG was, alleen dat ik lekker ben.

haha nu trek je je terug he.

Ik ga nooit naar DBB meetings. Juist omdat ik bang ben er achter te komen dat jullie allemaal heel anders zijn dan jullie je voordoen... DBB zou nooit meer hetzelfde zijn :)

(ignorance is bliss)

Oh, nu snap ik ook waarom je me steeds ontliep bij de aclo.

Ik zat eerst bij een auto-forum toen ik nog me geile mazda mx3 met een 2,5L motor erin had. Toen ging ik ook wel eens naar meetings, maar GOTVERDOMME hoe meer posts, hoe lelijker en lomper ze zijn! Meeste hadden nog een sociale achterstand van hier tot tokio ook!

Ik lieg ook over mijn uiterlijk, stoerheid en intelligentie omdat die nueenmaal op een nogal ongeloofwaardig hoog niveau liggen.

Dimi P zei:
Ik zat eerst bij een auto-forum toen ik nog me geile mazda mx3 met een 2,5L motor erin had. Toen ging ik ook wel eens naar meetings, maar GOTVERDOMME hoe meer posts, hoe lelijker en lomper ze zijn! Meeste hadden nog een sociale achterstand van hier tot tokio ook!
Ja dan ben je hier idd een stuk beter af :cool:

Dimi P zei:

Ik heb een tijdje online gegamed (is anders, maartoch:P).. Hierbij spraken we elkaar dan ook veel over teamspeak (met microfoon) en ik vond het toen echt super om een meeting te hebben.. Mensen waren allemaal gezellig en maar enkelen waren iets anders (qua uiterlijk) dan verwacht, maar toch een toptijd gehad..

Zo over een forum zal toch anders zijn denk ik, maar toch lijkt meeten me wel interessant

Dimi P zei:
Toevallig niet op het senshispeed forum he?:D

Terug
Naar boven