XXL Nutrition

Breaking News 10 GRATIS SAMPLES bij een bestelling!!

K*t, ik heb vandaag mijn bestelling aangekregen om dit nu pas te lezen.
Te laat zeker?

• Topic Starter Topic Starter
K*t, ik heb vandaag mijn bestelling aangekregen om dit nu pas te lezen.
Te laat zeker?

We kunnen het niet kostenloos nasturen. Misschien kunnen we het als volgt voor je regelen: Als je een mailtje stuurt met je laatste ordernummer houd ik een pack voor je achter. Wanneer je de volgende keer een bestelling plaatst laat het dan even weten per pm dan voegen we m alsnog toe. :)

zijn de pakketen er nog ????????

We kunnen het niet kostenloos nasturen. Misschien kunnen we het als volgt voor je regelen: Als je een mailtje stuurt met je laatste ordernummer houd ik een pack voor je achter. Wanneer je de volgende keer een bestelling plaatst laat het dan even weten per pm dan voegen we m alsnog toe. :)

Volgende bestelling zal wel even op zich laten wachten dus laat dat maar hoor.
Bedankt alvast dat jullie dat zo wilden regelen! Getuigd van een topservice.

Ben ook benieuwd of de sample packs nog aanwezig zijn. Dan ga ik morgen even wat bestellen.

De packs die we op voorraad hadden zijn uitverkocht. We hebben echter nog 20 packs waarin de maniac wordt vervangen door een ander product. De overige samples blijven hetzelfde! :D

We hebben nog 5 packs voor de liefhebber! :)

Pm?

We hebben nog 2 sample packs kunnen samenstellen en dan is echt alles op! :D

awh gisteren besteld, heel dit topic niet gezien ik had in jullie topic wat geplaatst maar daar is niet zoveel activiteit zag ik :p
helaas geen sampels gekregen :(

awh gisteren besteld, heel dit topic niet gezien ik had in jullie topic wat geplaatst maar daar is niet zoveel activiteit zag ik :p
helaas geen sampels gekregen :(

Wegens een paar vakantiegangers even wat minder snelle respons dan normaal.
Stuur anders een PM dan houd ik de samplepack voor je achter voor bij je volgende bestelling. :)

betekent dit dat er nog 1 pakket over is?

edit: nvm

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven