MuscleMeat

Breaking News 10 GRATIS SAMPLES bij een bestelling!!

• Topic Starter Topic Starter
thx ;) ! leuk sample pack zat nog wat extra whey bij etc. altijd tevreden bij bodylab !
bij sportfood vorige keer met hun free gloves actie gewoon geen gekregen vrij sad mja

Goed te horen en dank voor je positieve reactie!!

We hebben de balans opgemaakt en er zijn nog enkele samplepacks beschikbaar maar het loopt richting OP!!!

Ik heb nog Omega-3 caps nodig. Als ik vandaag nog bestel, krijg ik dan nog die samplepacks erbij?

Goede actie!! Jammer dat ik nog veel voorraad heb, misschien volgende keer:)

Zojuist een bestelling voor whey geplaatst, hopelijk zijn er nog sample packs :D

Mag je ook 2x aan deze actie meedoen? haha

leuke actie alleen 1 opmerking die gratis whey zakjes (zilver kleurige) die mango smaak : droppen die handel wie dat binnekrijgt of beter gezegt binne kan houden :D chapeau

[/COLOR]
leuke actie alleen 1 opmerking die gratis whey zakjes (zilver kleurige) die mango smaak : droppen die handel wie dat binnekrijgt of beter gezegt binne kan houden :D chapeau

Smaken verschillen, tot nu toe hebben we heel erg veel positieve reacties gehad op de mango dus we houden m er nog wel even in :)
Ik las in een ander topic dat de cocos je gelukkig wel bevalt! :thumb:
Mag je ook 2x aan deze actie meedoen? haha

Zolang er nog packs zijn mag je nog een keer meedoen. :)
Het gaat nu alleen wel hard....

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 16:28 ----------

Laatst bewerkt:
leuke actie!
zat ook nog een extra whey bij sample pack
Nog bedankt!

Rice en protein was vroeger goedkoper als je 8 stuks kocht , nu is het 47 euro duurder als toen ik 2maand geleden 8 stuks kocht

waarom is dit zo ?

Laatst bewerkt:
Zijn er nog sample-packs?

Rice en protein was vroeger goedkoper als je 8 stuks kocht , nu is het 47 euro duurder als toen ik 2maand geleden 8 stuks kocht

waarom is dit zo ?

De grondstofprijzen zijn sterk gestegen de afgelopen maanden, vooral de eiwitpoeders.
Er wordt 40% eiwitpoeder aan R&P toegevoegd dus het heeft ook op dit product zijn impact.
De 8 stuks prijs stond echter niet op de site dus heb deze weer online gezet, dit beperkt het verschil weer.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 11:31 ----------

Er zijn nog sample packs. We hebben vanochtend nog enkele packs extra gemaakt :) De verwachting is dat deze binnen enkele dagen op zijn.

Hmm nog sample packs aanwezig? Bestel elke maand de Megadeal 3 - 24hours pack dus hoop hier bij m'n volgende bestelling eens van mee te profiteren. Vind zoiezo dat er wel wat meer samples bij een bestelling boven de 65 euro mogen zitten.

heb zojuist een grote bestelling geplaatst en een pm gestuurd

zojuist een bestelling geplaatst en een pm verstuurd
leuke actie!

ook een bestelling geplaatst, ben benieuwd naar de samples

bedankt!

privé bericht = pm

Hmm nog sample packs aanwezig? Bestel elke maand de Megadeal 3 - 24hours pack dus hoop hier bij m'n volgende bestelling eens van mee te profiteren. Vind zoiezo dat er wel wat meer samples bij een bestelling boven de 65 euro mogen zitten.

Er zijn nog enkele samplepacks aanwezig, als je nog niet besteld heb stuur even een PM dan houd ik er 1 voor je achter. :)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 17:10 ----------

heb zojuist een grote bestelling geplaatst en een pm gestuurd

Top, dank je wel! :thumb:

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 17:11 ----------

ook een bestelling geplaatst, ben benieuwd naar de samples

bedankt!

enig idee hoeveel pakketten er nog beschikbaar zijn??

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 16:29 ----------

waar kan je die pm zien? en wat is dit precies

Dank je wel! :thumb:
We gaan het regelen!

Terug
Naar boven