- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 15%
Eerlijk gezegd heb ik geen idee of dat zo is. Ik denk wel dat het probleem van twee kanten komt en dat vingers wijzen geen zin heeft. Als je nu als Marokkaan opgroeit heb je bij voorbaat al een slecht imago en moet je je 2x zo hard bewijzen als ieder ander. En dat klopt natuurlijk niet. Mensen zeggen kut Marokkaan achter je rug om. Moeten niks van je hebben. Lastig om nieuwe vrienden etc. etc. Als gevolg dat ze alleen maar met elkaar om gaan. Als ze zich zo onterecht en racistisch behandeld voelen. Is het niet vreemd dat het dan verkeerd gaat met die jongens. Dat is hetzelfde als een hond trappen en dan verbaasd zijn dat hij bijt. Logisch dat sommigen dan ook denken "kut hollanders". Er moet iniedergeval een oplossing komen, maar meer haat zaaien is dat zeker niet in mijn ogen. Elke keer kut marrokanen overal roepen, Hoe denk je dat hun zich dan gaan voelen en tegen Nederlanders gaan aankijken?
Jouw analogieën raken nog kant nog wal en dan ook bewust een hele simpele vraag die ik voor je heb niet beantwoorden.
Je doet precies wat er in de moslim gemeenschap ook gebeurt, afschuiven en bewust onderwerpen niet aankaarten.