MuscleMeat

10 kg aankomen in een jaar.. Mogelijk ofniet?

Naturel schijnt een kilo per maand het maximaal haalbare te zijn, maar dan moet je wel perfect zitten in je trainingen, rust, voeding en supplementen... nagenoeg niet te doen tenzij je echt een heleboel om wilt gooien. Maar 6-8 kg op jaarbasis moet wel te doen zijn toch?

• Topic Starter Topic Starter
Naturel schijnt een kilo per maand het maximaal haalbare te zijn, maar dan moet je wel perfect zitten in je trainingen, rust, voeding en supplementen... nagenoeg niet te doen tenzij je echt een heleboel om wilt gooien. Maar 6-8 kg op jaarbasis moet wel te doen zijn toch?

Dan zit ik over 2 jaar op 92 kg ongeveer..

klinkt goed..

Ik streef naar 95kg op mijn 20ste..

Natuurlijk kan dat. In juli/aug woog ik nog 94.8kg net na een griepje, daarvoor iets van 97. Nu inmiddels alweer 114kg. Ik claim trouwens helemaal niet dat dit VVM is.

10kg is zeker mogelijk, ik heb 15+kg gepakt in een jaar, ook wel wat vet, maargoed.

Kan idd perfect, maar ik doe het steeds clean.
Kom zo max. 4 - 5kg bij per jaar, wel geen vet of vocht.
Hoef ik niet te diep te cutten en minder massa verlies tijdens cut.

Is lijkt me makkelijk te doen. Ik ben in 10 maanden van 63 kilo naar 71 gegaan en die 10 maanden was nog wel naturel, nu maandje lang supps en gaat het wat sneller. Maar is zeker mogelijk. Ik raad je aan om gewoon lekker veel te blijven eten, goed ontbijten is ook belangrijk en veel trainen maar ook rustdagen nemen en hard ertegenaan te gaan en vergeet niet je onderlichaam te trainen.

Hmm, veel positiefs..

Ik krijg gelijk zin om 20 kg aan te komen.. hahah

Laatst bewerkt:
10kg is zeker te doen!

Ik ben 2 jaar achter elkaar 10kg per jaar aangekomen en ik verwacht zelfs dat er meer in had kunnen zitten.

Moet zeker lukken als je net begint!

Juist voedigsschema en juist trainingschema, en van tijd tot tijd veranderen. Dan zal het je wel lukken.

Check ook eens de log van mc chick.

Die is in 3 maanden 11 kg aangekomen, ook vet en vocht natuurlijk maar 10 kg zuivere spiermassa op 1 jaar moet kunnen.

Juist voedigsschema en juist trainingschema, en van tijd tot tijd veranderen. Dan zal het je wel lukken.

Die is in 3 maanden 11 kg aangekomen, ook vet en vocht natuurlijk maar 10 kg zuivere spiermassa op 1 jaar moet kunnen.

11kg in 3 maanden ? dat is monster..

wel naturel?

spiergeheugen. makes a whole world of difference.

11kg in 3 maanden ? dat is monster..

wel naturel?
U had geroepen :D.
Gisteren waren de 3 maanden voorbij en ben ik idd 11kg massa aangekomen. Vet heb ik redelijk beperkt kunnen houden en imo veel spiermassa gewonnen. En spiergeheugen klopt, heb vroeger veel getraind.

Zeker natural, heb nooit AAS gebruikt. Wel veeeel eten en goede supplementen gebruiken op het juiste moment.

Dus antwoord op je vraag, is zeker te doen.

denk ook wel dat het mogelijk is misschien is iets minder maar als je goed eet en hard traint is het wel te doen

Waarom niet? Zal niet zo extreem moeilijk zijn, maar wel pittig met je huidige gewicht hoor. :)

Gewoon heel veel eten en trainen:D

8 kilo spier massa erbij in 1 jaar. Ik zeg nee, naturel niet. Er zijn idd mensen die zeggen dat ze het eerste jaar 10kilo massa zijn bijgekomen (wat ik vaak moeilijk te geloven vind) maar jij traint ook al 1,5 jaar dus voor jou gaat dat ook niet op.
Je mag blij zijn als je 4kilo in een jaar aankomt, dat is zeker niet weinig

Je moet geloven wat je wilt, maar als je van nul begint een goed voedingsschema en trainingschema volgt vliegen de kilo's eraan:rolleyes: En dan bedoel ik geen vet maar spier massa :D

Je moet geloven wat je wilt, maar als je van nul begint een goed voedingsschema en trainingschema volgt vliegen de kilo's eraan:rolleyes: En dan bedoel ik geen vet maar spier massa :D

tuurlijk is dat wel zo maar je vergeet vaak dat als je bf maar een klein beetje stijgt 4% dat dat toch aardig wat kilo's zijn

als je 10 maanden lang goed bulkt en daarna niet al te vele verliest met cutten.. zou je al een heel eind richting die 10kg kunnen komen

al is het in het 1e trainingsjaar veel makkelijker (ging ik van 55 naar 68kg)

55-68 dat is 13 kg.
ben nu +/- 7maand aan het trainen en van 63naar75-76
dus er kan nog wel wat bij op een jaartje naar80 dan zou dat in 1 jaartje 17kg zijn niet slecht:)

Terug
Naar boven