Dunk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naturel schijnt een kilo per maand het maximaal haalbare te zijn, maar dan moet je wel perfect zitten in je trainingen, rust, voeding en supplementen... nagenoeg niet te doen tenzij je echt een heleboel om wilt gooien. Maar 6-8 kg op jaarbasis moet wel te doen zijn toch?
Juist voedigsschema en juist trainingschema, en van tijd tot tijd veranderen. Dan zal het je wel lukken.
Check ook eens de log van mc chick.
Die is in 3 maanden 11 kg aangekomen, ook vet en vocht natuurlijk maar 10 kg zuivere spiermassa op 1 jaar moet kunnen.
Juist voedigsschema en juist trainingschema, en van tijd tot tijd veranderen. Dan zal het je wel lukken.
Check ook eens de log van mc chick.
Die is in 3 maanden 11 kg aangekomen, ook vet en vocht natuurlijk maar 10 kg zuivere spiermassa op 1 jaar moet kunnen.
U had geroepen
.Waarom niet? Zal niet zo extreem moeilijk zijn, maar wel pittig met je huidige gewicht hoor.![]()
8 kilo spier massa erbij in 1 jaar. Ik zeg nee, naturel niet. Er zijn idd mensen die zeggen dat ze het eerste jaar 10kilo massa zijn bijgekomen (wat ik vaak moeilijk te geloven vind) maar jij traint ook al 1,5 jaar dus voor jou gaat dat ook niet op.
Je mag blij zijn als je 4kilo in een jaar aankomt, dat is zeker niet weinig
En dan bedoel ik geen vet maar spier massa 
Je moet geloven wat je wilt, maar als je van nul begint een goed voedingsschema en trainingschema volgt vliegen de kilo's eraanEn dan bedoel ik geen vet maar spier massa
![]()
als je 10 maanden lang goed bulkt en daarna niet al te vele verliest met cutten.. zou je al een heel eind richting die 10kg kunnen komen
al is het in het 1e trainingsjaar veel makkelijker (ging ik van 55 naar 68kg)