- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train je benen en ook je bovenlichaam gaat sneller groeien.Het is mij gelukt en op een beun manier zonder voedingsschema en met amper benen trainen.
nu nogsteeds zonder voedingsschema trouwens, maar niet heel erg nodig volgens mij.
Wist niet dat jij ook zo goed vooruit was gegaan. Dat is in 1 maand tijd nog 2 kg meer dan ik heb gedaan. En stijging van maar 2,5% is heel netjes.begin oktober:75kg
nu: 87kg
13kg op 4 maanden, stijging van BF van 2.5%.
het is dus te doen, dit is wel mijn eerste jaar dat ik serieus train. en vind van mezelf dat ik snel spiermassa aanzet.
Train je benen en ook je bovenlichaam gaat sneller groeien.
Wist niet dat jij ook zo goed vooruit was gegaan. Dat is in 1 maand tijd nog 2 kg meer dan ik heb gedaan. En stijging van maar 2,5% is heel netjes.

Train je benen en ook je bovenlichaam gaat sneller groeien.
.

8 kilo spier massa erbij in 1 jaar. Ik zeg nee, naturel niet. Er zijn idd mensen die zeggen dat ze het eerste jaar 10kilo massa zijn bijgekomen (wat ik vaak moeilijk te geloven vind) maar jij traint ook al 1,5 jaar dus voor jou gaat dat ook niet op.
Je mag blij zijn als je 4kilo in een jaar aankomt, dat is zeker niet weinig
Zozo, jij beweert hier nogal wat. Of ben je er ook zo één van "als het mij niet lukt, dan een ander zeker niet."
En dan gelijk met het vingertje wijzen, "dat kan niet naturel."
Ik kwam in me eerste jaar trainen 20kg aan spier bij, NATUREL, weltrusten Lioneklullenzo

Dat is de grootste onzin die ik OOIT heb gehoord!
Ik ben train nu 11 maanden, en ik ben 16 kilo aangekomen en heb het zelfde bf% gehouden.
Waar een wil is, is een weg, eten, drinken, slapen, trainen en het komt allemaal goed.![]()