- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben in het eerste jaar 25k aangekomen, de 4 maanden daarna nog een 5k... en dan heb ik nog een cut, vakantie en ziekte tussendoor gehad
uhu, in een jaar van 68 naar 86 is 18 kilo. veel minder dan je eerste foto kan je niet gewogen hebben lijkt mij maargoed w/e bravo
als je dit geflikt heb zeker goed!!!ik pakte het jaar dat ik weer begon 22kg en zakte 10% in vet(van 27% naar 17%)NATUREL!!!
maar dat was ook heel veel spiergeheugen...
ik zou zeggen probeer het!
voordat ik begon woog ik 60, nu weeg ik 92... you do the math buddy...

het is mogelijk maar hangt dit ook af van een aantal factoren zoals trainingstijd, lichaamstype etc.
je hebt het over je eerste jaar niet over hoeveel je nu weegt "buddy"
het zal wel hoor, maar je stats bij je foto's ondersteunen je 25 kilo verhaal niet.
Nog even over mezelf
Ben nu ook een jaar bezig en kom van om en nabij 62kg, weeg nu 78 kilo (gewogen 's ochtends).
Dus ja.. het is mogelijk maar hangt dit ook af van een aantal factoren zoals trainingstijd, lichaamstype etc.

ik ben nu 1 jaar en 4 maanden bezig... eerste jaar was 25k, nu plus 4 maanden = 30+k.. Als je enigsinds logisch nadenkt, toen ik m'n eerste foto hier postte woog ik dan 68, dat was al 3 maanden nadat ik begon. recent heb ik geen foto's met stats gepost, dus jij zou niet kunnen weten wat m'n stats nu zijn... anywayz, genoeg hierover, of mensen het willen geloven of niet is hun eigen zaak... ik zeg, 10k in een jaar tijd is mogelijk

hoe kan het dat velen hier zoveel hebben gegaind? Ik ben maar iets van 9 kg aangekomen waarvan 3 kg vet het eerste jaar. Op zich was ik 2 jaar terug best stevig gebouwd (38 cm armen bij 15% ter indicatie). Kan het komen omdat sommigen voordat ze begonnen te trainen maar weinig spiermassa hadden en ik meer? Dat je daarom niet zoveel kilo;s kunt pakken als een mager (ecto) iemand?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van te voren ook wel wat heb aangekloot met dumbbells thuis en bodyweight oefeningen en ik werkte ook in de bouw toen. Heeft dat nog enig invloed?
Ik woog op mn 17e toen ik begon met trainen 90kg en na een jaar trainen ruim 110kg. BF was ongev. hetzelfde gebleven (17%). Ik ben van nature niet bepaald een ecto, meer endo-meso.
Dus die vlieger gaat niet helemaal op. Ik denk gewoon goed trainen en eten.

Ook al zoveel. dan snap ik dr helemaal niks meer van. ben erg met mn voeding bezig en ik train hard. Kracht is in het eerste jaar heel goed toegenomen, laatste tijd gaat t langzamer.
Ik kom aan, 1e jaar 4% vet drbij, genoeg eten krijg ik dus wel, eiwitten ook hoog. Zal wel niet veel aanleg hebben dan mischien![]()