MuscleMeat

10 kg aankomen in een jaar.. Mogelijk ofniet?

makkelijk mogelijk als je beetje je best doet. (in het eerste jaar)

ik ben in het eerste jaar 25k aangekomen, de 4 maanden daarna nog een 5k... en dan heb ik nog een cut, vakantie en ziekte tussendoor gehad

1ste jaar dat ik trainde heb ik 20kg gegained zonder 1kg vet, om het zo maar te zeggen dus het is goed mogelijk.

ik ben in het eerste jaar 25k aangekomen, de 4 maanden daarna nog een 5k... en dan heb ik nog een cut, vakantie en ziekte tussendoor gehad

uhu, in een jaar van 68 naar 86 is 18 kilo. veel minder dan je eerste foto kan je niet gewogen hebben lijkt mij maargoed w/e bravo

ik pakte het jaar dat ik weer begon 22kg en zakte 10% in vet(van 27% naar 17%)NATUREL!!!
maar dat was ook heel veel spiergeheugen...
ik zou zeggen probeer het!

is zeker mogelijk, let goed op voeding en denk niet ik ga me gewicht opvullen met vet.
Gewoon vaak en genoeg eten, dan lukt het wel eerste jaar.

hoe kan het dat velen hier zoveel hebben gegaind? Ik ben maar iets van 9 kg aangekomen waarvan 3 kg vet het eerste jaar. Op zich was ik 2 jaar terug best stevig gebouwd (38 cm armen bij 15% ter indicatie). Kan het komen omdat sommigen voordat ze begonnen te trainen maar weinig spiermassa hadden en ik meer? Dat je daarom niet zoveel kilo;s kunt pakken als een mager (ecto) iemand?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van te voren ook wel wat heb aangekloot met dumbbells thuis en bodyweight oefeningen en ik werkte ook in de bouw toen. Heeft dat nog enig invloed?

Bij mij kwam het ook zeker omdat ik gewoon ondervoed was, toen ik daar eenmaal op ging letten kwam ik eigenlijk in massa aan wat ik al had moeten hebben...

ik was ook in begin 65 kilo bij 1m 80 jaar erna woog ik 80

voordat ik begon woog ik 60, nu weeg ik 92... you do the math buddy...

je hebt het over je eerste jaar niet over hoeveel je nu weegt "buddy"
het zal wel hoor, maar je stats bij je foto's ondersteunen je 25 kilo verhaal niet.

Nog even over mezelf :P
Ben nu ook een jaar bezig en kom van om en nabij 62kg, weeg nu 78 kilo (gewogen 's ochtends).
Dus ja.. het is mogelijk maar hangt dit ook af van een aantal factoren zoals trainingstijd, lichaamstype etc.

Laatst bewerkt:
je hebt het over je eerste jaar niet over hoeveel je nu weegt "buddy"
het zal wel hoor, maar je stats bij je foto's ondersteunen je 25 kilo verhaal niet.

Nog even over mezelf :P
Ben nu ook een jaar bezig en kom van om en nabij 62kg, weeg nu 78 kilo (gewogen 's ochtends).
Dus ja.. het is mogelijk maar hangt dit ook af van een aantal factoren zoals trainingstijd, lichaamstype etc.

ik ben nu 1 jaar en 4 maanden bezig... eerste jaar was 25k, nu plus 4 maanden = 30+k.. Als je enigsinds logisch nadenkt, toen ik m'n eerste foto hier postte woog ik dan 68, dat was al 3 maanden nadat ik begon. recent heb ik geen foto's met stats gepost, dus jij zou niet kunnen weten wat m'n stats nu zijn... anywayz, genoeg hierover, of mensen het willen geloven of niet is hun eigen zaak... ik zeg, 10k in een jaar tijd is mogelijk

ecto's winnen meer het eerste jaar tov meso's?

Dat zeg ik niet, denk jij dat?

Heb me onvoldoende ingelezen in de somatotypering om daar uitspraken over te doen. Daarbij komt dat ik het voor zover ik het ken maar over-used vind.

Vaak hoor je dat mensen het gebruiken als excuus dat ze maar NIET aan kunnen komen (ecto) of maar NIET af kunnen vallen (endo). Natuurlijk is dit wel mogelijk, het zal alleen wat moeilijker gaan. Met een beetje doorzettingsvermogen kom je al een heel eind is mijn ervaring :P

ik ben nu 1 jaar en 4 maanden bezig... eerste jaar was 25k, nu plus 4 maanden = 30+k.. Als je enigsinds logisch nadenkt, toen ik m'n eerste foto hier postte woog ik dan 68, dat was al 3 maanden nadat ik begon. recent heb ik geen foto's met stats gepost, dus jij zou niet kunnen weten wat m'n stats nu zijn... anywayz, genoeg hierover, of mensen het willen geloven of niet is hun eigen zaak... ik zeg, 10k in een jaar tijd is mogelijk

Gast voel je toch is niet zo aangevallen, ik meld alleen wat ik constateer. Je eerste foto sta je op 68 kilo, ben je 2 maanden bezig en 3 weken op je eten aan het letten... de laatste foto 11 maanden later sta je op 86 kilo. Dus jij won in je eerste 2 maanden 7 kilo terwijl je maar 3 weken op je voeding lette, ok.
oja ik weet wel wat je stats nu zijn want die heb je een paar posts terug gepost...92 was t niet? :)

Verder heb je gelijk, genoeg hierover en 10kg is zeker mogelijk.

Nu precies van 64 naar 74 in 11 maand. Tis zeker mogelijk als je erg goed eet en dergelijke en met voedingssupplementen nog veel meer.

hoe kan het dat velen hier zoveel hebben gegaind? Ik ben maar iets van 9 kg aangekomen waarvan 3 kg vet het eerste jaar. Op zich was ik 2 jaar terug best stevig gebouwd (38 cm armen bij 15% ter indicatie). Kan het komen omdat sommigen voordat ze begonnen te trainen maar weinig spiermassa hadden en ik meer? Dat je daarom niet zoveel kilo;s kunt pakken als een mager (ecto) iemand?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van te voren ook wel wat heb aangekloot met dumbbells thuis en bodyweight oefeningen en ik werkte ook in de bouw toen. Heeft dat nog enig invloed?

Ik woog op mn 17e toen ik begon met trainen 90kg en na een jaar trainen ruim 110kg. BF was ongev. hetzelfde gebleven (17%). Ik ben van nature niet bepaald een ecto, meer endo-meso.
Dus die vlieger gaat niet helemaal op. Ik denk gewoon goed trainen en eten.

Dat zeg ik niet, denk jij dat?

was een vraag.

Ik woog op mn 17e toen ik begon met trainen 90kg en na een jaar trainen ruim 110kg. BF was ongev. hetzelfde gebleven (17%). Ik ben van nature niet bepaald een ecto, meer endo-meso.
Dus die vlieger gaat niet helemaal op. Ik denk gewoon goed trainen en eten.

Ook al zoveel. dan snap ik dr helemaal niks meer van. ben erg met mn voeding bezig en ik train hard. Kracht is in het eerste jaar heel goed toegenomen, laatste tijd gaat t langzamer.

Ik kom aan, 1e jaar 4% vet drbij, genoeg eten krijg ik dus wel, eiwitten ook hoog. Zal wel niet veel aanleg hebben dan mischien???

Ook al zoveel. dan snap ik dr helemaal niks meer van. ben erg met mn voeding bezig en ik train hard. Kracht is in het eerste jaar heel goed toegenomen, laatste tijd gaat t langzamer.

Ik kom aan, 1e jaar 4% vet drbij, genoeg eten krijg ik dus wel, eiwitten ook hoog. Zal wel niet veel aanleg hebben dan mischien???

Niet zo sip. De één groeit gewoon makkelijker als de andere. Op een gegeven moment gaat die groei langzamer, dat is bij iedereen het geval.

Als je echt niet tevreden bent, kijk dan es kritisch naar het trainen zelf, maar belangrijker nog, je voeding. Krijg je wel voldoende "gezonde" caloriën binnen? Een frikandel bevat ook veel eiwitten hè. Maar is niet echt een aanrader.
Je voeding doorspitten, training aanpassen en ook heel belangrijk, neem je voldoende rust.

Terug
Naar boven