XXL Nutrition

10 kg afvallen

ashraf

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
19%
is het mogelijk om 10 kg vet af te vallen in 4 maanden met de volgende activiteiten
crosstrainen 5 * 30 min
3 fullbody workout : 30 min
en natuurlijke juiste voeding

hebben jullie mischien nog tips

(ben overigens ale 10 kg afgevallen)

83 kg
1.81m
19 %

Laatst bewerkt:
10 kg kwijt raken in 4 maanden is zeker mogelijk maar je dieet maakt hierbij het grootste verschil. Het hangt er dus vanaf wat je onder 'juiste voeding' verstaat. Ik neem aan dat je je caloriebehoefte hebt uitgerekend en op basis hiervan een uitgebalanceerd voedingsschema hebt gemaakt. 8 workouts lijkt me niet nodig als je op 19% staat. Fix het met je dieet en eventueel kun je al die cardio alsnog toevoegen als je richting single digits BF gaat.

Het antwoord is: Ja.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb een voedingplan gemaakt bedankt voor het advies.

Herbalife shake + karakter en het lukt.

Ikzelf ben van 93kg (1,84m) -> 75kg (1,84m) 4-5 maanden tijd

• Topic Starter Topic Starter
Effe checken wat herbalife is dan het punt karakter moet lukken ;-)
Bedankt voor de tip

fullbody 30 mins? Turbo.

wou ik zeggen, je kan geen full-body GOED doen in 30 min.....
Onzin.

Het kan een indicatie zijn dat er iets niet optimaal is, zeker met 3 trainingen per week, maar je kunt een fullbody training ook prima in 30 minuten inrichten - veel trainingen per week van 30 minuten fullbody kun je heel wat mee.

Het kan wel, de intensiteit v.d oefeningen zal gewoon iets lager liggen probs!

Onzin.

Het kan een indicatie zijn dat er iets niet optimaal is, zeker met 3 trainingen per week, maar je kunt een fullbody training ook prima in 30 minuten inrichten - veel trainingen per week van 30 minuten fullbody kun je heel wat mee.

vind het maar bs. Je kan mischien alle grote groepen pakken in 30 min borts, rug, benen maar dan houd het wel op..... dat is geen full-body

vind het maar bs. Je kan mischien alle grote groepen pakken in 30 min borts, rug, benen maar dan houd het wel op..... dat is geen full-body
1 snatch of clean & jerk is een fullbody oefening en duurt maar een paar seconden :trollface: , hoezo zou je dan niet fullbody kunnen trainen in een half uur?

Tuurlijk, de meeste 5x5 schema's zijn moeilijk om binnen een half uur (zelfs anderhalf) af te krijgen, maar met een beetje creatief denken kun je in een half uur heel wat nuttigs bereiken.

Squat, deadlift of oly oefening + een upperbody oefening + een assistance moet zelfs met volume toch makkelijk in een half uur passen. In dat template kun je dan dagelijks afwisselen om elke spiergroep/beweging 2 keer per week gericht aan bod te doen komen.

Fullbody in de zin van een half dozijn oefeningen per spiergroep + een dozijn curls en buikspieroefeningen wordt lastig in een half uur ja.

Als je toevallig een operatie in je planning hebt, kan dit goed helpen.. Ben 9 kilo afgevallen omdat ik gewoon niet/weinig kon eten enzovoort voor een lange periode, heeft mij goed te pakken gekregen.. In combinatie met later nog wat ziek zijn erbij.

Ja... maar dan met de juiste instelling...

Onzin, je kan heel goed FB in 30 minuten aanpakken, gaat heel misschien voor sommigen alleen ten koste van de rijsttijden tussen de oefeningen.
Gewoon hoge intensiteit pakken met laag volume, zo simpel allemaal......

dat kan zeer makkelijk :) ik ben heb namelijk 17 kilo kwijtgeraakt in 9 weken

dat is zeker mogelijk, als je maar discipline heb en doorzettingsvermogen..

Die mensen van obese vallen 50kg af in een half jaar

succes

10 KG, ja.
10 KG puur vet zonder spier: nee. (tenzij genetisch wonder)

Terug
Naar boven