Fitness Seller

10 maandjes werk

Priceless :D

&

Als hij op deze manier doorgaat komt hij er, ja, binnen 10 jaar ofzo. Als hij doet waar wij hem op wijzen, komt hij er al binnen 5 jaar.

Ik ben net zoals hem 2 jaar kwijt geraakt door niet op mijn voeding te letten en dankzij de soms harde, maar vooral terechte kritiek dat ik hier kreeg ben ik opnieuw begonnen en heb ik de voorbije 3 maand al meer vooruitgang geboekt dan in die eerste 2 jaar samen.

Face it, hij kan beter dan dit en dan is kritiek nodig.

Kritiek is goed maar geef dan wel advies van hoe je iets moet doen i.p.v. die mensen hierboven met die lompe comments snapje?

Ziet er geweldig goed uit tov de vroegere fotos. Toch zou ik een voedingsschema opstellen naarmate het kan. :)

Lijkt me sterk dat dat 19kg spieren erbij is, lijkt er totaal niet op.
En verder jouw kop op de 2e foto lijkt een stuk ouder dan 10 maanden als je het aan mij vraagt

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel mense voor de comments.
nee is echt waar die foto is 10 maanden oud komt omdat ik toen heel dun was;)

zit iig vooruitgang in maar niet optimaal.

- Probeer je goed in te lezen over voeding (genoeg hierover te vinden op het forum).
- Hoe ziet je trainingsschema eruit?.

Ik zie progressie, dus je bent in ieder geval vooruit gegaan ;) Let niet teveel op de mensen met harde kritiek. Aandachtspunten zijn handig, alleen sommigen branden je hier gewoon af omdat ze problemen met zichzelf hebben. Ik zie dat je vooruit bent gegaan, maar je hebt ook aardig wat vet aangezet. Ik zou adviseren om gewoon cleaner te gaan eten en wat meer cardio in je schema te gooien zodat je wat droger komt te staan. Een voedingsschema is op dit punt erg nuttig, anders zul je nog meer vet aanzetten en das niet echt in je voordeel.

Wat een grappenmakers zeg. Als je geen progressie ziet ben je gewoon blind man. Hij is van mega ecto naar normaal lichaam gegaan. 19 kg plak je er niet eventjes zomaar op met een beetje trainen, daar moet je echt wel genoeg voor eten. Als ie zo doorgaat issie volgend jaar 76 KG en daarna 80 KG, zou toch mega resultaat zijn voor minder dan 3 jaar trainen.

Wat een grappenmakers zeg. Als je geen progressie ziet ben je gewoon blind man. Hij is van mega ecto naar normaal lichaam gegaan. 19 kg plak je er niet eventjes zomaar op met een beetje trainen, daar moet je echt wel genoeg voor eten. Als ie zo doorgaat issie volgend jaar 76 KG en daarna 80 KG, zou toch mega resultaat zijn voor minder dan 3 jaar trainen.

+1

Je ziet duidelijk verschil in zijn armen en borst, daarbij is er ook wat vet bijgekomen op z'n buik, maar dat kan je er later altijd weer afhalen. Wat verwacht iedereen hier dat een mega ecto na 10 maanden ineens een beest is of zo?

ik vind het best een progressie,die fotos met datzelfde t-shirt wat je aan hebt en dan vooral de armen geeft tog een indicatie

zeker progressie te zien

Zoals al een aantal keer gezegd werd, heb er weinig aan toe te voegen: Progressie is zeker te zien, maar weet dat je met een beter voedingsschema verder had kunnen komen. Laat dit een motivatie zijn om je voedingsschema in orde te maken, en lekker door te trainen!

Succes!

netjes!

Ik schrok gewoon van die eerste foto's met je domme gucci petje. Weet precies wat voor persoon jij bent.

Je bent op je 15de al uitgegroeid (zowel toen als nu ben je 1m72 postte je)?? Dacht juist dat je die 19 kilo winst daarom niet zo goed zou zien, omdat je gegroeid zou zijn, maar dat blijkt dus niet zo.

hier had je echt veeeeeeel meer uit kunnen halen. en het dan nog 10 maandjes werk noemen ook.

Zitten die 20kg in je rechtervoet ofzo?

Die jongen is gewoon zwaarder geworden omdat ie in de groeispurt zit.

zwetsballen

wel nog pakken werk, kap daar maar 15KG bij ;)

Terug
Naar boven