Fitness Seller

100% attitude, 0% bullshit

• Topic Starter Topic Starter
die bdb ziet er al heel goed uit é ;) de eerste foto vind ik minder, maar dat ligt gewoon aan de pose. Da's gewoon een k*tpose die een fysiek nooit echt goed weergeeft vind ik, bij mij is dat alleszins toch het geval...

Dat is bij mij ook altijd het geval. :D Je moet echt veel massa hebben om er goed op uit te komen.

Als ik eens ripped ben en geladen van de carbs trek ik wel eens wat goeie pics. :)

Hoppa, geblesseerd.

Had sinds gisterenavond wat pijn aan de voorkant van de linkerknie en wat ijs op gedaan. Deze morgen kan ik er zelf niet meer op staan of gaan en heb ik soms zelf pijn als ik gewoon op mijn rechterbeen sta.

Zal combinatie van mijn zeer zware platvoeten en iets zwaardere trainingen van deze week zijn. De light squats waren er misschien teveel aan de dag voordat ik ging lopen. Wat ik niet begrijp is dat ik soms 10 squatsets + isolatie deed op een dag + gaan lopen 's avonds en toen had ik niets. Nu loop ik 3km en voel ik tijdens het lopen niets en ik heb het vlaggen.

Vanaf dat ik weer kan wandelen ga ik weer ub trainen, hopelijk maandag dus.

een zoveelste knie blessure, succes ermee, altijd klote als je iets aan je knieen hebt!

Jammer van die blessure, het is ook altijd wat hé. :o

Vanavond weer bij 3 gehouden en dan op water overgeschakeld! ;)

Even wat in elkaar geknutseld, aanschouw "hét plan" :

n65p1v.jpg

op- of aanmerkingen? Laat maar weten!

edit : zit nog een foutje bij het conditiegedeelte (gaat trouwens om hardlopen he...). Geen versnellingen voor dag 3 van week B! ;)

ik heb eigenlijk het stukje over de conditie gewoon compleet gemist
dus nu vind ik eigenlijk dat je teveel doet - gezien je knieblessure zou ik hier toch nog eens kritisch naar kijken - je lkrijgt te weinig rust imo denk ik zo

een zoveelste knie blessure, succes ermee, altijd klote als je iets aan je knieen hebt!

Jammer van die blessure, het is ook altijd wat hé. :o

Bedankt. ;)

ik heb eigenlijk het stukje over de conditie gewoon compleet gemist
dus nu vind ik eigenlijk dat je teveel doet - gezien je knieblessure zou ik hier toch nog eens kritisch naar kijken - je lkrijgt te weinig rust imo denk ik zo

Dat denk ik nu dus ook. Dacht dat ik voldoende had opgebouwd maar blijkbaar dus niet. Denk misschien te moeten gaan naar 1x squat + 2x hardlopen ipv 2x squat + 2/3x hardlopen en nooit dag na squaten ofzo weer gaan lopen. Ook gezien de korte afstand die loop leek het mij wel "oke".

Ben er ook zo graag mee bezig en is dan vervelend dat je zo traag moet gaan. Conditioneel is het aantal keer trainen geen probleem, en ook de spieren zijn veel gewend. Maar denk dat - zeker gezien mijn platvoeten - mijn gewrichten en pezen in de benen dit gewoon niet aankunnen, zeker nu nog niet.

Hoop nog altijd op gewoon zware overbelasting, kan er wel op manken maarja. :rolleyes: Kijken hoe het evolueert.

Laatst bewerkt:
normaliter squat ik ook 2x
maar dan is dat op 70% van 1rm
+ bij de 2e squatdag bouw ik op naar mijn 1rm , maar dan ben ik wel weer 6 a 7 weken bezig voor zo'n 1rm poging onderneem - succes hopelijk valt het mee

Bizar, gaat vandaag al een pak beter verlopig. Gisterenavond had ik nog gewoon pijn maar het ging wel. Wou per se naar de gentse feesten en de fiets genomen (15min fietsen) en daar tot half 4 een 3-tal uur rondgelopen. Had lichte pijn en mankte half toen. Deze morgen sta ik op en was alweer wat beter. Doet alleen nog pijn als ik de knie plooi.

Misschien kom ik er nog makkelijk vanaf.

Bump

Terug
Naar boven