Fitness Seller

100% attitude, 0% bullshit

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Miron.

Iemand nog opmerkingen over mijn schema? Denk dat ik wel zelf snel zal merken wat te zwaar of licht is en wat aanpassing nodig heeft.

Bedankt Miron.

Iemand nog opmerkingen over mijn schema? Denk dat ik wel zelf snel zal merken wat te zwaar of licht is en wat aanpassing nodig heeft.

Vind het er netjes uitzien, en wat je zelf al zegt met 1á2 weken kan je voor je zelf bepalen wat aangepast moet worden. Gewoon kwestie van uit proberen dus.

Welke dagen train je dan?

En wat bedoel je met bijv. light? Gewoon een lager % van je 1RM (en dus nog verder weg van failure blijven)?

5km gelopen op kleine 24min, had nog best veel over, rustig begonnen.
Bovendien vandaag weer 4x 20min gefietst, telt toch op ook al is het op het gemak.

Vind het er netjes uitzien, en wat je zelf al zegt met 1á2 weken kan je voor je zelf bepalen wat aangepast moet worden. Gewoon kwestie van uit proberen dus.

Leek mij ook, bedankt. :)

Welke dagen train je dan?

En wat bedoel je met bijv. light? Gewoon een lager % van je 1RM (en dus nog verder weg van failure blijven)?

Klopt. :) Met light zit ik normaal best ver weg van failure (bv als ik 12x90 kan squaten doe ik 5x90), bij Heavy dicht bij failure of soms eventueel wel eens en bij medium tussenin. :)

Train normaal ma woe don zat en anders ma di do vrij/zat.
Is het echt te zwaar voor een spiergroep dan knutsel ik tijdelijk iets in elkaar.

als je dan toch onderscheid maak tussen licht en zwaar
zet dan ook alle zware oef vooraan , dan ben je nog het sterkst
ik mis eigenlijk nog een zware deadlift dag

als je dan toch onderscheid maak tussen licht en zwaar
zet dan ook alle zware oef vooraan , dan ben je nog het sterkst
ik mis eigenlijk nog een zware deadlift dag

Je hebt gelijk, ik ga alle heavy's vanboven zetten die daar nu nog niet stonden.

Ik mis dat niet. :p Ga voldoende sterker worden op medium deadlift 1x/week en alle oefeningen die daartoe bijdragen (nuja, met name squat). Ik wil niet voor dat beetje winst heavy gaan deadliften en twee dagen amper kunnen bukken. Als ik de dag erna ga hardlopen kan ik na 5min niet meer door de pijn en verkramping. :o

Denk dat 1RM met deadlift amper op 180 ligt nu als ik het een paar weekjes doe (alweer tijden geleden). 3x3x135-140 is voor de eerste weken allicht al opbouwend genoeg.

Laatst bewerkt:
Training 13/07/2010

WEEK A
DAG 2

Bent-Over-Row Heavy
opw.
12x50
8x70
werksets
5x80
5x80
5x85
5x85
5x85 (zwaar! maar tevreden)

Dips Heavy
opw.
12xBW
werksets
5xBW+10kg
5xBW+16kg
5xBW+20kg
5xBW+24kg
5xBW+30kg (mother****er!! ik moest en zou die laatste rep halen, duurde even maar kon hem locken!)

Deadlift Medium
opw.
8x90
5x110
5x125
werksets
3x140
3x140
3x140 (vorm suckte nog, te lang geleden, qua gewicht wel "medium")

Incline Db Press Light
8x24
8x26
8x28 (pompuuh)

Dumbbell Curl (een per een, zittend)
12x16
12x16
8x18

Toch zelden zo gezweet als vandaag, was nog verdomd warm.

http://www.youtube.com/watch?v=TgZ_D8pM1rE

Laatst bewerkt:
5 x 85kg rows... die zijn best zwaar!

Sterke dips ook!

idd lekkere training - goeie gewichten
maar damn die dips - zware shit man

idd lekkere training - goeie gewichten
maar damn die dips - zware shit man

thanks ;)

Moest me haasten vandaag, beetje laat vertrokken wegens laat avondeten.

Training 15/07/2010

WEEK A
DAG 3

Squat Light
opw.
12x50
werksets
8x70
8x80
8x80 (lekker rustig want voelde het nog wat in de rug van het deadliften)

Pull Ups (normal grip) Heavy
opw.
12xBW
werksets
5xBW+12kg
5xBW+16kg
5xBW+20kg
4,5xBW+22kg (laatste rep net niet :()
5xBW+20kg

Push Press Medium
opw.
8x35
werksets
5x50
5x50
5x50 (zie onderaan)

Lunges (db)
8x18
8x24 (damn..)
geen tijd meer voor laatste set en denk persoonlijk toch dat de benen nu al genoeg te verwerken krijgen voor de eerste week.

Seated Calve Raises
geen tijd! geen probleem, morgen toch gaan lopen, zullen ze ook wel van afzien.

Klein half uurtje getraind..

Bij push press even zitten klooien met het eerste gedeelte, dus zonder te pressen. Merkte dat de bar tot mijn kin vliegt of net niet. Maar als ik dus een volledige PP doe dan merk ik dat ik niet genoeg kracht heb om echt met die kracht door te duwen naar boven. Mis ik gewoon explosiviteit in de armen? Of moet mijn beenbeweging de barbell verder omhoog krijgen dan kinhoogte zodat ik er meer profijt uit haal?
Ga eens proberen of ik een filmpje kan maken binnenkort.

Tevreden met pull ups, zit natuurlijk met ferm volume hier (5 of 6x op 8 laatste trainingen ofzo?) dus zooo sterk zijn ze niet, moet trouwens weer gewoon worden aan de weighted pull ups ipv louter BW en hoog volume. :)

Morgen trainen en hardlopen, ofwel train ik morgen en loop ik pas zaterdag, maar dan ligt er veel tijd tussen mijn twee looptrainingen.. Morgen lopen en zaterdag trainen is lastig, in die zin dat de gym sluit om 1u 's middags in het weekend en ik dan niet genoeg zin heb. :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=bRd6En458Zw

Laatst bewerkt:
goed bezig :thumbs:

Bedankt. Leuk dat je eens komt kijken. :)

Gewoon even een paar koude fototjes genomen om mijn asymmetrie aan te kaarten.
Heb er serieus last van aan mijn triceps en borst, en in mindere mate in lats, biceps en kuiten. Eerst is het erger geworden maar hoop dat het uiteindelijk allemaal zal bijtrekken. :(

Zoniet ga ik eens helemaal skippen voor een tijd met bb bench etc. en kijken of meer dumbbellwerk soelaas kan bieden. Volgens mij blijft het toch eeuwige genetic-shit, want het is overal mijn linkerkant die voorloopt.

34q3byo.jpg

t69ph0.jpg

Let niet op de softe look enzo, sta totaal niet hard of geladen, eten was 2 dagen rampzalig. :rolleyes::o
Eerste foto zie je de rechterborst die "indeukt" omdat hij minder groot is en de asymmetrie in de triceps.
Tweede foto kan je duidelijk de vlakkere rechter triceps en vlakker gevormde rechter biceps zien.

Ik ben een blijf een ijdeltuit he, perfectie willen we tenslotte allemaal, en dat duurt wel nog even... :o

Laatst bewerkt:
Nice fysiek!

Twijfel of ik straks ga lopen. Van die pull ups gisteren nog aardige pijn in traps en nek, heb ik anders nooit. Volume alleszins verlagen naar 3x5 ipv 5x5 en geen shrugs morgen.

huil baby, die bdb is echt netjes man, je moet niet vergeten dat de licht inval niet overal goed invalt wat op deze foto goed is te zien is.
die front pic. beter maak je die ook van een afstand zoals die bdb;)

Bruute rug pic goede armen ook! :thumbs:

huil baby, die bdb is echt netjes man, je moet niet vergeten dat de licht inval niet overal goed invalt wat op deze foto goed is te zien is.
die front pic. beter maak je die ook van een afstand zoals die bdb;)

Haha bedankt dan. Ja die front pic maak ik idd beter op een afstand. Voornamelijk rechterborst en algemeen her en der heb ik nog wat massa nodig voor een redelijke fdb, en wat lager vet%.

Bruute rug pic goede armen ook! :thumbs:

Bedankt. :)

Zometeen toch lekker gaan lopen, eerst beetje opwarmen en kijken of ik geen last krijg van traps maar denk dat het wel zal meevallen. Ga 3km lopen op +- 14min denk ik.

3,2km in 14:52 gelopen. Stemt overeen met 3km in 13:50 ongeveer dus weer iets sneller dan de laatste keer dat ik 3km liep.

Nu wel flinke wind + overdag gelopen, wat ik niet gewoon ben. Benen voelden loodzwaar na squats en lunges (ook al waren ze licht) gisteren.

die bdb ziet er al heel goed uit é ;) de eerste foto vind ik minder, maar dat ligt gewoon aan de pose. Da's gewoon een k*tpose die een fysiek nooit echt goed weergeeft vind ik, bij mij is dat alleszins toch het geval...

Terug
Naar boven