Squatsmetmelk
Cool Novice
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt Miron.
Iemand nog opmerkingen over mijn schema? Denk dat ik wel zelf snel zal merken wat te zwaar of licht is en wat aanpassing nodig heeft.
Vind het er netjes uitzien, en wat je zelf al zegt met 1á2 weken kan je voor je zelf bepalen wat aangepast moet worden. Gewoon kwestie van uit proberen dus.

Welke dagen train je dan?
En wat bedoel je met bijv. light? Gewoon een lager % van je 1RM (en dus nog verder weg van failure blijven)?
Met light zit ik normaal best ver weg van failure (bv als ik 12x90 kan squaten doe ik 5x90), bij Heavy dicht bij failure of soms eventueel wel eens en bij medium tussenin. 
als je dan toch onderscheid maak tussen licht en zwaar
zet dan ook alle zware oef vooraan , dan ben je nog het sterkst
ik mis eigenlijk nog een zware deadlift dag
Ga voldoende sterker worden op medium deadlift 1x/week en alle oefeningen die daartoe bijdragen (nuja, met name squat). Ik wil niet voor dat beetje winst heavy gaan deadliften en twee dagen amper kunnen bukken. Als ik de dag erna ga hardlopen kan ik na 5min niet meer door de pijn en verkramping. 
5 x 85kg rows... die zijn best zwaar!
Sterke dips ook!
idd lekkere training - goeie gewichten
maar damn die dips - zware shit man

)

huil baby, die bdb is echt netjes man, je moet niet vergeten dat de licht inval niet overal goed invalt wat op deze foto goed is te zien is.
die front pic. beter maak je die ook van een afstand zoals die bdb![]()