MuscleMeat

100 %

peter-mssls

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben niet helemaal nieuw hier. Een paar jaar geleden heb ik ooit is iets gepost over striae.
Voor mij is er in de tussentijd een hoop gebeurd, even kort: motorongeluk, jaar revalideren+autisme= arbeidsongeschikt

Het gevolg daarvan is is dat ik lucht- en ruimtevaarttechniek ben gaan studeren in Delft. Avondschool havo in een jaar en daarna vwo in een jaar. Ik heb me een ongeluk zitten leren(ik ben niet iemand die niks gaat zitten doen). Nu studeer ik met een uitkering in Delft en ik vind het helemaal niks. Ik pas gewoon niet tussen al die studenten. Ik heb er keihard voor gewerkt, maar mijn hart ligt daar gewoon niet.

Het grote voordeel is dat ik de beschikking heb over een prachtige sportschool(de Tu sportschool). Omdat ik een uitkering heb en op kamers woon, naast de sportschool wil ik voor mezelf het roer omgooien en doen wat ik echt geweldig vind.
Full time keihard beunen!
Ik weet dat ik de wil, de tijd, de gezondheid en het geld heb (nouja geld:S )om een jaar lang mezelf te laten zien wat ik wel kan. Als het lukt, langer.

Zou iemand het leuk vinden om met mij een eet, train en rust schema te maken? Om er in een jaar tijd er zo veel mogelijk uit te halen(op de juiste,verantwoorde manier, op maat).

Mijn doel: dom gelukkig zijn en hopelijk competitie sporten(zie ik dan wel) !

ps. Ik ben een gewone hollandse jongen die liever bb'er is dan prof. dr. ir.
Als ik misluk? Kan mij het schelen....(studeren en drinken kan ik nog als ik 80 ben,zeker met een uitkering). Liever een jaar weg dan een leven.

stats: geen studenten lichaam,dat niet. maar voor een bber nog niks indrukwekkends.

Fit genoeg voor een begin. 80 kg. 1.80m
23 jaar.

Ik heb er zin in!! Oja, ik ben al begonnen...
Mijn huidige schema heeft geen zin om te posten denk ik. Ik leer graag en daar schaam ik me niet voor! Ik wil op de juiste manier bij het begin beginnen! Het verhaal is snel getypt maar ik heb er al té lang over nagedacht.

Met vriendelijke groet,

Peter Noordzij,

alvast bedankt, berichten met inhoud graag

Schema 1??
boodschappenlijst 1??
De gene die het met plezier doet, BEDANKT! :D
Over een jaar wil ik iemand met een lach de hand schudden.

Succes!

Nee, je moet het zelf maken, daarna zullen anderen helpen door het te beoordelen.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
foto als bijlage.

Zoals ik al zei, een beginner.

27102010087.jpg

Laatst bewerkt:
Als bijlage schematje in excell.
Stelt niet veel voor ik ben ondertussen bezig met zoeken naar juiste benamingen.
Zal ongetwijfelt nog erg slecht zijn.
Ik probeer vooral de basis te leggen op de hoofd spier groepen.
Benen vooral. Daarna rug, samen met biceps. borst en triceps
Verstandig?

commentaar is welkom

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ja...erg slecht!
Ik weet dat je popelt om te beginnen, maar ga eerste eens rustig alle stickys doorlezen.
Daar staat echt in wat je nodig hebt.

Als je een jaar wilt knallen moet je je ingelezen hebben en goed voorbereid. Het heeft absoluut geen zin te willen knallen terwijl je om de dag advies nodig hebt, schema's moet aanpassen en dergelijke.
Dat de-motiveert niet te zuinig en is zonde van je tijd.

Dus eerst goed inlezen (dan wordt je nog enthousiater) en voedings/KT schema's opstellen die ergens op slaan.
Dan posten en advies vragen...kun je 1 januari direct aan de slag tot 31 december zonder elke dag vragen te hebben, te twijfelen en alles aan te moeten passen.

Zet je enthousiasme dus om in daden en begin met lezen!!!

update

Horseman 14 je hebt helemaal gelijk.
Ik ben even aan het oefenen met trainingsschemas maken.
Veel lezen...

Bedankt.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Even gelezen.
Volgens de 5 daagse split structuur heb ik gebrobeerd het volgende te brouwen, aan de hand van de daarbijbehorende theorie(voor zover ik ben):

--Maandag
benen, buik.

--dinsdag
borst, schouders

--woensdag
rust

--Donderdag
rug biceps

--vrijdag
benen,kuiten

--zaterdag
triceps biceps

--zondag
rust

Grotendeels overgenomen, het is een basis.
Volgens mij heb ik op de aansluitende dagen geen synergisten die elkaar opvolgen.
Ik ga er nog een paar maken en termen opzoeken.
Een 5 daags split schema is geschikt voor beginners las ik.
Ik maak een aantal verschillende soorten schema's voor mezelf.
De gene die mij het meeste aantrekt, vul ik met specifieke oefeningen, die ik heb in de sportschool.
Tot nu toe de hier bovenstaande.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven