MuscleMeat

105 kg 16 jaar.

Dat van volledige setjes? Dat heb ik er wel in opgenomen:).

No way dat iemand ongetraind 140 kg kan drukken. En dan bedoel ik in PL goedgekeurde lift.

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Ja maar jij bent dan ook sezer0sezer:)

Yep ik denk ook dat er bijna niemand zoveel kan benche van de eerste keer...

Yep ik denk ook dat er bijna niemand zoveel kan benche van de eerste keer...

kom ik weer met me begin bech van alleen de stang ongveer :(
Veel mensen kunnen met moeite alleen stang doen als ze beginnen.
(16-17 jarige, die nooit iets met kracht hebben gedaan)

kom ik weer met me begin bech van alleen de stang ongveer :(
Veel mensen kunnen met moeite alleen stang doen als ze beginnen.
(16-17 jarige, die nooit iets met kracht hebben gedaan)

Ik was begonnen met 15-15 en mijn vrienden waren gelijk wtf! hoe kan jij zoveel? en ik was dan trots op mijn 30 kilo haha :p

Ik was begonnen met 15-15 en mijn vrienden waren gelijk wtf! hoe kan jij zoveel? en ik was dan trots op mijn 30 kilo haha :p

ja maar dan heb je wss wel een sport gedaan. Ik had bijvoorbeeld niks met kracht, vroeger nooit opgedrukt niks.
Misschien heb jij wel op zwemmen gezet ofzo.

serieus al 200+ posts in zo'n onzin topic hahahahahahahahaahah
TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

waarom antwoord die roy niet meer?

Hij zit met zeer stijve quadriceps,
en kan niet meer tussen de leuningen van zijn bureaustoel.

Hij is gisteren maar liefst van 8 x 175 -> 8 x 190 gegaan.

Wel mooie fysiek, maar stats kloppen langs geen kanten

wie is roy

Dat hier uberhaupt nog over gediscussierd wordt. Zijn jullie allemaal zo gek als een deur? Natuurlijk is dit niet waar. De echte profs hebben al moeite om met zo'n lengte en die droogheid een dergelijk gewicht aan te tikken en jullie denken dat een jochie van 16 het eventjes doet zonder kuurtjes? Daadwerkelijk belachelijk. Daarbij zie je er op de foto's totaal niets van af. Wat mij betreft sluit een moderator dit topic wegens bullshit.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/na-6-jaar-trainen-260812/ deze persoon is 3x zo gespierd, 10cm langer, maar zou 9 kilo minder wegen, believe it yourself

Edit: oh, ik zit verkeerd te kijken, het gaat om de eerste 2 foto's. Eigenlijk moet je dan wel je hemd uitdoen op die foto's, het lijkt namelijk of je een flinke pens hebt en als die er daadwerkelijk zit, ja dan is alles mogelijk natuurlijk.

Laatst bewerkt:
het gaat om de eerste foto´´s met 20+ vet
dus 106 kan wel kloppen maar na een cut to 10% blijft er weinig over + dan is hij 17/18

dat de topic openener zich al 8 pagina's niet meer heeft laten zien i imo genoeg bewijs dat we met een trolletje te maken hebben

Als dit je beste argument is om zijn lichaamsgewicht te verdedigen dan zal je toch wel beter moeten doen ... Anderzijds is dit een super stomme opmerking want als je een beetje research zou doen dan zou je beter weten (maar ja sommige hier denken het allemaal al te weten)

Ik vraag me af wat superstom is. Dat mijn buurman hetzelfde BMI heeft als Jay Cutler zegt niks over hun lichaamssamenstelling.

Edit: oh, ik zit verkeerd te kijken, het gaat om de eerste 2 foto's. Eigenlijk moet je dan wel je hemd uitdoen op die foto's, het lijkt namelijk of je een flinke pens hebt en als die er daadwerkelijk zit, ja dan is alles mogelijk natuurlijk.

Precies. Ik geloof het ook wel. Het is ook fijn als de weegschaal lekker aantikt. Maar ga maar weer es richting de 12% en kijk dan hoeveel er overblijft.

Als dit waar is, thumbs up jongen!
Damn.. maar waarsch troll?

die creatine b&f en whey b&f:
Welke merken neem je hiervan juist en voor wat staat die b&f ?

Grjtes

Spoonpic or GTFO !

Terug
Naar boven